Przebieg 311kkm. Umyta, ciśnienie dobite 2.8, przegląd diagnostyczny zrobiony, zatankowana. Do zobaczenia na wiosnę
Dziś ryk V8 przebił kolejne warstwy tynku pod katowickim rondem. 3ci tryb jest niezłym wkrętem. Nie jadąc bezpośrednio za, nikt nie spodziewa się, że ten "elegancki sedan" może brzmieć aż tak po bandzie Nikt też nie lubi jak ktoś siedzi bezpośrednio na tylnym zderzaku, tym razem jednak nie sprawdzałem refleksu - okazało się że kolega w e90 z bliska chciał filmować/robić foto z telefonu Pozdrawiam.
Foto wrzucę przy okazji, ta nie moja ale jest identyczna (w 5 min mogę zmienić na pomarańcze, co z przodu nie byłoby całkiem głupie ), ujęcia mega:
E-38 740iA /Alpina 21"/Eibach/Shadowline
Re: E-38 740iA /Alpina 21"/Eibach/Shadowline
Wymieniony olej (ten sam Millers co zawsze) i filtr oleju OEM, 0.5k. Do tego naprawiony padnięty servotronic (raz działał, raz nie) - wymiana solenoidu na inny, używany + naprawa modułu komfortu, w którym spalił się rezystor. Całość 1k wraz z wymianą oleju. Przebieg 311k, czyli 2k przez ostatni rok.