Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

Post autor: Pawel_M3GT » śr wrz 30, 2009 15:40

Poszukuje danych odnosnie predkosci na poszczegolnych biegach MOST 3.91

Awatar użytkownika
bartus
Posty: 345
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 12:29
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

Post autor: bartus » śr wrz 30, 2009 16:05

http://www.m-forum.de/kalkulator/getriebe/index.html

wychodzą naprawdę wiarygodne wyniki
Części do BMW E36 i E46 M3 - 601 484 272

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

Post autor: Venom » śr wrz 30, 2009 18:28

To tez mozna latwo obliczyc. To zadna wyzsza matematyka.
Jednak skoro jest ta stronka to w sumie po co sie meczyc :)

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

Post autor: maleckis » śr wrz 30, 2009 19:36

Mam dyfer o przełożeniu 3.91:1 w swoim M3T. Na oponach 255/45/17 przy 7800 obr. silnika na 5. biegu jest ~230kmph. O 1. i 2. biegu cięzko cokolwiek powiedzieć, przy odcięciu na 3. biegu jest około 130kmph, na 4. ~180kmph. Rewelacyjne przełożenie dla S50 ;) . Zrobiłem sobie dyfer u Daniela w FW Motorsport - polecam!
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Predkosci na poszczegolnych biegach Most 3.91

Post autor: Pawel_M3GT » śr wrz 30, 2009 20:05

maleckis pisze:Mam dyfer o przełożeniu 3.91:1 w swoim M3T. Na oponach 255/45/17 przy 7800 obr. silnika na 5. biegu jest ~230kmph. O 1. i 2. biegu cięzko cokolwiek powiedzieć, przy odcięciu na 3. biegu jest około 130kmph, na 4. ~180kmph. Rewelacyjne przełożenie dla S50 ;) . Zrobiłem sobie dyfer u Daniela w FW Motorsport - polecam!
Dzieki Maleckis. A powiedz mi czemu wybrales takie krotkie przelozenie na ulice i to jeszcze w aucie turbodoladowanym?


Buduje auto do wyscigow plaskich po torze. U mnie idealnie bedzie gdy ostatni bieg skonczy sie wraz z koncem najdluzszej prostej na torze..

maleckis pisze:Zrobiłem sobie dyfer u Daniela w FW Motorsport - polecam!
Mosty zawsze robi mi Tadeusz Myszkier i sa zrobione rewelacyjnie! POLECAM

ODPOWIEDZ