1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » pt kwie 18, 2008 17:35
FW motorsport
-
SyTy
- Posty: 710
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
- Lokalizacja: Warszawa/Koszalin
Post
autor: SyTy » pt kwie 18, 2008 18:13
masz dawce do testów? jak chcesz sprawdzić poprawność działania boxu?
No Fear - No Fun!
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » pt kwie 18, 2008 19:19
dawce? a co ma dać
biorców nie brakuje
poprawność mozna będzie sprawdzić tak jak to robi MK i inni w bmw lub firmy budujace wyczynowe motocykle sprawdzając na sobie podczas realnej jazdy i ewentualnie hamowni nic innego nie ma sensu (ponoć)
FW motorsport
-
SyTy
- Posty: 710
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
- Lokalizacja: Warszawa/Koszalin
Post
autor: SyTy » pt kwie 18, 2008 19:37
hehe, jak tak jest to ok, informuj o postępach, ciekawy jestem efektu końcowego
No Fear - No Fun!
-
mateush
- Site Admin
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
- Auto: 997TT
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mateush » pt kwie 18, 2008 21:36
Bedzie przeplywka?
Z tego co wiem to firmy ktore instaluja takie airboxy robia elektronike Alpha-N
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » pt kwie 18, 2008 21:56
u mnie bedzie wywalona przepływka i konwersja na map sensor a w drugim aucie bedzie przepływka zdemontowana z seryinej obudowy 90mm i wmontowana w puszkę airboxsu 110mm zostnie zestrojona z tym wymiarem, do budowy air boxu przekonałem się po tym jak zaobserwowałem co wyprawia gumowy element łaczacy odlew kolektora z przepływką (podczas duzego obciążenia silnik na wysokich obrotach zasysa go z taką siła że mimo wbudowanej blaszki element ten zmniejsza znacznie kanał zassania)
jak uda mi sie kiedys to nagrać pokaże o co chodzi
Ostatnio zmieniony sob kwie 19, 2008 13:36 przez
daniel FW, łącznie zmieniany 2 razy.
FW motorsport
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » sob kwie 19, 2008 13:29
Bardzo chcialbym zobaczyc porownanie wykresow z hamowni, bo jestem zainteresowany dosc mocno...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » sob kwie 19, 2008 13:37
sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie acz kolwiek nie spodziewam sie spektakularnych różnic na hamowni
FW motorsport
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » sob kwie 19, 2008 13:41
Jak nie ma byc efektow to chyba bez sensu by byla ta robota. Ja licze na +20 koni

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
SyTy
- Posty: 710
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
- Lokalizacja: Warszawa/Koszalin
Post
autor: SyTy » sob kwie 19, 2008 19:15
no i dół powinien być wyraźniejszy, nie jeden jest ciekawy wyników

No Fear - No Fun!
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » sob kwie 19, 2008 23:34
SyTy pisze:no i dół powinien być wyraźniejszy, nie jeden jest ciekawy wyników

Dół dołem ale góra powinna być masakra.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » ndz kwie 20, 2008 00:51
Bombel pisze:Jak nie ma byc efektow to chyba bez sensu by byla ta robota. Ja licze na +20 koni

zawsze bedzie ładniejszy przynajmniej dla mnie

FW motorsport
-
///M3
- Posty: 173
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
-
Kontakt:
Post
autor: ///M3 » wt kwie 22, 2008 19:28
+20? Myślę, że jak będzie +3KM to już będzie sukces

-
maleckis
- Posty: 78
- Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: maleckis » wt kwie 22, 2008 20:44
daniel FW pisze:do budowy air boxu przekonałem się po tym jak zaobserwowałem co wyprawia gumowy element łaczacy odlew kolektora z przepływką (podczas duzego obciążenia silnik na wysokich obrotach zasysa go z taką siła że mimo wbudowanej blaszki element ten zmniejsza znacznie kanał zassania)
Praca w podciśnieniu to jeszcze nic w porównaniu z 0.4bar nadciśnienia. Fajnie to gumowe kolanko wystrzeliwuje z kołnierza kolektora ssącego

...
... a po kilku przejazdach pojawiają się pęknięcia

.
Strojenie na piggyback'u? Konwersja na MAP sensor pewnie za pomocą DET II?
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » wt kwie 22, 2008 23:41
///M3 pisze:+20? Myślę, że jak będzie +3KM to już będzie sukces

dla mnie 1KM na plus to juz sukces z 3 to już 300 procent sukcesu
FW motorsport