BMW E34 M5 W0 VM5V

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » sob mar 21, 2009 01:21

Samochód odebrany po zimowej przerwie i 3 miesięcznych modyfikacjach. Kwestia powerflexów różnica jest naprawdę wyczuwalna, przyłącze się do kolegi Venoma samochód super reaguję, i fajnie się prowadzi, a w połączeniu z nowymi wahaczami i amortyzatorami po regeneracji jest super :mrgreen: . Kwestia sprężyn też dużo zmieniła, samochód wkońcu się podniósł i amorek fajnie pracuję. Najbardziej się obawiałem piszczenia powerflexów, :mad: ale jak narazie chyba dobrze skręcone i nasmarowane bo nić nie trzeszczy i piszczy. :razz: Na zakończenie wymiana kierownicy na tą którą zawsze chciałem :mrgreen: idealnie się teraz nią kręci. :wink:
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » sob mar 21, 2009 14:58

No i niebawem wyladuje pakiet shadowline prawda? Pokaz fotki kierownicy :)... Mowisz ze EDC dziala jak nalezy ?

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » sob mar 21, 2009 18:24

Dzięki tobie będzie shadow :wink: W tym tygodniu zamontuje. Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Camil » sob mar 21, 2009 19:47

Jak mielismy e31 z EDC to tez nie czulismy roznicy. Oczywiscie roznicy w jezdzie nie czulismy, za to roznica w portfelu w stosunku do normalnych amorow byla bardzo odczuwalna. :mrgreen:

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: jackson » sob mar 21, 2009 20:31

Z EDC dużej róznicy nie ma, ale powinna być wyczuwalna.
ZJAR

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Koki » sob mar 21, 2009 22:18

czarny8800 pisze:Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
A czy wymieniłeś tak jak wspomniałem gumowe odboje amortyzatorów :?:
Angole twierdzą , że przy zuzytych gumach nie odczujemy zbytnio różnicy pomiędzy S i P , muszę poszperać i poszukać czym to argumentują .

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » ndz mar 22, 2009 00:18

Tak wymieniłem te gumy. Po całej wymianie miałem nadzieję że na wciśniętym P będzie trochę miększy, bardziej bujający się, a na trybie S będzie skakał jak piłka. Niestety to nie wersja 7, gdzie jest komfort i jeszcze raz komfort, M jest samochodem twardym, ale na trybie P jest taki miększy trochę, natomiast na trybie "S" tył strasznie czuję np: na martwych policjantach jak podskakuję.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » sob wrz 19, 2009 15:21

I ///M dziś zmieniła właściciela :( nick-przemo8220 teraz będzie użytkował.
bez prawka, a punkty się zbiera.

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: zietas » sob wrz 19, 2009 20:16

gratulacje !!! zostaje w klubie jednak nasze forum jest nienadarmo :lol: PS. CZARNY NIEZAL CI JAK TOBIE ODDAWALEM TO PRAWIE PRZEZ TYDZIEN NIEMOGLEM DOJSC DO SIEBIE :cry:

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » sob wrz 19, 2009 23:05

żal i to bardzo :( najgorsza była ostatnia przejażdżka, ale niestety górę wziął rozsądek życie.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Kudłaty » sob wrz 19, 2009 23:24

Kupisz nowszy model ;)
Gdzie będzie jeździła?
Blaszki imienne zostają?

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » ndz wrz 20, 2009 11:09

Co do rejestracji to nie wiem, czy właściciel sobie je zostawi, ale chyba imienne rejestracje przepadną bo to inne województwo. Pojechała do miejscowości MYSZKÓW 80 km od Częstochowy tamte rejony. Co do nowszego modelu ///M mam już takie myśli, ale co to będzie to nie wiem:( czas pokaże
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » ndz wrz 20, 2009 11:44

Gratuluje nowemu wlascicielowi :)

Awatar użytkownika
przemo8220
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 21:17
Lokalizacja: Myszków
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: przemo8220 » pn paź 05, 2009 21:04

Niestety blachy zmieniłem bo musiałem,obecna rejestracja SMY 83YR. O losach auta bede pisał i robił fotoreportaż :smile: Póki co zmieniłem prace i ciężko mi sie zabrać za naprawe.Czeka mnie sporo pracy.Narazie jestem na etapie poznawania auta i szacowaniu tego co trzeba zrobic.Wszystko bede robił zimą bo nie bede jeździł.Powoli i dokładnie wszystko sie ogarnie.Na pierwszy strzał oleje,filtry.Po małych oględzinach to napewno hamulce polecą,spreżyna lewy tył pęknięta,wycieki oleju,wyjmę kolektor dolotowy żeby przejrzec i zmienną geometrie poprawic,potem regulacja zaworów i przepustnic.Rozrząd tez mam zamiar zmienić dla świętego spokoju i tu mam do was pytanie czy napinacz z S50B32 czy S50B30 podchodzi?Jakie sprezyny wybrac na tył?Czy klocki Ferodo to dobry wybór na przednia oś?Co do tarcz to zastanawiam sie nad grupowym zakupem Venoma
Freude am Fahren

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: kris/// » wt paź 06, 2009 22:58

witam .co do napinacza to pasuja oba do s38 ale ten z s50b32 ponoc jest najlepszy (wytrzymalszy - ja sobie to tak tlumacze ze m3 wyzej sie kreci niz m5)w listopadzie czeka mnie wlasnie ta operacja.co do ferrodo to jeden forumowicz testowal premier-y i ponoc spisywaly sie bardzo dobrze a to podstawowa specyfikacja tego producenta mysle ze z ds performance bedzie jeszcze lepiej.pozdro

Zablokowany