Venom --->>> E34 M5
: pn kwie 30, 2012 00:19
Dziś mam okazję przedstawić Wam mój kolejny nabytek.
Jak większość z Was wie w ostatni weekend marca sprzedałem dwie z moich M5. Jak niewielu z Was w ten sam weekend stałem się również posiadaczem kolejnej M5 E34, o której właśnie ten wątek Wcześniej nie miałem czasu zrobić żadnych sensownych zdjęć, więc dlatego wątek zakładam dopiero teraz. Tym razem jest to takie auto o jakim marzyłem od początku mojej przygody z M5 E34, a marzenia trzeba spełniać. Auto poliftowe z listopada 1994, ostatni rocznik modelowy M5 E34, jedna z 404 sztuk wyprodukowanych w tej specyfikacji i jedna z kilku sztuk w Polsce. Kolor Avus Blue w kompozycji z czarnych wnętrzem. Seryjnie duże hamulce, osiemnasto calowe koła M Parallel Spoke, sześcio biegowa skrzynia biegów, szerkoki grill, zawieszenie EDC w pakiecie Nürburgring, wszystko to co wyróżnia poliftowe auta.
Auto sprowadzone przez kolegę z UK, gdzie spędziło praktycznie cały swój żywot. Obecny stan pozostawia wiele do życzenia, ale sukcesywnie będzie coraz lepszy. Trzeba trochę przy nim porobić, lakier, wnętrze, felgi i opony oraz kilka rzeczy mechanicznych. Obecnie trwa proces rejestracji samochodu w kraju. Kolor nadwozia: Avus Blue mettallic [276], wnętrze: Black extended Nappa leather [L7SW].
Unikalność: W HC91 po lifcie powstało 404 sztuki M5 E34 z czego:
- 62 sztuki w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 15 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.
Wyposażenie seryjne:
- [216] servotronic,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [401] elektryczny szyberdach,
- [416] roleta tylna - elektryczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [459] elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień,
- [494] podgrzewane przednie fotele,
- [500] spryskiwacze reflektorów, intensywne spryskiwanie,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [534] automatyczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [540] tempomat,
- [669] radio BMW BUSINESS RDS
- [676] zestaw głośników,
- [686] anteny Diversity,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- [818] główny wyłącznik akumulatora,
- [900] immobilaizer,
Auto posiada kilka modyfikacji:
- chip sterujący pracą silnika,
- klocki hamulcowe EBC yellow stuff,
- kolektor dolotowy od S38B36,
- sprężyny obniżające H&R,
- kit Powerflex.
Oto kilka zdjęć:
[1][2][3][4]
[5][6][7][8]
[9][10][11][12]
[13][14][15][16]
[17][18][19][20]
[21][22][23][24]
[25][26][27][28]
[29][30]
Pozdrawiam odwiedzających
Jak większość z Was wie w ostatni weekend marca sprzedałem dwie z moich M5. Jak niewielu z Was w ten sam weekend stałem się również posiadaczem kolejnej M5 E34, o której właśnie ten wątek Wcześniej nie miałem czasu zrobić żadnych sensownych zdjęć, więc dlatego wątek zakładam dopiero teraz. Tym razem jest to takie auto o jakim marzyłem od początku mojej przygody z M5 E34, a marzenia trzeba spełniać. Auto poliftowe z listopada 1994, ostatni rocznik modelowy M5 E34, jedna z 404 sztuk wyprodukowanych w tej specyfikacji i jedna z kilku sztuk w Polsce. Kolor Avus Blue w kompozycji z czarnych wnętrzem. Seryjnie duże hamulce, osiemnasto calowe koła M Parallel Spoke, sześcio biegowa skrzynia biegów, szerkoki grill, zawieszenie EDC w pakiecie Nürburgring, wszystko to co wyróżnia poliftowe auta.
Auto sprowadzone przez kolegę z UK, gdzie spędziło praktycznie cały swój żywot. Obecny stan pozostawia wiele do życzenia, ale sukcesywnie będzie coraz lepszy. Trzeba trochę przy nim porobić, lakier, wnętrze, felgi i opony oraz kilka rzeczy mechanicznych. Obecnie trwa proces rejestracji samochodu w kraju. Kolor nadwozia: Avus Blue mettallic [276], wnętrze: Black extended Nappa leather [L7SW].
Unikalność: W HC91 po lifcie powstało 404 sztuki M5 E34 z czego:
- 62 sztuki w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 15 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.
Wyposażenie seryjne:
- [216] servotronic,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [401] elektryczny szyberdach,
- [416] roleta tylna - elektryczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [459] elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień,
- [494] podgrzewane przednie fotele,
- [500] spryskiwacze reflektorów, intensywne spryskiwanie,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [534] automatyczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [540] tempomat,
- [669] radio BMW BUSINESS RDS
- [676] zestaw głośników,
- [686] anteny Diversity,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- [818] główny wyłącznik akumulatora,
- [900] immobilaizer,
Auto posiada kilka modyfikacji:
- chip sterujący pracą silnika,
- klocki hamulcowe EBC yellow stuff,
- kolektor dolotowy od S38B36,
- sprężyny obniżające H&R,
- kit Powerflex.
Oto kilka zdjęć:
[1][2][3][4]
[5][6][7][8]
[9][10][11][12]
[13][14][15][16]
[17][18][19][20]
[21][22][23][24]
[25][26][27][28]
[29][30]
Pozdrawiam odwiedzających