karoseria M3 - różnice
karoseria M3 - różnice
Czy M3 e36 różni się blachami i szybami od "słabszych" modeli?
Re: karoseria M3 - różnice
Nie ma żadnych różnic, tylko zderzaki, listwy itp.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: karoseria M3 - różnice
wielkie dzięki
naprawdę tego mi brakowało

Re: karoseria M3 - różnice
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: karoseria M3 - różnice
tak jak wiekszosc pisze, wizualnie to roznic zawiele nie ma ale jesli chodzi ci o karoserie jako calosc to przenajmniej w 3.2 litra sa one znaczne i wplywaja na sztywnosc nadwozia.Jak juz zdejmiesz przedni blotnik zauwazysz ze miedzy zgrzewami sa okolo centymetrowe spawy.Podobnie jest z zawieszeniem tylnego mostu ktore rozni sie nawet od m3 3.0.Jest ono wykonane z grubszej blachy i nie ma problemu z "wyrywaniem" srob mocujacych most gdzie w 3.0 czasem do tego dochodzi.Jesli chodzi o kabrio to jest zupelnie inna historia bo tam nawet blacha profili jest grubsza niz w innych modelach.Co do grubosci szyb to nie wiem ale wydaje mi sie ze w Mkach przednia jest z barwionym paskiem i to jest standard gdzie w innych mozesz miec w opcjiShu pisze:Czy M3 e36 różni się blachami i szybami od "słabszych" modeli?
Re: karoseria M3 - różnice
Odnośnie tych dyfrów to osobiście znam więcej przypadków wyrwanych srób w 3.2
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: karoseria M3 - różnice
piszac o wyrywaniu mocowan dyfra Marcinie,opieralem sie glownie na opinii mechanikow i 2 przypadkach jakie znam osobiscie.Patrzac na to z drugiej strony to chyba problem nietkwi w rozwiazaniach technicznych tylko wieku aut i niedbalosci uzytkownikow!Wiadomo ze jak cos zaczyna stukac to sie wchodzi pod auto i sprawdza.Jesli nie dopilnuje sie tulei met-gumowych to luzy spowoduja wyrwanie mostu i w 3.2Marcin_Os pisze:Odnośnie tych dyfrów to osobiście znam więcej przypadków wyrwanych srób w 3.2

- Kisol
- Posty: 41
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 19:00
- Auto: S50B32 i M57D30
- Lokalizacja: Wodzisław Śl
- Kontakt:
Re: karoseria M3 - różnice
dokladnie glownym powodem jest zly stan tuleji przezylem to w starej 325 .Nie smie byc luzu na tulejach poniewaz mocowanie dyfra bierze te biedne sruby "z rozpedu"i nie ma szans zeby nie wyrwalo