E28 M535i
Re: E28 M535i
Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: E28 M535i
mateush pisze:Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.

... to może "odstanie" mi się z powrotem

ONLY ///M
Re: E28 M535i
Skąd ja to znamBart E28 pisze:Nie mam zamiaru oszczędzać kilkuset złotych żeby jedna lub dwie części spaprały końcowy efekt.Wiadomo że to z czasem przeradza się w obsesje bo zużytych części jest coraz dłuższa lista ale wyjmowanie oryginałów z pudełeczek i przykręcanie rekompensuje dziurę budżetową...![]()

A później tylko szelest rozrywanej folijki lub otwieranie czyściutkiego pudełeczka (bajka) i jest pięknie

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: E28 M535i
Bardzo ładny rekin, powodzenia w renowacji, i oby grosza starczyło bo widze że szeroko jedziesz 

No Fear - No Fun!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 16:03
- Lokalizacja: Tomaszów Maz
Re: E28 M535i
PIEKNIE, PIEKNE, PIEKNIE
POWODZONKA BART!

Re: E28 M535i
..........
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E28 M535i
Piszesz, ale sam nie wiesz co. Jakich pieciu przepustnic. Z roznic to jest taka, ze w m5 byl motor m88, s38 a w m535 byl m30. I nie rozwodzimy sie o komponentach silnika. DC71 - bez kata 218hp, DC51 - kat, 186Hp.
Re: E28 M535i
............
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E28 M535i
Nie obruszaj sie, bo nie ma o co.
Re: E28 M535i
Bart by oponował... ale niech niedowiarki widzą.
Gwoli przypomnienia - Klik i jechać do osatniej fotki...

Gwoli przypomnienia - Klik i jechać do osatniej fotki...
ONLY ///M
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E28 M535i
Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.
Czekam na efekt koncowy.
Re: E28 M535i
Nie mam pojęcia... ale może Bart jednak coś napisze...Venom pisze:Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?

ONLY ///M
Re: E28 M535i
wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek
widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje

widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: E28 M535i
Z tego co wiem założenie było takie, żeby odrestaurować coś czym da się jeździć codziennie.ravaglia pisze:widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
Dalej... idąc tym tokiem...
E28 M5 byłoby szkoda jeździć codziennie... ale co najistotniejsze... remont E28 M5 przeprowadzany z takim rozmachem jak remont tego M535i pochłonąłby min. 2x tyle mamony - chodzi głównie o silnik a przyjdzie jeszcze zawieszenie...

ONLY ///M
Re: E28 M535i
Piaskowanie to koszt 500-1000 w zależności od ilości rdzy do zdjęciaVenom pisze:Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.

Bardzo Dziekujeravaglia pisze:wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek![]()
Rozsądniejravaglia pisze: widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje


Nie mam parcia na M5.Gdyby tak było to z pewnością odkładał bym kasę na taki model.M535i kupiłem celowo i niczego mi w nim nie brakuje.Nie ma to nic wspólnego z użytkowaniem auta bo to również będzie wyprowadzane okazjonalnie.Do tego czy M535i jest eMką czy jak to nazwałeś jest "rasowe" nikogo przekonywać nie mam zamiaru.
Najważniejsze że nie dla wszystkich M88 pod maską jest wyznacznikiem opłacalności odratowania ciekawego auta.