
Wiem już o wtyczce X6031 pin10

X6031 drugi kabel nie masowy ->x17 pin1 - poziom oleju
Plus sygnał prędkości 14 pin na wtyczce X20 i #2 pin na wtyczce X17 zegarów (niebieska)
Mam nadzieję, że trzyma się to kupy, proszę o wyrozumiałość trochę pomieszałem a czas nagli

Okazało się, że piny w kostce x20 są takie same, wcześniej miałem opis dla silnika m40

1 Not used
2 Not used
3 Not used
4 Air Con
5 Air Con
6 Air Con
7 Enable signal from EWS II module pin 4 to Motronic pin 66
8 Check engine light
9 Oil temperature sensor to Instrument cluster X16 pin 13
10 Reverse light switch
11 Coolant Temp sensor pin 2 to Instrument cluster X17 pin 17
12 Coolant Temp sensor pin 1 to Instrument cluster X17 pin 18
13 Fuel Pump Relay Terminal 87 to Fuse F18
14 Road speed signal from Instrument cluster to motronic pin 42
15 I am cranking' signal from Starter terminal 30h to OBC pin 8
16 Diagnostic Connector pin 15 (Diagnostic Data Link RX)
17 Diagnostic Connector pin 20 (Diagnostic Data Link TX) to EWS II module pin 2
18 Starter terminal 50 to EWS II module pin 1
19 Diagnostic Connector pin 7 to Instrument cluster X17 pin 15 (service reset)
20 Engine speed o/p from Motronic pin 47 to Instrument cluster X16 pin 20
21 Ignition Switch terminal 15 to Ignition coils & Motronic pin 56
22 Live in Run & Start from Ign switch term 15 via fuse 26
23 Oil Pressure switch to Instrument cluster X17 pin 19
24 Fuel Rate output from Motronic pin 46 to Instrument cluster X16 pin 21 & OBC
25 Charging Voltage (Alternator D+) to Instrument cluster X17 pin 6