wydech s50b30 bez katow?
Re: wydech s50b30 bez katow?
Ale tu jest mowa o samych katach a nie calej przelotowce do tego chyba jeszcze musi dojsc czas na adaptacje kompa tak?
Re: wydech s50b30 bez katow?
Wiem wiem, odnosiłem się do postu Rekina. Swoją opinię na temat wycinki katów wyraziłem wcześniej i generalnie jestem za. A co do adaptacji to w 3.0 nic takiego nie robiłem albo zrobiło się samo bez mojej wiedzy. W 3.2 też jest tylko jedna sonda na stronę więc wątpię żeby coś tu się miało zmienić. Chociaż 3.2 już jest na Siemensie...wania pisze:Inur, chodzi tylko i wylacznie o same katy, nic wiecej nie zamierzam ruszac
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: wydech s50b30 bez katow?
To ja może przytoczę swoją historię z wydechem i po krótce związaną ze swapem, otóż, pojechałem po mój wymarzony silnik S50B32, siedział w sedanie, 100% seryjny, pojeździłem troche, poodpalalem wszystko ok to biore, wziąłem wszystko co mi było trzeba oprócz wydechu (mój największy błąd), po wrzuceniu silnika do obecnego Compacta i odpaleniu przyszedł czas na wydech, najpierw był wydech 2x 2' który schodził się do 1x 2.5' i do samego końca leciała prosta rurka z tłumikiem komorowym RM Motors robionym na zamówienie na końcu... czułem, że to nie to więc, puściłem 2x 2' do samego końca na dwóch końcowych, przelotowych tłumikach... bez zmian, wrzeszczał za to jak posrany, więc kupiłem końcowy z M3 E92, żadnej zmiany, ciut ciszej, wrzuciłem 2 środkowe przelotowe tłumiki RM Motors przed końcowy wydech ok 1m i juz lepiej, troszeczkę momentu przybyło ale bardzo słabo odczuwalne, na rajdzie urwałem ten wydech i nie ukończyłem OS'u, po powrocie do domu pare szybkich tel. z nerwów i za dwa dni miałem kompletne, oryginalne katalizatory oraz końcowy wydech Supersprinta dedykowany do E36 M3 3.2l, mówiąc krócej, kompletny oryginalny wydech z końcowym usportowionym
po założeniu wszystkiego doznałem szoku, nie pamiętam już jak jeździła seryjna eM bo jeździłem tylko raz tym sedanem z którego silnik targałem a u mnie w pobliżu nikt eM nie miał, tzn. miał ale jeszcze o tym nie wiedziałem i nie miałem porównania, w każdym razie auto wreszcie ożyło, przybyło myśle spokojnie 50NM i z 30km, naprawde kolosalna różnica, jak przesiadka z 1.8is na 2.8
niedługo będę hamował auto, narazie jeszcze troszke nad nim pracuje kolega Dakić
jeżeli chodzi o wycinanie katów to wydaje mi się, że faktycznie zmiany dużej to nie przyniesie, chociaż nie wiem bo nie chce ruszać i eksperymentować już, ale reszte wydechu tak jak już ktoś wcześniej wspominał napewno trzeba zostawić nienaruszoną...


