Jak większość z Was wie w ostatni weekend marca sprzedałem dwie z moich M5. Jak niewielu z Was w ten sam weekend stałem się również posiadaczem kolejnej M5 E34, o której właśnie ten wątek

Auto sprowadzone przez kolegę z UK, gdzie spędziło praktycznie cały swój żywot. Obecny stan pozostawia wiele do życzenia, ale sukcesywnie będzie coraz lepszy. Trzeba trochę przy nim porobić, lakier, wnętrze, felgi i opony oraz kilka rzeczy mechanicznych. Obecnie trwa proces rejestracji samochodu w kraju. Kolor nadwozia: Avus Blue mettallic [276], wnętrze: Black extended Nappa leather [L7SW].
Unikalność: W HC91 po lifcie powstało 404 sztuki M5 E34 z czego:
- 62 sztuki w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 15 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.
Wyposażenie seryjne:
- [216] servotronic,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [401] elektryczny szyberdach,
- [416] roleta tylna - elektryczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [459] elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień,
- [494] podgrzewane przednie fotele,
- [500] spryskiwacze reflektorów, intensywne spryskiwanie,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [534] automatyczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [540] tempomat,
- [669] radio BMW BUSINESS RDS
- [676] zestaw głośników,
- [686] anteny Diversity,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- [818] główny wyłącznik akumulatora,
- [900] immobilaizer,
Auto posiada kilka modyfikacji:
- chip sterujący pracą silnika,
- klocki hamulcowe EBC yellow stuff,
- kolektor dolotowy od S38B36,
- sprężyny obniżające H&R,
- kit Powerflex.
Oto kilka zdjęć:
[1]
[5]
[9]
[13]
[17]
[21]
[25]
[29]
Pozdrawiam odwiedzających
