E-36 Coupe M50B30 Turbo
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Nie pasuja mi niektore sruby tylnego zawiasu i jedne z przodu. Trzeba wymienic na nowe. Z prawej gabki mocowan baku. Niecaly 1k pln.
Prace nad wiazka, symbol postepu - kluczyk juz siedzi w stacyjce. Teraz jeszcze byloby dobrze gdyby sie silnik uruchamial po jego przekreceniu...
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Serwo pozostanie seryjne. Rozmawiałem z kilkoma osobami, które bardzo dobrze orientują się w tym temacie, jedna z tych osób ma u siebie serwo z e60 - całkowicie niepotrzebna kombinacja. Seryjne jest optymalne, P&P i niczego mu nie brakuje, nawet do BBK. Można pokusić się o zmianę pompy na większą - zobaczymy. Powodzenia ze znalezieniem nowego serwa w PL do e36. Dlatego zamówiłem właśnie w DE - jedyna opcja na ebay.de z wysyłką do PL w tych pieniądzach. Niecałe 1k PLN razem z dostawą, ATE 03.7760-3102.4.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Szacun za wytrwałość. Nie sądziłem, że jest problem z jakimikolwiek częściami do E36 - mam tu na myśli dostępność
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Dzieki. Nie jest jeszcze zle. Ale tez nie dostaniesz w ASO wszystkiego.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Ciekawe jest że w nowym aucie wygląda nie wiele lepiej też takie podrdzewiałe te stelaże są.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Zakladamy deche. W zwiazku z tym, ze nie zostala sciagnieta do piaskowania (spodu... Choc gdyby ja zostawili do piaskowania srodka to tez by mnie to nie zdziwilo... ), to trzba ja bylo doprowadzic do porzadku.
Przed:
W trakcie:
Po:
Widac wciaz slady chw po czym, po czyms przyklejonym a pozniej niesciagnietym przez jakiegos tumana nad wlotem centralnym. Chodzi mi po glowie obszycie skora ale to moze kiedys, teraz na to nie ma czasu. Poza tym nie po to ja odchudzam i wywalam co sie da, zeby dokladac jakies skory.
Srodek K2 taki sobie. Moze do utrzymania czystosci bez nadawania polysku ok. Ale, zeby wygladala tak jakbym chcial to czuje, ze trzeba czegos grubszego, do odnawiania tworzyw a nie czyszczenia. Ale to juz detailer bedzie mogl sie popisac przy okazji korekty lakieru. Chyba, ze moze ktos cos polecic?
Przed:
W trakcie:
Po:
Widac wciaz slady chw po czym, po czyms przyklejonym a pozniej niesciagnietym przez jakiegos tumana nad wlotem centralnym. Chodzi mi po glowie obszycie skora ale to moze kiedys, teraz na to nie ma czasu. Poza tym nie po to ja odchudzam i wywalam co sie da, zeby dokladac jakies skory.
Srodek K2 taki sobie. Moze do utrzymania czystosci bez nadawania polysku ok. Ale, zeby wygladala tak jakbym chcial to czuje, ze trzeba czegos grubszego, do odnawiania tworzyw a nie czyszczenia. Ale to juz detailer bedzie mogl sie popisac przy okazji korekty lakieru. Chyba, ze moze ktos cos polecic?
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Dobrze wyszła! Nie pie..ol - zakładaj!
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Silnik umyty u mechanika wyjazdowo przez tego samego detailera, ktory wczesniej robil ceramike komory silnika. Nic nowego, juz w takim stanie siedzial wczesniej pod maska ale od stania na warsztatach przez ponad rok zdarzyl sie usyfic. Pozostaje zalozyc barany, poprawic kilka gumowych elementow i mozna wkladac. Wizualnie nie jest to ideal silnika ale dramatu tez nie ma, wszelkie niedociagniecia beda i tak doprowadzone do idealu podczas uturbiania gdzie silnik do zakucia i tak bedzie rozbierany. Pewnie nastapi to w roku 2045...
A tak wygladal tuz po zakupie:
A tak wygladal tuz po zakupie:
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Czyli w tym sezonie planujesz pojeździć N/A? Na czas remontu i przygotowania pod turbo silnika, nie myślałeś żeby wsadzić jakieś SXX?
