karoseria M3 - różnice

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Shu
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 08, 2008 08:23
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

karoseria M3 - różnice

Post autor: Shu » czw maja 08, 2008 08:25

Czy M3 e36 różni się blachami i szybami od "słabszych" modeli?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: Marcin_Os » czw maja 08, 2008 09:30

Nie ma żadnych różnic, tylko zderzaki, listwy itp.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: Szczep » czw maja 08, 2008 12:36

od razu skojarzyl mi sie ten link:

http://www.mpwr.pl/art.php?:2

Shu
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 08, 2008 08:23
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: Shu » czw maja 08, 2008 18:48

wielkie dzięki :) naprawdę tego mi brakowało

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: mateush » czw maja 08, 2008 20:36

Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

beemek

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: beemek » pt maja 09, 2008 04:52

Shu pisze:Czy M3 e36 różni się blachami i szybami od "słabszych" modeli?
tak jak wiekszosc pisze, wizualnie to roznic zawiele nie ma ale jesli chodzi ci o karoserie jako calosc to przenajmniej w 3.2 litra sa one znaczne i wplywaja na sztywnosc nadwozia.Jak juz zdejmiesz przedni blotnik zauwazysz ze miedzy zgrzewami sa okolo centymetrowe spawy.Podobnie jest z zawieszeniem tylnego mostu ktore rozni sie nawet od m3 3.0.Jest ono wykonane z grubszej blachy i nie ma problemu z "wyrywaniem" srob mocujacych most gdzie w 3.0 czasem do tego dochodzi.Jesli chodzi o kabrio to jest zupelnie inna historia bo tam nawet blacha profili jest grubsza niz w innych modelach.Co do grubosci szyb to nie wiem ale wydaje mi sie ze w Mkach przednia jest z barwionym paskiem i to jest standard gdzie w innych mozesz miec w opcji

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: Marcin_Os » pt maja 09, 2008 23:49

Odnośnie tych dyfrów to osobiście znam więcej przypadków wyrwanych srób w 3.2
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

beemek

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: beemek » sob maja 10, 2008 07:42

Marcin_Os pisze:Odnośnie tych dyfrów to osobiście znam więcej przypadków wyrwanych srób w 3.2
piszac o wyrywaniu mocowan dyfra Marcinie,opieralem sie glownie na opinii mechanikow i 2 przypadkach jakie znam osobiscie.Patrzac na to z drugiej strony to chyba problem nietkwi w rozwiazaniach technicznych tylko wieku aut i niedbalosci uzytkownikow!Wiadomo ze jak cos zaczyna stukac to sie wchodzi pod auto i sprawdza.Jesli nie dopilnuje sie tulei met-gumowych to luzy spowoduja wyrwanie mostu i w 3.2 :-D

Awatar użytkownika
Kisol
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 19:00
Auto: S50B32 i M57D30
Lokalizacja: Wodzisław Śl
Kontakt:

Re: karoseria M3 - różnice

Post autor: Kisol » pn cze 02, 2008 11:38

dokladnie glownym powodem jest zly stan tuleji przezylem to w starej 325 .Nie smie byc luzu na tulejach poniewaz mocowanie dyfra bierze te biedne sruby "z rozpedu"i nie ma szans zeby nie wyrwalo

ODPOWIEDZ