M5 E60 LCI
Re: M5 E60 LCI
Najlepiej brzmiacy silnik bmw i jeden z najlepiej brzmiacych w ogole. Otwarte klapy idealnie to podkreslaja.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Tymczasem przyszła kolej na wymiane przednich hebli. Wleciał komplet tarcze Zimmermann Formula Z plus klocki Hawk DTC-60. W sumie przekonała mnie opinia znajomego, który na takim samym setupie przelatał ostro kilknaście kkm zanim sprzedał auto i bardzo sobie chwalił (podobno dało się aktywować ABS przy 300 km/h ) Klocki już w zasadzie na wpół wyczynowe o cholernie wysokim wspołczynniku tarcia (chyba z półtora raza wyższym niż DS2500) i utrzymującym się do temp 900 stopni C - jednak podobno na daily też dają radę Wczoraj trochę podocierałem na obwodnicy, łapią ładnie. Przy okazji kupiłem sobie zegar i pomierzyłem piasty - wygląda, że są idealne (max bicie 0,01 mm). Pojeździmy więcej i zobaczymy jak to się sprawuje.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Tym razem nastawnik przepustnic
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Dwa nastawniki przepustnic plus dwa biegu jałowego niestety. Biegu jałowego już zmienione, tryb awaryjny dalej się pojawia
Każdy jeden ok 2k/szt, co i tak jest niezłą ceną, bo kilka lat temu nie można było kupić VDO Siemens bez znaczka BMW i wtedy to były okolice 4k/szt.
Każdy jeden ok 2k/szt, co i tak jest niezłą ceną, bo kilka lat temu nie można było kupić VDO Siemens bez znaczka BMW i wtedy to były okolice 4k/szt.
Re: M5 E60 LCI
A sytuacja się poprawiła z błędem silnika?
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Problem jest taki, że cały czas nastawnik przepsustnicy na bank 2 nie przechodzi testu. Z poziomu "ogólnych" błędów w ISTA cisza. Objawy typowe dla nastawników przepustnic lub biegu jałowego. Oba nastawniki biegu jałowego wymienione na nowe OEM. Pompa paliwa raczej ok, bo ciśnienie sprawdzanie na hamowni razem z AFR i wszystko jest ok, wręcz na bogato paliwa.
Re: M5 E60 LCI
Hmm, a czujniki położenia przepustnic występują u Ciebie, czy wszystko jest w nastawnikach?
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Z tego co kojarzę to w nastawnikch. Zresztą to typowy problem silników S65 oraz S85
Re: M5 E60 LCI
Czujniki tps sa na 5 i 6 przepustnicy, nie ma ich w nastawnikach, jeden czujnik na caly rzad przepustnic przypada, na podsyawie jakich kodów błędów wymieniłeś nastawniki bez rezultatu?, silniki s85 i s65 bardzo dobrze sygnslizują gdzie leży problem jeśli występuje tryb awaryjny, wż dziwne że przy komplecie nowych nastawników brak efektów...
Re: M5 E60 LCI
U mnie ( w s62 ) co jakiś czas wyskakiwał problem z rozjazdem wartości pomiędzy lewym a prawym rzędem przepustnic, wymiana czujników położenia zakończyła problem.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Tymczasm V10 wpadło w ręce zdolnego kolegi youtubera
Około 26:40 w górę sporo dźwięku V10 pod obciążeniem
https://www.youtube.com/watch?v=GVMDL2h9kHo&t=1610s
Około 26:40 w górę sporo dźwięku V10 pod obciążeniem
https://www.youtube.com/watch?v=GVMDL2h9kHo&t=1610s
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Nie, pierwsze katy wyprute