1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
glmno
- Posty: 57
- Rejestracja: śr kwie 20, 2011 19:36
- Lokalizacja: Polski
Post
autor: glmno » sob mar 03, 2012 18:57
jak w temacie rozpada sie

co zamiast niego zapodać aby nie pogorszyć osiągów i dźwięku, może macie jakieś sprawdzone propozycje
Pozdro
-
Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Post
autor: Pawel_M3GT » ndz mar 04, 2012 01:35
Polecam uklad srodkowy firmy Supersprint. Mam taki na sprzedaz . W razie czego pisz PW.
-
Lato
- Posty: 125
- Rejestracja: wt kwie 12, 2011 22:57
- Lokalizacja: Krk
Post
autor: Lato » ndz mar 04, 2012 13:50
Obecnie prowadzę rozmowę z MG Motorsport i uzyskałem info, że modyfikacja środkowej części wydechu przyniesię polepszenie osiągów na poziomie 8KM bez strojenia. Mówię tylko o środkowej części (bez tłumika końcowego). Co prawda do 3,2 ale może w 3,0 też coś będzie.
BMW to nie magia, to samochód. BMW serii M to Magia

-
glmno
- Posty: 57
- Rejestracja: śr kwie 20, 2011 19:36
- Lokalizacja: Polski
Post
autor: glmno » ndz mar 04, 2012 15:42
Lato pisze:Obecnie prowadzę rozmowę z MG Motorsport i uzyskałem info, że modyfikacja środkowej części wydechu przyniesię polepszenie osiągów na poziomie 8KM bez strojenia. Mówię tylko o środkowej części (bez tłumika końcowego). Co prawda do 3,2 ale może w 3,0 też coś będzie.
oo fajnie czyli jest dodatkowy + zajecia sie tym tylko co tam dać klega Paweł coś poradził trwaja rozmowy

a oprucz tego co jeszcze mozna by tam zapodać i o jakie modyfikacje chodziło by niech ktoś uchyli rabka tajemnicy

no i aby nie był głośny
-
glmno
- Posty: 57
- Rejestracja: śr kwie 20, 2011 19:36
- Lokalizacja: Polski
Post
autor: glmno » pn mar 05, 2012 23:27
i jak nikt juz niema zadnych propozycji oprucz kolegi Pawła
-
ww296
- Posty: 152
- Rejestracja: pn cze 28, 2010 20:01
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: ww296 » pt mar 09, 2012 11:28
Lato pisze:Obecnie prowadzę rozmowę z MG Motorsport i uzyskałem info, że modyfikacja środkowej części wydechu przyniesię polepszenie osiągów na poziomie 8KM bez strojenia. Mówię tylko o środkowej części (bez tłumika końcowego). Co prawda do 3,2 ale może w 3,0 też coś będzie.
Rozumiem że są w posiadaniu takiego rozwiązania które spowoduje wzrost max mocy o 8 KM - pytanie - wiemy gdzie przybędzie - a gdzie sie pogorszy w takim razie? no i czy udostępnia wielkości i pojemności tej modyfikacji?
Ps. ze względu na chcarkterystyke zjawisk falowych - i zapewne optymalizacje serii dla użytecznych średnich obrotów myślę że pogorszenie nastąpi mniej więcej w połowie obrotów mocy max czyli w okolicach 3-3,5 tys RPM
ciągle szybciej...
-
glmno
- Posty: 57
- Rejestracja: śr kwie 20, 2011 19:36
- Lokalizacja: Polski
Post
autor: glmno » sob kwie 28, 2012 07:26
Odgrzeje trochę ma ktoś jakiś pomysł co tam powkładać jakie tłumiki aby nie było strat na mocy i nie było za głośno bo już to się strasznie sypie i są przedmuchy, bo kolega Paweł coś chyba nie ma ochoty sprzedać tego układu
