M5 GranitSilber Matallic

M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » So gru 31, 2011 16:39

Witam. Stałem się szczesliwym posiadaczem BMW E34 M5 granit silber metallic z roku 93 maj ,którą sprowadzilem z UK. Stan niunii oceniam na dobry. Jej przebieg to 211708 mil lecz silnik pracuje bez zarzutu . Skrzynia jest maly jeden problem , przy szybkim wrzuczeniu 3 grzyta(przy spokojny bez grzytow) ale pozostale biegu chodza bez zarzutu.Stan karoserii tez moge powiedzec ze dobry w nie ktory miejsca oznaki rdzy(przednie oba drzwi , prawy blotnik , tylnie oba nadkola). Zawieszenie twarde Hartge (wymontowane nivo).Auto bylo serwicowane przez jakis czas w Minich Legends (posiadam na to faktory). Fotele przednie sterowane eletrycznie bez ogrzewania i pamieci.Klimatycja , ogrzewanie i dmuchawa pracujebez zadnych problemow.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Numer podwozia WBSHC92090GE00122
Kod typu HC92
Typ M5 (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy RL
Drzwi 4
Silnik S38
Pojemność skokowa 3.80
Moc 255
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor GRANITSILBER METALLIC (237)
Tapicerka SILBERGRAU STOFF M5 (0476)
Data prod. 1993-05-27

S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S458A SEAT ADJUSTMENT, ELECTRIC. F DRIVER/PASS Regulacja fotela przedn. elektryczna
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Pakiet oświetlenia wnętrza
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Wielka Brytania
S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Patu » So gru 31, 2011 17:12

Witaj,

ładna, taka szlachetna, dostojna limuzyna.

Jakie plany, przekładasz " prawiczka"?

Pozdrawiam!
Patu
 
Posty: 403
Dołączył(a): Śr kwi 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Dino444 » So gru 31, 2011 18:05

Ladne zdjecia ;) :mrgreen:
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1341
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » So gru 31, 2011 18:29

Zobaczymy od 1 stycznia maja wejsc nowe przepisy , ktore beda pozwalaly jezdzic autem z prawej strony kierownica. :)

Dino444 trzy pierwsze fotki wiadomo kto je zrobil :) i to byles ty :) reszta jest moim dzielem. pozdro
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Łukasz///M5 » So gru 31, 2011 22:20

Ładna sztuka, tylko przełóż kierownicę. Jak chcesz nim jeździć to bez sensu męczyć się siedząc nie z tej strony. Szyje Sobie zwichniesz podczas wyprzedzania.
Łukasz///M5
 
Posty: 267
Dołączył(a): N gru 19, 2010 16:58
Lokalizacja: Szczecin
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez kris/// » N sty 01, 2012 00:51

No brat pochwaliles sie swoja niunia :mrgreen: niewiem jak odwdzieczysz sie Michalowi za pomoc w zakupie :grin: juz niemoge sie doczekac jak polatamy razem :twisted: i moze odwiedzimy Cieszyn :grin: Szczesliwego nowego 2012 ROKU WSZYSTKIM
kris///
 
Posty: 286
Dołączył(a): N lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » N sty 01, 2012 16:02

Rozwaze temat przekladki ale cos mnie kusi zeby zostala w orginale nie wiem czemu.Zobaczymy co ten nowy rok nam przyniesie. Michalowi bede wiedzial jak sie odwdzieczyc nie martw sie :)
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Venom » N sty 01, 2012 23:16

Gratuluję zakupu i ciesze się, że pokazałeś się na forum - bo słuchy o aucie już jakiś czas chodziły. Fajnie, że kolejne M5 E34 na śląsku i oczywiście zapraszam Was oboje w lecie do Cieszyna :)

Co do auta, to bardzo podoba mi się zestawienie kolorów - Granite Silver + czarne doły. Wygląda to bardzo wyrafinowanie, dodaje kunsztu tej limuzynie. Poza tym muszę powiedzieć, że ten kolor nadwozia jest bardzo rzadki. Pewnie tego nie wiedziałeś, ale na UK tylko 4 sztuki wyszły w tym kolorze, do tego ten kolor występował tylko w modelach z silnikiem S38B38 i łącznie powstało w nim tylko 169 sztuk. Fajny rarytas.

Jedyne co mi się średnio podoba to to szare wnętrze, z tym kolorem nadwozia wnętrze nie tworzy kontrastu, wręcz przeciwnie zlewa się bardzo.

Co do auta RHD, to z własnego doświadczenia nie polecam nim szybkiej jazdy po Naszych drogach. Jeśli koniecznie będziesz chciał zostawić auto w wersji RHD, a odpowiedni przepis nie wejdzie w życie to pozostaje Ci jeszcze jedna opcja - jak będziesz zainteresowany to napisz na PW.

Na koniec oczywiście zapraszam Cię do umieszczenia Twojego auta w galerii na mojej stronie :)

Serdecznie pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » Pn sty 02, 2012 15:17

Venom nie widzialem ze na wyspach byly tylko 4 szt w tym kolorze. Tak wogole to wiesz wiecej niz ja :) .Zobaczymy czy wejda te przepisy i sie okaze ze bedzie do tego duzo drozsze ubezpieczenie to bede rozwazal kazda opcje. Prawda dziwnie sie jezdze rhd o wyprzedzaniu moge zapomniec. A jak narazie m5 stoi w garazu .Z bratem odwiedzimy cieszyn, ale najpierw musimy siedogadac z urlopami.
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » Cz lut 09, 2012 17:13

Przemyslalem sprawe z przelozeniem kiery , a jednak bede przekladal tylko nie wiem kiedy , czy samemu to bede robil i to jest kolejna kwiestia do przemyslenia.
Ostatnio zakupilem kolo jednomasowe od s38b36 w raz uzyta tarcza i dociskiem . Tylko teraz nie wiem , czy regenerowac docisk i tarcze???

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Venom » Pt lut 10, 2012 22:06

nie regeneruj tylko kup nowe sprzeglo :) a kolo wyslij do wywazenia i zebrania przypalonej warstwy :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3178
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 GranitSilber Matallic

Postprzez Gregor/// » Wt kwi 03, 2012 01:02

Witam ponownie . W mojej emce zmienilem kierunki na biale , halogeny (stare byly zniszczone)oraz zmienilem kąty soczewek z rhd na lhd bylo troche rozbierania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to juz koncowy efekt po zalozeniu zderzaka ,a na bialych kierunkach ladniej sie prezentuje.
Obrazek

Bylem na hamowni w celu sprawdzenia ilu kucy i Nm ubylo . Oto wykres i fotki zhamowania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Gregor///
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr gru 28, 2011 15:54
Lokalizacja: Pl/Nl
Auto: BMW


Powrót do E34

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość