E-36 Coupe M50B30 Turbo
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Jaki koszt lamp?
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
1,1k pln wraz z przesylka.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
http://tuning-online.pl/sklep/44067-sho ... -f01-.html
Kupiłem taki oto sprzęt. Strzał w 10. Jak pisałem wcześniej - swagier do bani, chiniol za 200 (czyli drogi Chiniol) z Allegro - do bani, przekręcona gałka, luz, itp.
Schmiedmann przyszedł w eleganckim pudełku, już samo odpakowanie było fajne. Jakość wykonania trzymając w rękach wydaje się tip-top. Po założeniu miła niespodzianka, nie tylko w końcu poczuć można dobry produkt, to jeszcze da się regulować: gałka na wysokość (kręcąc, więc automaycznie odpada problem przekręconej gałki, można ustawić co do mm), ale, uwaga, reguluje się również sam skok i to BEZ WYPINANIA - wystarczy z góry imbusem pokręcić tzw. jabłkiem i dolny skok się skraca lub wydłuża. Nie spodziewałem się, że będzie to tak sprytne pod każdym względem. W dodatku pracuje bardzo przyjemnie. Nie za twardo, nie za miekko, po prostu w sam raz. Polecam, bo nie jest proste znalezienie dobrego SS w normalnych pieniądzach. Jakby ten nie wypalił to następny były z Z3M ale zdania są podzielone, niektórzy mówią, że zbyt długi. Ten można ustawiać dowolnie. Regulację dolną co prawda ogranicza wał ale i niezależnie od tego i tak krócej się już nie da - ani tym ani żadnym innym.
Kupiłem taki oto sprzęt. Strzał w 10. Jak pisałem wcześniej - swagier do bani, chiniol za 200 (czyli drogi Chiniol) z Allegro - do bani, przekręcona gałka, luz, itp.
Schmiedmann przyszedł w eleganckim pudełku, już samo odpakowanie było fajne. Jakość wykonania trzymając w rękach wydaje się tip-top. Po założeniu miła niespodzianka, nie tylko w końcu poczuć można dobry produkt, to jeszcze da się regulować: gałka na wysokość (kręcąc, więc automaycznie odpada problem przekręconej gałki, można ustawić co do mm), ale, uwaga, reguluje się również sam skok i to BEZ WYPINANIA - wystarczy z góry imbusem pokręcić tzw. jabłkiem i dolny skok się skraca lub wydłuża. Nie spodziewałem się, że będzie to tak sprytne pod każdym względem. W dodatku pracuje bardzo przyjemnie. Nie za twardo, nie za miekko, po prostu w sam raz. Polecam, bo nie jest proste znalezienie dobrego SS w normalnych pieniądzach. Jakby ten nie wypalił to następny były z Z3M ale zdania są podzielone, niektórzy mówią, że zbyt długi. Ten można ustawiać dowolnie. Regulację dolną co prawda ogranicza wał ale i niezależnie od tego i tak krócej się już nie da - ani tym ani żadnym innym.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Pokrywa zaworow, przed i po:
Wklejam bo de facto jest to poprawka po "super" malowaniu widocznym na zdjeciu "przed". Pozdrawiam tumana, ktory to wczesniej z takim skutkiem "lakierowal". "Po" sa nierownosci po piaskowaniu itp ale w miejscach, w ktorych sa zostana i tak zasloniete pokrywami silnika. Calosc i tak bez porownania.
W koncu elektryka ogranieta, szyby dzialaja, centralny tez jak i obc (bez checka ale ok, poprzedniemu "specjaliscie" nie chcialo sie przerabiac instalacji pod pelnego checka, wiec juz pewnie tak zostanie. spalanie ma byc, check engine tez, info o spalonych zarowkach itp sobie pominiemy). W koncu odpala - to najwazniejsze. Szczegoly tutaj: viewtopic.php?f=2&t=28699 CDN.



