E28 M535i

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: E28 M535i

Post autor: mateush » pn lut 16, 2009 02:08

Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

siwy
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: siwy » pn lut 16, 2009 11:07

mateush pisze:Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.
:mrgreen:
... to może "odstanie" mi się z powrotem :wink:
ONLY ///M

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E28 M535i

Post autor: Marcin_Os » pn lut 16, 2009 21:07

Bart E28 pisze:Nie mam zamiaru oszczędzać kilkuset złotych żeby jedna lub dwie części spaprały końcowy efekt.Wiadomo że to z czasem przeradza się w obsesje bo zużytych części jest coraz dłuższa lista ale wyjmowanie oryginałów z pudełeczek i przykręcanie rekompensuje dziurę budżetową... :grin:
Skąd ja to znam :mrgreen: Mam to samo, każda śrubka opisana z numerkiem części ułożona w szeregu i pokompletowana co do czego, do tego kontrola jakości każdego elementu przez mojego kota.
A później tylko szelest rozrywanej folijki lub otwieranie czyściutkiego pudełeczka (bajka) i jest pięknie :-P .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: E28 M535i

Post autor: SyTy » wt lut 17, 2009 16:41

Bardzo ładny rekin, powodzenia w renowacji, i oby grosza starczyło bo widze że szeroko jedziesz ;)
No Fear - No Fun!

bawarczyk M535i
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 16:03
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Re: E28 M535i

Post autor: bawarczyk M535i » śr lut 25, 2009 22:07

PIEKNIE, PIEKNE, PIEKNIE ;) POWODZONKA BART!

ur-arek

Re: E28 M535i

Post autor: ur-arek » pt maja 29, 2009 10:46

..........
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie zmieniany 1 raz.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: Camil » pt maja 29, 2009 11:19

Piszesz, ale sam nie wiesz co. Jakich pieciu przepustnic. Z roznic to jest taka, ze w m5 byl motor m88, s38 a w m535 byl m30. I nie rozwodzimy sie o komponentach silnika. DC71 - bez kata 218hp, DC51 - kat, 186Hp.

ur-arek

Re: E28 M535i

Post autor: ur-arek » pt maja 29, 2009 12:29

............
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie zmieniany 1 raz.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: Camil » pt maja 29, 2009 13:37

Nie obruszaj sie, bo nie ma o co.

siwy
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: siwy » ndz wrz 13, 2009 09:45

Bart by oponował... ale niech niedowiarki widzą. :mrgreen:
Gwoli przypomnienia - Klik i jechać do osatniej fotki...
ONLY ///M

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: Venom » ndz wrz 13, 2009 10:00

Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.

siwy
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: siwy » ndz wrz 13, 2009 10:15

Venom pisze:Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Nie mam pojęcia... ale może Bart jednak coś napisze... :-)
ONLY ///M

ravaglia
Posty: 85
Rejestracja: śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: E28 M535i

Post autor: ravaglia » śr wrz 16, 2009 10:28

wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek :cool:

widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL

siwy
Posty: 53
Rejestracja: sob paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL
Kontakt:

Re: E28 M535i

Post autor: siwy » śr wrz 16, 2009 15:56

ravaglia pisze:widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
Z tego co wiem założenie było takie, żeby odrestaurować coś czym da się jeździć codziennie.
Dalej... idąc tym tokiem...
E28 M5 byłoby szkoda jeździć codziennie... ale co najistotniejsze... remont E28 M5 przeprowadzany z takim rozmachem jak remont tego M535i pochłonąłby min. 2x tyle mamony - chodzi głównie o silnik a przyjdzie jeszcze zawieszenie...
:-D
ONLY ///M

Bart E28
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 14, 2009 16:36
Lokalizacja: Z miasta

Re: E28 M535i

Post autor: Bart E28 » czw wrz 17, 2009 20:17

Venom pisze:Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.
Piaskowanie to koszt 500-1000 w zależności od ilości rdzy do zdjęcia :wink:

ravaglia pisze:wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek :cool:
Bardzo Dziekuje
ravaglia pisze: widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje
Rozsądniej :?: :roll:
Nie mam parcia na M5.Gdyby tak było to z pewnością odkładał bym kasę na taki model.M535i kupiłem celowo i niczego mi w nim nie brakuje.Nie ma to nic wspólnego z użytkowaniem auta bo to również będzie wyprowadzane okazjonalnie.Do tego czy M535i jest eMką czy jak to nazwałeś jest "rasowe" nikogo przekonywać nie mam zamiaru.
Najważniejsze że nie dla wszystkich M88 pod maską jest wyznacznikiem opłacalności odratowania ciekawego auta.

ODPOWIEDZ