Podniesienie mocy :)
Podniesienie mocy :)
Mam E36 M3 3,2L i chciałbym zwiększyć moc na począdek może samym chipem znalazłem na necie firme która może to zrobić ale jak dla mnie to chyba za piękny wynik może już ktoś to z Was przerabiał u siebie prosił bym o rady i opinie na ten temat .
link
http://www.44tuning.pl/bmw/chip-tuning- ... 6-3.2.html
link
http://www.44tuning.pl/bmw/chip-tuning- ... 6-3.2.html
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy :)
"Magnetyzery przyspieszające samochód? Chip do wolnossącego dający kupę koni? Załóż sobie jeszcze duże koła z tyłu i małe z przodu - będzie zawsze z górki." to są mądre słowa przeczytasz pare razy to zrozumiesz a papier przyjmie wszystko 

prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: Podniesienie mocy :)
No to moze w ten sposob. Jaki przyrost chcesz uzyskac i ile masz na to pieniedzy przeznaczonych?drifter pisze:Mam E36 M3 3,2L i chciałbym zwiększyć moc na począdek może samym chipem znalazłem na necie firme która może to zrobić ale jak dla mnie to chyba za piękny wynik może już ktoś to z Was przerabiał u siebie prosił bym o rady i opinie na ten temat .
link
http://www.44tuning.pl/bm...m3-e36-3.2.html
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Podniesienie mocy :)
Idiotą nie jestem wiem że bez turbo ciężko jest podnieść moc dlatego chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat mówią ze dla wolnossącego silnika chip daje przyrost między 5%-8%. Gdyby tak faktycznie było chyba na począdek warto mieć 20 koni więcej za małą kase. Większy przyrost mocy to już napewno większa kasa ale może i warto żeby była większa frajda z jazdyrobert///m3 pisze:"Magnetyzery przyspieszające samochód? Chip do wolnossącego dający kupę koni? Załóż sobie jeszcze duże koła z tyłu i małe z przodu - będzie zawsze z górki." to są mądre słowa przeczytasz pare razy to zrozumiesz a papier przyjmie wszystko

Re: Podniesienie mocy :)
Ten chip to jakaś bzdura. Podczas gdy koników można troche dołożyć to sorry ale NIE MA OPCJI żeby z tego silnika w N/A wyciągnąć 120Nm na litr. Tyle to mają Zondy R, bolidy F1 i inne tego typu wynalazki.
W ogóle nie baw się w chipy to jest jedna wielka ściema. Jak chcesz więcej mocy to pogadaj z Jańczakiem, może Ci powie co w swojej zrobił - podobno miał tam jakies 380-400 kucyków.
W ogóle nie baw się w chipy to jest jedna wielka ściema. Jak chcesz więcej mocy to pogadaj z Jańczakiem, może Ci powie co w swojej zrobił - podobno miał tam jakies 380-400 kucyków.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy :)
Wkleiles ten wykres tutaj jako przyklad ze mimo dosyc sporego nakladu finansowego nie da sie uzyskac duzych przyrostow? Jakby nie patrzec to Twoje przyrosty nie siegaja nawet 10%... Walki, dolot, wydech + remap i tylko + niecale 30Nm i niecale 30HP... Jaki jest stosunek PS/zł ... Nm/zł... ?raptownym3 pisze:Obrazek
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy :)
M3 jak wiadomo jest trudno poprawic ale jak widac sie da wiadomo ze nie sa to przyrosty jak w autach turbo ze po programie przybywa 40ps i 80nm w mce walka jest o kazdego konia ale warto bo naprawde auto fajniej jezdzi wiadomo ze jak ktos oczekuje wiecej to tylko kompresor lub turbo ale to inna bajka.
Raptowny M-Performance
Re: Podniesienie mocy :)
Wkurzyłem się tymi danymi na stronie i napisałem w jednym zdaniu co o tych "przyrostach" myślę, nawet nie spodziewałem się odpowiedzi ale oto i ona:
Sorry ale dalej jestem na NIE. Już nie będe ich męczył i pisał żeby w takim razie zmienili hamownię.Każdy dobry tuner zdaje sobie sprawę, że przy silnikach wolno ssących przyrost ok. 8-10% jest możliwy ( fakt, ze wiele firm mniej wie jak to zrobić), tym bardziej przy zastosowaniu opcji kompleksowej w postaci zgrania wszystkiego w jedną dobrą całość np.: dolot powietrza + elektronika, tym bardziej samochodach które mają predyspozycje do uzyskiwania dobrego współczynnika doładowania dynamicznego.
Faktem, jest że silniki wolno ssące najczęściej dysponują parametrami niższymi niż określone przez producenta, mimo to w przypadku tego silnika najczęściej uzyskiwane przyrosty to ok. 23-32 KM i 25-34 Nm. więcej
Jeszcze dużo wody w rzekach musi upłynąć aby Pan zrozumiał co jest możliwe a co niemożliwe, gdyż choćby w zeszłym roku nasz szef jechał samochodem marki Suzuki model Swift którego to silnik o pojemności 1.6 posiada 200-205 Nm. oraz 240 KM i jest także wolno ssący