BMW E34 M5 W0 VM5V

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Kudłaty » Śr gru 03, 2008 02:37

U mnie jest na dwóch, z czego ostatni to supersprint i wycięty "kat" :-D - dramatu nie ma
Kudłaty
 
Posty: 755
Dołączył(a): Wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Venom » Śr gru 03, 2008 09:53

Camil napisał(a):Niewiem jak korby, ale tloki s38 ma aluminiowe.

Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) :idea: .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.

To tylko, moje zdanie i przemyslenia. :wink:

Pozdrawiam

Mozna by o tym duzo dyskutowac ale nie chce robic OT.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Koki » Śr gru 03, 2008 11:11

Camil napisał(a): Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy)


Zacznijmy od tego, że dużo lepszym / łatwiejszym rozwiązaniem od turbo jest kompresor. Wywalamy pompę powietrza i juz jest napęd do kompresora, poza tym odpadają nam przewody olejowe itp. Ale i tak jest masa rzeczy do zrobienia, jak IC , czy wystrojenie kompa.


Camil napisał(a): A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.


No dobrze, ale jaki jest sens wkładanie cięższego i słabszego od S38 przestarzałego silnikia M70 ???
Koki
 
Posty: 469
Dołączył(a): Pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez czarny8800 » Cz gru 04, 2008 01:48

No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?
bez prawka, a punkty się zbiera.
Avatar użytkownika
czarny8800
 
Posty: 207
Dołączył(a): Pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Pawel_M3GT » Cz gru 04, 2008 02:31

czarny8800 napisał(a):W zamyśle jest turbo, ale jeszcze nie teraz. Wydech dużo daje po dobrym ponownym strojeniu, lepiej się z dołu wkręca od 2.5 tyś obrotów idzie.


Moim zdaniem wydech im bardziej luzny, tym gorszy dol.
A jesli chodzi o swap na M70... to E34 M5 bedzie szybsza ;)
kupie czesci z E34 M5 , pisz PW jesli cos masz
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1744
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: M3 E36 S54 /M3 E36 3.0/ M3 E92

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Venom » Cz gru 04, 2008 11:29

czarny8800 napisał(a):No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?

O rozeznanie trudno. Koszty na pewno duzo mniejsze niz turbodoladowania [mowie o sumie calkowitej - jak juz powiedziano odpada duzo komponentow ktore troszke kosztuja]. O ceny trzeba by sie zorientowac u producentow takich sprezarek [np ROTREX]... i cos dobrac...

P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Koki » Cz gru 04, 2008 12:48

Venom napisał(a):P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.


Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???
Koki
 
Posty: 469
Dołączył(a): Pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Venom » Cz gru 04, 2008 13:07

Koki napisał(a):
Venom napisał(a):P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.


Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???

Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez SyTy » Cz gru 04, 2008 13:41

Koki napisał(a):Venom napisał/a:

P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.


Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???
Venom napisał(a):Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]


hehe, auto w stolicy klasyków ///M - Kołobrzegu, mówiłem Ci o nim już, od trójki łapie trakcje :twisted:
No Fear - No Fun!
SyTy
 
Posty: 710
Dołączył(a): Pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Dino444 » Cz gru 04, 2008 23:01

Ponoc zjada ferrarki na autobanach :-D Poczciwy kombiaczek ;) Tez o nim slyszalem.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1341
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Venom » Cz gru 04, 2008 23:06

Dino444 napisał(a):Ponoc zjada ferrarki na autobanach :-D Poczciwy kombiaczek ;) Tez o nim slyszalem.

Ale to bylo w Italii :D hehe bo wlosi jezdzic nie umieja :] cos o tym wiem :]
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Kudłaty » Pt sty 09, 2009 23:51

Panowie, wrzućcie gdzieś na ogólnych to czerwnone zakompresorowane E34 :)
Kudłaty
 
Posty: 755
Dołączył(a): Wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Bombel » Pn lut 09, 2009 23:58

Szczerze Ci odpowiem, że nie wiem, czy na 100% sprawne. Mogę Ci dać do sprawdzenia. Jak będzie wszystko OK to zapłacisz. Cena?? 370zł. Jak coś to wal na pw.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02
Avatar użytkownika
Bombel
 
Posty: 2194
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez czarny8800 » Śr mar 11, 2009 17:53

Amorki wróciły z regeneracji tak to wygląda. Powiem tak teraz się ich nie da ręką wcisnąć i wyciągnąć, a po wyjęciu niestety tak można było się bawić. W tym tygodniu jak odbiorę samochód opisze jak działają.
Załączniki
P1030794.JPG
P1030793.JPG
P1030795.JPG
P1030797.JPG
P1030796.JPG
P1030792.JPG
P1030791.JPG
bez prawka, a punkty się zbiera.
Avatar użytkownika
czarny8800
 
Posty: 207
Dołączył(a): Pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Postprzez Koki » Śr mar 11, 2009 21:42

Wyglądaję niemal identycznie jak EDC zregenerowane w SportsLine , jedyna różnica w wyglądzie to taka, że angole pokusili się o dokładne oczyszczenie z rdzy i pomalowanie.

Mam nadzieję , że zakładając te amory wymienisz także gumowe odboje zamontowane na ' sztycy ' amortyzatora , mają duże znaczenie dla trwałości EDC i dla pracy zawieszeniania .
Na wszelki wypadek podam numery ETK:
przód - 31332226674 okolo 70zł sztuka
tył - 33532227093 okolo 63zł sztuka i chyba jeszcze 37121114729 za 10zł sztuka
Koki
 
Posty: 469
Dołączył(a): Pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do E34

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość