Grzeje się max do 82 stopni

2000-2006 | silnik: S54
Damiss
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2019 13:23
Auto: E46 M3
Lokalizacja: Parczew

Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: Damiss » pn lut 11, 2019 19:58

Cześć, moje auto nie osiągało 90 stopni, na inpie pokazuje 79-82 stopnie. Zmieniłem termostat , płyn i bez zmian. Czy M3 posiada 2 termostaty? Co może być przyczyną że auto nie osiąga 90 stopni?

--==maly==----
Posty: 2363
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: --==maly==---- » pn lut 11, 2019 22:53

Może wymieniałeś nie dawno wisco? Nie zapina się przy nie dogrzanym aucie?
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Damiss
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2019 13:23
Auto: E46 M3
Lokalizacja: Parczew

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: Damiss » pn lut 11, 2019 23:01

Auto mam od listopada z USA , wymieniłem rolki 2x oraz pasek pk , wisko nie wymieniłem jedynie wyczyscilem z zewnatrz. Termostat miałem od kumpla z rozbiórki m3, na obu dochodzi do około 80 stopni . Wisko zauważyłem że przy około 70 stopniach chodzi, ręką mogę je zatrzymać

--==maly==----
Posty: 2363
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: --==maly==---- » pn lut 11, 2019 23:37

Generalnie poszukaj na forum M3 nie trzyma 90stopni termostat ustawiony jest na 80. Wkładanie używanego termostatu to w ogóle głupota nowy kosztuje ok 130-150zł wted masz pewność że jest ok.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Damiss
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2019 13:23
Auto: E46 M3
Lokalizacja: Parczew

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: Damiss » pn lut 11, 2019 23:54

Wiem ale z tym termoststem to byla niedzielna spontantaniczna podmianka przy piwku z kolegą 😉
Czytałem o temperaturach w m3 ale ja nie odpuszczę jeżeli w moim aucie wskazówka nie będzie trzymała pionu.

patryczken16
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: patryczken16 » wt lut 12, 2019 00:31

Sprawdz bez visco,ja na zime mam we wszystkich autach wyjete..

Santino
Posty: 110
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:44
Auto: M3 e46 competition
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: Santino » wt lut 12, 2019 09:59

w mojej tez nie trzyma pionu, w zasadzie dochodzi do tej kropki po lewej, tak jak Mały pisze to popularna sprawa w M3 e46

Chris
Posty: 1
Rejestracja: sob gru 09, 2017 16:33
Auto: e46m3

Re: Grzeje się max do 82 stopni

Post autor: Chris » wt cze 18, 2019 13:30

ja tez sie naczytalem o mitach typu
"popularna sprawa, jezdzic nie zwracac uwagi"

jednak mi to nie wystarcza, wiec wymienilem termostat, problem odszedl w zapomnienie
takze nowy termo nie z najnizszej półki i bedzie dobrze.

ODPOWIEDZ