olej silnikowy oraz do dyfra
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
a czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z Millers CRX LS 75w140 NT ???
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
Z nie wyjaśnionych powodów olej ten znika z dyfra. Potwierdzony w 3 przypadkach. Prawdopodobnie albo ma niską temp parowania lub zawiera znaczną ilość domieszek które w wyższych temp parują. Należy dość często kontrolować poziom oleju.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
to jaki olej do dyfra oprócz wcześniej wymienianego OE jest najbardziej godny uwagi twoim zdaniem ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
Najlepszy byłby olej OE drogi jak cholera.
W ostateczności Motul FF 75w140 trzyma przyzwoitą jakość.
W ostateczności Motul FF 75w140 trzyma przyzwoitą jakość.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
a jakieś doświadczenia z FUCHS SINTOPOID LS 75W140 ? czy oprócz OE rekomendujesz jedynie Motul ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
No tylko ten OE rekomenduje. Dla potwierdzenia, weekend robiłem przegląd dyfra Arturowi S jeździ w RSMP stan mechanizmu szpery był w stanie idealnym.
Płytki nie przegrzane zero rys zero opiłków brak szlamu ani oznak zapłonu. Nie to co Produkt Castrola bez urazy ale już na stronie WWW nie małymi a dużymi piszą - "normalnych warunkach użytkowania".
Tu wstawię link z naprawy - regeneracji mechanizmu szpery:
https://plus.google.com/photos/11763450 ... 8798447425" onclick="window.open(this.href);return false;
Dyfer jako że suchy uznano za idealny stan. Po założeniu na auto nie działało równie pięknie jak wyglądało. Resztę widać na fotach.
Płytki nie przegrzane zero rys zero opiłków brak szlamu ani oznak zapłonu. Nie to co Produkt Castrola bez urazy ale już na stronie WWW nie małymi a dużymi piszą - "normalnych warunkach użytkowania".
Tu wstawię link z naprawy - regeneracji mechanizmu szpery:
https://plus.google.com/photos/11763450 ... 8798447425" onclick="window.open(this.href);return false;
Dyfer jako że suchy uznano za idealny stan. Po założeniu na auto nie działało równie pięknie jak wyglądało. Resztę widać na fotach.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
Przecież w OE opakowaniu też masz castrola i jest on dedykowany do aut sportowych BMW M, AMG, i Nissana GTR
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 - w pełni syntetyczny olej do przekładni
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Zatwierdzony do użytku w samochodach sportowych BMW serii M oraz Mercedes Benz AMG wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
Zastosowanie Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140:
Do samochodów wyposażonych w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Zalecany do użytku w wyczynowym sporcie samochodowym i innych warunkach największych obciążeń, także w samochodach BMW.
Charakterystyka Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140:
Obniża poziom hałasu i wibracji osi napędzanej.
Znakomita odporność na ścinanie zapewnia utrzymanie właściwości przez cały okres eksploatacji oleju.
Wyjątkowa stabilność w wysokich temperaturach przedłuża żywotność oleju i przekładni.
Skuteczne ochrona przed zużyciem zapewnia przy dużych obciążeniach zapobiega uszkodzeniom elementów przekładni.
Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach zwiększa ochronę podczas rozruchu.
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 - w pełni syntetyczny olej do przekładni
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Zatwierdzony do użytku w samochodach sportowych BMW serii M oraz Mercedes Benz AMG wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
Zastosowanie Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140:
Do samochodów wyposażonych w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Zalecany do użytku w wyczynowym sporcie samochodowym i innych warunkach największych obciążeń, także w samochodach BMW.
Charakterystyka Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140:
Obniża poziom hałasu i wibracji osi napędzanej.
Znakomita odporność na ścinanie zapewnia utrzymanie właściwości przez cały okres eksploatacji oleju.
Wyjątkowa stabilność w wysokich temperaturach przedłuża żywotność oleju i przekładni.
Skuteczne ochrona przed zużyciem zapewnia przy dużych obciążeniach zapobiega uszkodzeniom elementów przekładni.
Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach zwiększa ochronę podczas rozruchu.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
Wojtasowi chodzi o to że ten Castrol co jest sprzedawany przez standardową dystrybucję ma zupełnie inne właściwości niż ten kupiony w BMW ASO.
Co jest generalnie bardzo dziwne bo nie powinno tak być...
Co jest generalnie bardzo dziwne bo nie powinno tak być...
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: olej silnikowy oraz do dyfra
Castrol na swojej stronie pisze tak:
http://oilselector.castrol.com/c/pl/pol ... 95-1999%29" onclick="window.open(this.href);return false;
trzeba rozwinąć zakładkę na dole i jest napisane - normalne warunki użytkowania.
A olej w serwisie raz że SAF-XJ a nie SYNTRAX(nie sądzę żeby to była zmiana tylko marketingowa) i dodatkowo ma dodatki pod nazwą FM BOOSTER.
http://oilselector.castrol.com/c/pl/pol ... 95-1999%29" onclick="window.open(this.href);return false;
trzeba rozwinąć zakładkę na dole i jest napisane - normalne warunki użytkowania.
A olej w serwisie raz że SAF-XJ a nie SYNTRAX(nie sądzę żeby to była zmiana tylko marketingowa) i dodatkowo ma dodatki pod nazwą FM BOOSTER.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.