E-36 Coupe M50B30 Turbo

mati0618
Posty: 15
Rejestracja: wt maja 19, 2015 13:01
Auto: e36, e46

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: mati0618 » śr sty 01, 2020 15:19

Jaki koszt lamp?

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » czw sty 02, 2020 18:05

1,1k pln wraz z przesylka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » czw sty 16, 2020 23:43

http://tuning-online.pl/sklep/44067-sho ... -f01-.html

Kupiłem taki oto sprzęt. Strzał w 10. Jak pisałem wcześniej - swagier do bani, chiniol za 200 (czyli drogi Chiniol) z Allegro - do bani, przekręcona gałka, luz, itp.

Schmiedmann przyszedł w eleganckim pudełku, już samo odpakowanie było fajne. Jakość wykonania trzymając w rękach wydaje się tip-top. Po założeniu miła niespodzianka, nie tylko w końcu poczuć można dobry produkt, to jeszcze da się regulować: gałka na wysokość (kręcąc, więc automaycznie odpada problem przekręconej gałki, można ustawić co do mm), ale, uwaga, reguluje się również sam skok i to BEZ WYPINANIA - wystarczy z góry imbusem pokręcić tzw. jabłkiem i dolny skok się skraca lub wydłuża. Nie spodziewałem się, że będzie to tak sprytne pod każdym względem. W dodatku pracuje bardzo przyjemnie. Nie za twardo, nie za miekko, po prostu w sam raz. Polecam, bo nie jest proste znalezienie dobrego SS w normalnych pieniądzach. Jakby ten nie wypalił to następny były z Z3M ale zdania są podzielone, niektórzy mówią, że zbyt długi. Ten można ustawiać dowolnie. Regulację dolną co prawda ogranicza wał ale i niezależnie od tego i tak krócej się już nie da - ani tym ani żadnym innym.
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » sob mar 28, 2020 01:47

Pokrywa zaworow, przed i po:

Obrazek Obrazek Obrazek

Wklejam bo de facto jest to poprawka po "super" malowaniu widocznym na zdjeciu "przed". Pozdrawiam tumana, ktory to wczesniej z takim skutkiem "lakierowal". "Po" sa nierownosci po piaskowaniu itp ale w miejscach, w ktorych sa zostana i tak zasloniete pokrywami silnika. Calosc i tak bez porownania.

W koncu elektryka ogranieta, szyby dzialaja, centralny tez jak i obc (bez checka ale ok, poprzedniemu "specjaliscie" nie chcialo sie przerabiac instalacji pod pelnego checka, wiec juz pewnie tak zostanie. spalanie ma byc, check engine tez, info o spalonych zarowkach itp sobie pominiemy). W koncu odpala - to najwazniejsze. Szczegoly tutaj: viewtopic.php?f=2&t=28699 CDN.
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pt maja 01, 2020 20:25

Z zewnątrz co prawda chyba nic się ostatnio nie zmieniło ale odbyłem dzisiaj najlepszą przejażdżkę tym samochodem odkąd go kupiłem ponad 2 lata temu. Co prawda gałka zmiany biegów została mi w ręku i wyleciało radio ale to pikuś.

Elektryka działa, hydrołapa nareszcie też, drążki przy skrzyni po wszelkich możliwych chyba zestawach naprawczych usztywniły lewarek, który przestał latać i w końcu dwójka przestała zgrzytać. Silnik nie przerywa, daje radę, ma moc. Ciekawe czy będzie odczuwalna różnica po założeniu baranów i strojeniu :roll:

Także postęp w końcu jest ale sporo jeszcze przede mną. Np. okazało się, że konserwacja podłogi jest tak zrobiona, że trzeba ją robić od nowa, wszystko od spodu musi wylecieć, piaskowanie i jeszcze raz zabezpieczenie. Przy okazji chcę powymieniać masę pierdół, srubek, mocowań, przewodów, itp. Wleciał nowy regulator ciśnienia paliwa i nowy napęd pompy oleju. W drodze są lusterka DTM i nowe boczki carbonowe od Najdy naśladujące kształem ori, w przeciwieństwie do obecnych płaskich. Czekam też na fabrycznie nowy, oryginalny spojler schnitzera na klapę.

Zaspawany most zaczyna mnie coraz bardziej irytować, rozważam zakup szpery po pełnej regeneracji zacieśnionej na 40% z jeszcze nieznacznie skróconym przełożeniem z obecnych 3,45 do 3,63.

Obrazek Obrazek
Obrazek

saron22
Posty: 383
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: saron22 » pt maja 01, 2020 22:22

Ja czekam na turbo.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » śr maja 06, 2020 11:01

Mowisz i masz: w sumie na oko podnosi moc do +/- 500KM. Turbo spojler:

Obrazek Obrazek Obrazek

Na otarcie lez: przynajmniej oryginalny AC Schnitzer i nigdy wczesniej nie lakierowany. Ciezko ustrzelic w PL, przez 2 miesiace nie widzialem nigdzie, wiec trzeba bylo sciagnac z Niemiec a i tam trudno dostac w sensownym stanie z dobrymi otworami montazowymi. GT class mi nie lezy a z raiserami to juz w ogole.

Prawdziwe turbo moze w przyszlym roku. Zalozenie jest takie, ze nie zakladam turbo dopoki wszystko inne nie zagra mi 100%.
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 447
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Post autor: Juras » pn maja 11, 2020 22:52

Obrazek

ODPOWIEDZ