BMW E34 M5 W0 VM5V
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Ta, z tym że z listwami w innym kolorze może wyglądałaby rewelacyjniej. Na szczęście kazdy ma to co mu sie podoba i to tyle jeżeli chodzi o gusta.
17.01.11
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Dostałem ostatnio rozkodowany VIN, więc załączam. Z modyfikacji ostatnich: sprzęgło 6 łopatkowy spiek na jednomasie bardzo fajnie kleji. Niebawem montaż powerflexów i kompletny wydech 3,5 cala.
Vehicle information
VIN long WBSHC91000GD63642
Type code HC91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.80
Power 255
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery SONDERPOLSTERUNG (9990)
Prod. date 1993-01-11
Order options
No. Description
216 SERVOTRONIC
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
530 AIR CONDITIONING
536 AUXILIARY HEATING
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE
661 BMW BAV. CASS. III
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
686 DIVERSITY-FUNCTION AERIAL
690 CASSETTE HOLDER
781 LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse
782 NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET
Individual data
Z1XX Upholstery = - Innenausstattung in Nappa-Leder silbergrau hell, wie Schl.Nr. 0419, bestehend aus:
. zwei BMW Sportsitze und Rucksitze
. Kopfstutzen vorne und hinten
- Turspiegel in Kunstleder silbergrau
- Folgender Umfang in schwarz, wie bei Schl.Nr. 0475:
. Dachhimmel incl. Dachhaltegriffe
. Sonnenblenden incl. Lager u. Gegenlager
. Make-Up-Leuchten
. A- und C-Sule incl. Leseleuchten
. Instrumententafel und Turverkleidungsoberteile
- restliche Innenausstattung wie bei Stoff/Amaretta silbergrau, wie Schl.Nr. 0476
Vehicle information
VIN long WBSHC91000GD63642
Type code HC91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.80
Power 255
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery SONDERPOLSTERUNG (9990)
Prod. date 1993-01-11
Order options
No. Description
216 SERVOTRONIC
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
530 AIR CONDITIONING
536 AUXILIARY HEATING
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE
661 BMW BAV. CASS. III
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
686 DIVERSITY-FUNCTION AERIAL
690 CASSETTE HOLDER
781 LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse
782 NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET
Individual data
Z1XX Upholstery = - Innenausstattung in Nappa-Leder silbergrau hell, wie Schl.Nr. 0419, bestehend aus:
. zwei BMW Sportsitze und Rucksitze
. Kopfstutzen vorne und hinten
- Turspiegel in Kunstleder silbergrau
- Folgender Umfang in schwarz, wie bei Schl.Nr. 0475:
. Dachhimmel incl. Dachhaltegriffe
. Sonnenblenden incl. Lager u. Gegenlager
. Make-Up-Leuchten
. A- und C-Sule incl. Leseleuchten
. Instrumententafel und Turverkleidungsoberteile
- restliche Innenausstattung wie bei Stoff/Amaretta silbergrau, wie Schl.Nr. 0476
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
A po co aż taki wydech ? Turbo montujesz ?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Jaki koszt tego sprzegla ? Masz jakies foty ? heh... I ponawiam pytanie o ten wydech
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
W zamyśle jest turbo, ale jeszcze nie teraz. Wydech dużo daje po dobrym ponownym strojeniu, lepiej się z dołu wkręca od 2.5 tyś obrotów idzie.
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 20:22 przez czarny8800, łącznie zmieniany 1 raz.
bez prawka, a punkty się zbiera.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
sprzęgło miałem sachsa komplet od allcara do 3.6 z jednomasem a teraz tylko zrobiłem tarczę 6 łopatkową u Radzikowskiego koszt 650 zł wraz z odświeżeniem koła i sprawdzeniem docisku. A co do wydechu to tak jak wyżej opisałem, ale jakoś też brakuje mi efektu mruczeniaVenom pisze:Jaki koszt tego sprzegla ? Masz jakies foty ? heh... I ponawiam pytanie o ten wydech
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Szkoda uturbiac ten silnik naprawde. Lepiej swap na m70 lub s62.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Idzik pisze:A po co aż taki wydech ? Turbo montujesz ?
Ona będzie ryczeć.czarny pisze:ale jakoś też brakuje mi efektu mruczenia
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Na spoty wpada E30 Cabrio to jest Kamil z Otwocka ma właśnie taki zestaw mój silnik S38 B38 i wydech 3.5 cala puszczony od kolektora do końca z dwoma przelotowymi tłumikami, czy, aż tak ryczy? Nie jest aż tak strasznie głośny.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
No zobaczymy jak to będzie u Ciebie, kto mu robił?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Ktoś z okolic Otwocka, muszę go zapytać bo jestem ciekawy, ile wyceni u mnie taki wydech.
bez prawka, a punkty się zbiera.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Ciekawa teoria... Jakies konkretne za i przeciw ?Camil pisze:Szkoda uturbiac ten silnik naprawde. Lepiej swap na m70 lub s62.
Kolega "czarny8080" juz chyba rozmylal nad swapem na s62 - takze chyba wie co robi.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Swap już mi odszedł bo za duże koszta, a pozatym nie chce mieć ///m zrobionej na drucie Turbo chodzi mi po głowie w przypadku kiedy umrze mi silnik i wtedy zrobić raz a coś konkretnie zakuć i uturbić.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
niewiem oswieccie mnie moze jestem w bledzie moze sie przeslyszalem ale czy przypadkiem s38 i inne s-ki np s50 niema jakis elementow kutych seryjnie??czarny8800 pisze:konkretnie zakuć
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Niewiem jak korby, ale tloki s38 ma aluminiowe.
Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.
To tylko, moje zdanie i przemyslenia.
Pozdrawiam
PS. S38B38 na pustym wydechu naprawde RYCZY. Mielismy ponad 100dB na 2 tlumikach!
Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.
To tylko, moje zdanie i przemyslenia.
Pozdrawiam
PS. S38B38 na pustym wydechu naprawde RYCZY. Mielismy ponad 100dB na 2 tlumikach!