Wklejam bo de facto jest to poprawka po "super" malowaniu widocznym na zdjeciu "przed". Pozdrawiam tumana, ktory to wczesniej z takim skutkiem "lakierowal". "Po" sa nierownosci po piaskowaniu itp ale w miejscach, w ktorych sa zostana i tak zasloniete pokrywami silnika. Calosc i tak bez porownania.
W koncu elektryka ogranieta, szyby dzialaja, centralny tez jak i obc (bez checka ale ok, poprzedniemu "specjaliscie" nie chcialo sie przerabiac instalacji pod pelnego checka, wiec juz pewnie tak zostanie. spalanie ma byc, check engine tez, info o spalonych zarowkach itp sobie pominiemy). W koncu odpala - to najwazniejsze. Szczegoly tutaj: viewtopic.php?f=2&t=28699 CDN.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Z zewnątrz co prawda chyba nic się ostatnio nie zmieniło ale odbyłem dzisiaj najlepszą przejażdżkę tym samochodem odkąd go kupiłem ponad 2 lata temu. Co prawda gałka zmiany biegów została mi w ręku i wyleciało radio ale to pikuś.
Elektryka działa, hydrołapa nareszcie też, drążki przy skrzyni po wszelkich możliwych chyba zestawach naprawczych usztywniły lewarek, który przestał latać i w końcu dwójka przestała zgrzytać. Silnik nie przerywa, daje radę, ma moc. Ciekawe czy będzie odczuwalna różnica po założeniu baranów i strojeniu
Także postęp w końcu jest ale sporo jeszcze przede mną. Np. okazało się, że konserwacja podłogi jest tak zrobiona, że trzeba ją robić od nowa, wszystko od spodu musi wylecieć, piaskowanie i jeszcze raz zabezpieczenie. Przy okazji chcę powymieniać masę pierdół, srubek, mocowań, przewodów, itp. Wleciał nowy regulator ciśnienia paliwa i nowy napęd pompy oleju. W drodze są lusterka DTM i nowe boczki carbonowe od Najdy naśladujące kształem ori, w przeciwieństwie do obecnych płaskich. Czekam też na fabrycznie nowy, oryginalny spojler schnitzera na klapę.
Zaspawany most zaczyna mnie coraz bardziej irytować, rozważam zakup szpery po pełnej regeneracji zacieśnionej na 40% z jeszcze nieznacznie skróconym przełożeniem z obecnych 3,45 do 3,63.

Elektryka działa, hydrołapa nareszcie też, drążki przy skrzyni po wszelkich możliwych chyba zestawach naprawczych usztywniły lewarek, który przestał latać i w końcu dwójka przestała zgrzytać. Silnik nie przerywa, daje radę, ma moc. Ciekawe czy będzie odczuwalna różnica po założeniu baranów i strojeniu

Także postęp w końcu jest ale sporo jeszcze przede mną. Np. okazało się, że konserwacja podłogi jest tak zrobiona, że trzeba ją robić od nowa, wszystko od spodu musi wylecieć, piaskowanie i jeszcze raz zabezpieczenie. Przy okazji chcę powymieniać masę pierdół, srubek, mocowań, przewodów, itp. Wleciał nowy regulator ciśnienia paliwa i nowy napęd pompy oleju. W drodze są lusterka DTM i nowe boczki carbonowe od Najdy naśladujące kształem ori, w przeciwieństwie do obecnych płaskich. Czekam też na fabrycznie nowy, oryginalny spojler schnitzera na klapę.
Zaspawany most zaczyna mnie coraz bardziej irytować, rozważam zakup szpery po pełnej regeneracji zacieśnionej na 40% z jeszcze nieznacznie skróconym przełożeniem z obecnych 3,45 do 3,63.


Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Ja czekam na turbo.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Mowisz i masz: w sumie na oko podnosi moc do +/- 500KM. Turbo spojler:

Na otarcie lez: przynajmniej oryginalny AC Schnitzer i nigdy wczesniej nie lakierowany. Ciezko ustrzelic w PL, przez 2 miesiace nie widzialem nigdzie, wiec trzeba bylo sciagnac z Niemiec a i tam trudno dostac w sensownym stanie z dobrymi otworami montazowymi. GT class mi nie lezy a z raiserami to juz w ogole.
Prawdziwe turbo moze w przyszlym roku. Zalozenie jest takie, ze nie zakladam turbo dopoki wszystko inne nie zagra mi 100%.



Na otarcie lez: przynajmniej oryginalny AC Schnitzer i nigdy wczesniej nie lakierowany. Ciezko ustrzelic w PL, przez 2 miesiace nie widzialem nigdzie, wiec trzeba bylo sciagnac z Niemiec a i tam trudno dostac w sensownym stanie z dobrymi otworami montazowymi. GT class mi nie lezy a z raiserami to juz w ogole.
Prawdziwe turbo moze w przyszlym roku. Zalozenie jest takie, ze nie zakladam turbo dopoki wszystko inne nie zagra mi 100%.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Projekt, ktory mial trwac pol roku czy rok trwa juz 2,5. Przestalem sie nastawiac na konkretna date, wazne ze temat idzie do przodu. Obecnie ogarniana jest cala masa detali, moze niedlugo wpadnie z Ireco polklatka z zastrzalami do wozka. Ponizej nowe lusterka i efekty prac porzadkowych pod maska. Przed (jeszcze u dawcy) /po:








Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Zamowilem te czarne RC 303, 4x8.5x18" et38. Bardzo rzadki wymiar, w Polsce jesli w ogole sie juz pojawiaja to raz na rok. W Niemczech prawie 2k eur. Nie sa wklesle jak 300/301 czy niektore apexy ale plaskie tez maja swoj urok. Za to porownujac do apexow to jednak sa ori BBS, maja duzy dekiel i nie trzeba kombinowac z nadkolami gdy przyjdzie zalozyc szersza opone, co mogloby stanowic problem zarowno w przypadku 300/301 jak i wkleslych apexow. Waga niewiele ponad 8kg, magnezowe, nie wiem w sumie czy kute bo byly i takie ale nie wszystkie (RCJ? Chgw). Jada wlasnie na zdzieranie tego czarnego, ledwo polozonego lakieru i ida w shadow chrome z czerwonym dekielkiem. Reszta foto pogladowo na e36.













- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Szacun że chce Ci się to dłubać bo mając M4 takie e36 nie ma zastosowania 

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Dzieki. E36 ma byc bardziej do latania bokiem, tansze opony, jak cos pojdzie nie tak, to wymienie zderzak, blotnik, pomaluje i dalej spie spokojnie. E36 jest mniejsza, bardziej zwarta, balbym sie po ulicy latac m4 tak jak zdarzalo mi sie e36. Dawno temu jeszcze na studiach mialem podobna i sentyment pozostal niemozliwy. nie jest wykluczone, ze bedzie miec u mnie dozywocie. No i w koncu jakis dzwiek... ;-) caly MG od kolektorow do koncowego https://youtu.be/oAAycqynPFU--==maly==---- pisze: ↑pt wrz 25, 2020 01:31Szacun że chce Ci się to dłubać bo mając M4 takie e36 nie ma zastosowania![]()
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Na tej feldze będzie sztos. Ja nas swoim E36 mam taką samą felgę tylko 8,5"x17" ET15, niestety żeby nie tarło musi być 205/40/17 no i przez to jest mega nisko. Ale auto używam tylko do przejażdżek rekreacyjnych więc jest OK 

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
W bonusie masz wklesle, u mnie pod turbo 255 bedzie musiala byc, zeby dobrze zwijac asfalt
a nadkoli nie chce poki co poszerzac. Wiesz czy one sa kute?
