Panewki kolor S50B32
Re: Panewki kolor S50B32
Si... pomimo wszelkiej świadomości w/opisanej, ja osobiście po zrobieniu dołu silnika wraz z rozrządem i wszelkim osprzętem, stopniowo zwiększałem obciążenia na własne metody obserwując różne "reakcje", wskaźniki etc... uważam, że nie jest to bzdurą... i nie poddaję swoich decyzji/opinii pod dalszą dyskusję... gdyż nie jest coś obligatoryjnego. Tak jak napisał saron22, jeśli wszystko jest zrobione git...nie ma obaw. Każdy zrobi jak uważa za słuszne.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Panewki kolor S50B32
A mam pytanie odnośnie śrub korbowych, czy po wymianie panewek wymieniać je czy przykręcić stare wg zaleceń czy z mniejsza siłą?
Re: Panewki kolor S50B32
Uważam że warto zainwestować parę zł więcej i mieć pewność że wszystko jest jak być powinno.
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Panewki kolor S50B32
Kolor panewki to oznaczenie odchyłu w grubości.
Chyba będę tu musiał wstawić referat.
Chyba będę tu musiał wstawić referat.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Panewki kolor S50B32
wojtasm5 wstawiaj chętnie poczytam bo nic sensownego nie znalazłem a teorii jest tyle co trafień milika na bramkę
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Panewki kolor S50B32
No to pokrótce tak:
jeśli mam wał nominał czy mamy panewki (00) zerówki. To i one są w róznych grubościach - kolory.
Fachowo robi się tak należy zdjąc starą panewkę, umyć. Na połówkę panewki kładziemy pasek kontrolny (kord???) i dokręca panewkę z siłą montażu.
Odkręcamy panewkę i patrzymy do jakiego stopnia pasek kontrolny się rozszerzył mierzymy za pomocą miarki dołożonej do (kordu??).
W zależności od rozprasowania z tabeli się dowiadujemy jaki nadwymiar jest potrzebny - przypisany jest do tego kolor.
Kord to chyba moja nazwa, tak to zapamiętałem, tego paska pomiarowego ale wpiszcie PLASTIGAUGE. W BMW ///M używamy paska koloru zielonego.
Obaliłem wszystkie teorie??? Macie pytania??? Do tej pory też robiłem jak wy ale teraz w babce położyłem panewki zgodnie ze sztuką. Wartość eM rośnie.
jeśli mam wał nominał czy mamy panewki (00) zerówki. To i one są w róznych grubościach - kolory.
Fachowo robi się tak należy zdjąc starą panewkę, umyć. Na połówkę panewki kładziemy pasek kontrolny (kord???) i dokręca panewkę z siłą montażu.
Odkręcamy panewkę i patrzymy do jakiego stopnia pasek kontrolny się rozszerzył mierzymy za pomocą miarki dołożonej do (kordu??).
W zależności od rozprasowania z tabeli się dowiadujemy jaki nadwymiar jest potrzebny - przypisany jest do tego kolor.
Kord to chyba moja nazwa, tak to zapamiętałem, tego paska pomiarowego ale wpiszcie PLASTIGAUGE. W BMW ///M używamy paska koloru zielonego.
Obaliłem wszystkie teorie??? Macie pytania??? Do tej pory też robiłem jak wy ale teraz w babce położyłem panewki zgodnie ze sztuką. Wartość eM rośnie.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Panewki kolor S50B32
Dzięki za ta informacje , tak myślałem ze to bajka z kolorami i twardościami a i dobrze myślałem że to musi być coś od pomiarów.
Kiedyś tak robiłem w astrze gsi a przecież silnik to silnik zasada taka sama .
Kiedyś tak robiłem w astrze gsi a przecież silnik to silnik zasada taka sama .