2002 Le Mans Blau

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Marcin_Os » pt kwie 22, 2011 10:32

Był koleś z ubezpieczalni. Wycenił. Będzie próba naprawy błotnika ale nie wiem czy to się uda, nie wygląda to za dobrze, a też nie chce mieć 2KG szpachli na nim. Więc w najgorszym wypadku bedzie wymieniany :-(

Przy okazji wymieniają mi felgę na nową ;-) jak przyjdzie to zrobię zdjęcie jak wygląda fabrycznie nowy Chrome Shadow :mrgreen:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Prezes » pt kwie 22, 2011 13:18

Marcin_Os pisze:Przy okazji wymieniają mi felgę na nową
chyba weźmiesz ją sobie na zapas :wink:
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: --==maly==---- » pt kwie 22, 2011 14:17

Ja bym wolał używaną felgę bo nowa będzie się różnić od pozostałych.
A błotnik moim zdaniem bez problemu do zrobienia bez jakiś wielkich ilości szpachli.
Minimalnie pójdzie na wyrównanie ale tragedii nie będzie a wycinanie i wymiana całego poszycia błotnika to rzeźnia później wszystkie zgrzewy i łączenia wyglądają całkiem inaczej niż oryginał naprawdę 100razy lepiej mieć ciut szpachli niż wycinany błotnik moim zdaniem ale decyzja należy do właściciela.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Marcin_Os » sob cze 25, 2011 09:33

Dobra, samochód naprawiony.

Przy okazji zrobiłem parę innych rzeczy i ogromny przegląd.
- nowy przedni zderzak, połamany był na dole
- nowe przednie nadkola krótkie, też były popekane
- filtr powietrza
- filtr oleju
- filtr paliwa
- filtry przeciwpyłkowe
- olej TWS
- olej w skrzyni biegów
- olej w tylnym moście
- płyn chlodniczy
- płyn hamlucowy, wymieniłem na Motula RBF
- klocki przód
- tarcze przód
- świece zapłonowe
- dwa wachacze przednie proste
- gumy stabilizatora przód i tył
- naprawiłem pixele

Zaraz wymieniam tarcze, szczęki i klocki z tyłu. I jeszcze muszę powalczyć z elektryką, coś mi wariuje, sam włącza się alarm, czasem nie otwierają się lewe szyby itp.

No i wreszcie wymieniłem sprężyny, samochód wygląda tak jak powinno wyglądać M5. No i zakochałem się w tym aucie na nowo :-P .
W najbliższym czasie oddaję auto na detailing, tak żeby stary lakier wyrównał się z nowym.

Jutro wkleję zdjęcia jak auto wygląda na niższych sprężynkach.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Prezes » sob cze 25, 2011 10:58

Marcin_Os pisze:Dobra, samochód naprawiony.


No i wreszcie wymieniłem sprężyny, samochód wygląda tak jak powinno wyglądać M5. No i zakochałem się w tym aucie na nowo :-P .
W najbliższym czasie oddaję auto na detailing, tak żeby stary lakier wyrównał się z nowym.

Jutro wkleję zdjęcia jak auto wygląda na niższych sprężynkach.
Dupa... bez dystansów wytrzymałem dwa tygodnie... :cool: :lol:
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Marcin_Os » śr kwie 18, 2012 21:26

bye bye M5
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 2002 Le Mans Blau

Post autor: Maros » śr kwie 18, 2012 23:23

Szkoda auta :(

Zablokowany