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Jak skoncza to tak, bo to wszystko dalej sie ciagnie jak widac. Nie bralem tego pod uwage. Pomysl dobry ale za duze zamieszanie z pozyskiwaniem i odsprzedaza, nie chce tez zamrazac jakichs pieciocyfrowych kwot przy juz i tak absurdalnym poziomie kosztow jaki ten projekt pochlonal. Ale kto wie, moze jak przyjdzie co do czego to zmienie zdanie.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
No niestety, takie projekty to studnie bez dna i domyślam się że już dawno miałbyś seryjne E36 M3 w pięknym stanie za to co tu wsadziłeś. Jak nie dwa
Musisz Ty być z tym autem szczęśliwy, jak Cię turbo M50 jara to faktycznie bez sensu ładować S serii silnik. Chyba że S55 i nie zdziwię się jak wyjdzie finalnie taniej i bardziej bezproblemowo
Musisz Ty być z tym autem szczęśliwy, jak Cię turbo M50 jara to faktycznie bez sensu ładować S serii silnik. Chyba że S55 i nie zdziwię się jak wyjdzie finalnie taniej i bardziej bezproblemowo
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Spokojnie E92 M3 bym kupił ale całkiem nie o to mi chodziło. Miało być i jest e36 i koniec
Myslalem, ze pytasz na czas uturbiania bo zeby wsadzic Sxx docelowo to nie ma szans. Ja wiem, że to szybkie auta i swietne silniki, kreca sie wysoko, swietnie brzmia i mają te wyscigowa charatkerystyke. Myslalem nad tym bardzo dlugo i jakbym chcial to by bylo - pewnie S54 albo... S65 (to już większa rzezba). Ale chcac ok 600KM to M50 jednak na ten moment wygrywa. Oczywiscie, można było i kombinować z uturbionym S50 ale wyzwanie trochę większe a moc wcale niekoniecznie.
Przy czym te 600KM to mój wymysł, bo rzecz jasna mozna isc i w 800 jak juz i tak przygotowujesz silnik, zakuwasz, itp. Ale chce uniknac historii z napedem, poukrecanymi poloskami, walami, przy 800 potrafi wygiac wozek. Podziekuje. 600 styknie. I tak bedzie ryzyko dla napedu i tak. Skoro czasami i 560KM w M4 wydaje mi się takie normalne to 320-420 dupy mi nie urwie, nawet w lzejszym aucie. I nie chodz tutaj o jazde po torze, zaden ze mnie super kierowca. Chodzi przede wszystkim o przyspieszenie i pier*olniecie jakie ma mieć ten silnik i auto.
Drugiego S55 absolutnie nie. Przy całym moim uznaniu dla niego zanudzilbym sie z identycznym silnikiem i w koncu zrobie jakis porzadny dzwiek, w M50 nawet z turbo, na rownoodleglosciowym bedzie brzmiec ekstra.
Niczego jednak w przyszlosci nie wykluczam, znudzi mnie albo zmeczy awariami/ciaglymi poprawkami M50 - pogonie i bede myslec wtedy. S85B50
https://www.youtube.com/watch?v=iKL0lJVw8sI
Myslalem, ze pytasz na czas uturbiania bo zeby wsadzic Sxx docelowo to nie ma szans. Ja wiem, że to szybkie auta i swietne silniki, kreca sie wysoko, swietnie brzmia i mają te wyscigowa charatkerystyke. Myslalem nad tym bardzo dlugo i jakbym chcial to by bylo - pewnie S54 albo... S65 (to już większa rzezba). Ale chcac ok 600KM to M50 jednak na ten moment wygrywa. Oczywiscie, można było i kombinować z uturbionym S50 ale wyzwanie trochę większe a moc wcale niekoniecznie.
Przy czym te 600KM to mój wymysł, bo rzecz jasna mozna isc i w 800 jak juz i tak przygotowujesz silnik, zakuwasz, itp. Ale chce uniknac historii z napedem, poukrecanymi poloskami, walami, przy 800 potrafi wygiac wozek. Podziekuje. 600 styknie. I tak bedzie ryzyko dla napedu i tak. Skoro czasami i 560KM w M4 wydaje mi się takie normalne to 320-420 dupy mi nie urwie, nawet w lzejszym aucie. I nie chodz tutaj o jazde po torze, zaden ze mnie super kierowca. Chodzi przede wszystkim o przyspieszenie i pier*olniecie jakie ma mieć ten silnik i auto.
Drugiego S55 absolutnie nie. Przy całym moim uznaniu dla niego zanudzilbym sie z identycznym silnikiem i w koncu zrobie jakis porzadny dzwiek, w M50 nawet z turbo, na rownoodleglosciowym bedzie brzmiec ekstra.
Niczego jednak w przyszlosci nie wykluczam, znudzi mnie albo zmeczy awariami/ciaglymi poprawkami M50 - pogonie i bede myslec wtedy. S85B50
https://www.youtube.com/watch?v=iKL0lJVw8sI