E-38 740iA

saron22
Posty: 429
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E-38 740iA

Post autor: saron22 » śr lis 24, 2021 19:49

Ja prawdę mówiąc chyba nie jestem fanem tych pogrubionych kierownic. Jeśli chodzi o grubość wieńca to chyba bardziej skłaniam się ku wersji przed.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 803
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-38 740iA

Post autor: Juras » czw lis 25, 2021 08:18

Cos w tym jest, skoro i w220 i w221 maja fabrycznie tez takie cienkie (nie wiem jak amg), widocznie klientela tej klasy takie woli (lub kiedys wolala, z nowych jezdzilem tylko g11 i miala troche grubsza niz ww). Tak czy inaczej jechalem z ta kiera wczoraj po raz pierwszy, jadac na przeglad, i absolutnie sie w niej zatracilem - i w dotyku jak i wizualnie.

Przeglad tip-top. Hamulce sa nowe ale byl problem z pokazaniem ich screena juz po przejezdzie. Wszystko gra, lapia rowno. Tylko zawias udalo sie ustrzelic. Wszystko ok. Jedynie podobno jakis lekki luz wyszedl na tylnych tulejach. Nie wiem czy to teraz ruszac bo jak zlece rozebranie tego to pojde z tym grubo robiac caly spod a chce tego tymczasowo uniknac. Choc nie ukrywam, ze czasami juz zastanawiam sie w jaki kolor proszku pojda wahacze ;-) chyba srebrny. Reszta wszystko git, sucha jak pieprz co nie jest zbyt czeste w starych e3x ale oczywiscie po zakupie byla troche uszczelniania.

Obrazek

Poczatkowo myslalem, ze fajne auto, ze pojezdze, podlubie i sprzedam (moze z zyskiem?). Obecnie totalnie zakrecila mi w glowie. Jest genialna, ze tak nieskromnie podsumuje. Zostanie ze mna na dlugo. Przez nią M4 stoi od kilku tygodni nieruszana, musiałem zejść, odpalić żeby chociaż chwilę pochodziła i przestawić żeby się opony nie odkształciły.

PS wlasnie zamowilem 2 przelotowe tlumilki koncowe z BAQ. Przelot 330/120. Zobaczymy czy nie za bardzo przytlumi.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 803
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: E-38 740iA

Post autor: Juras » pn lis 29, 2021 23:23

Czy ktoś może polecić jakiś gwint do e38? Chodzą mi po głowie od dłuższego czasu same sprężyny Eibacha. Wiem, że będzie tanio i bez szczególnej utraty komfortu. Z drugiej strony gdyby miało nie siąść i będzie ciut za wysoko to lipa. Gwint wiadomo, że będzie droższy ale nie musi to być w końcu KW ani inne drogie wynalazki. Odpadają też jakieś cuda typu TA czy MTS. Priorytetem jest komfort i rozsądna cena. Kiedyś miałem w e90 gwint AP i raczej spełniał te warunki. Minęło jednak już trochę czasu, nie wiem też jak zachowa się w e38.

Ktoś to może potwierdzić?
Jakieś inne propozycje?

Rozważam też np. zakup Eibachów, obserwację sytuacji a następnie kupienie jakichś krótszych amorów bilsteina, żeby jeszcze lekko skorygować wysokość gdyby zaszła taka potrzeba. Jest jakiś konkretny model amora, który zachowując możliwie największy komfort jest w stanie w ten sposób zadziałać po dołożeniu do sprężyn? Tj. tylko nieznacznie dodatkowo obniżyć.

ODPOWIEDZ