Spiek w m3

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
SebaK
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:43
Lokalizacja: Gdynia

Spiek w m3

Post autor: SebaK » ndz sty 10, 2010 18:49

Czy ktoś ma spieka w swojej m3? Czy były jakies problemy?
U mnie 2 miesiące po zmianie ori sprzegła na 4 łopatkowego spieka urwały sie mocowania dyfra... czy spiek może byc przyczyna tych problemów???

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Spiek w m3

Post autor: Venom » ndz sty 10, 2010 21:15

SebaK pisze:Czy ktoś ma spieka w swojej m3? Czy były jakies problemy?
U mnie 2 miesiące po zmianie ori sprzegła na 4 łopatkowego spieka urwały sie mocowania dyfra... czy spiek może byc przyczyna tych problemów???
Oczywiscie ze moze byc. Osobiscie na spieku nie jezdzilem ale pewne jest ze sprzeglo pelni role bezpiecznika w ukladzie napedowym. Jesli zastapiles ten bezpiecznik "drutem" to sie nie dziw ze inne elementy ukladu napedowego na tym ucierpialy... :)

SebaK
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:43
Lokalizacja: Gdynia

Re: Spiek w m3

Post autor: SebaK » pn sty 11, 2010 00:58

Czyli wymienić na oryginał?? a może jakiś sportowy zamiennik?! Ma ktoś propozycje?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Spiek w m3

Post autor: Marcin_Os » pn sty 11, 2010 01:25

SebaK pisze:Czyli wymienić na oryginał?? a może jakiś sportowy zamiennik?! Ma ktoś propozycje?
Najpierw wzmocnij mocowanie dyfra, to normalne, że się wyrywa nawet przy seryjnym sprzęgle. Wszystko zależy też od tego jak traktujesz auto, jak zmieniasz biegi, itd.
Sprzęgło bym zostawił tak jak jest.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

SebaK
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 19, 2009 20:43
Lokalizacja: Gdynia

Re: Spiek w m3

Post autor: SebaK » pn sty 11, 2010 13:34

Dzieki Bardzo za rade... bedą wzmocnienia... no i ogranicze ilośc strzałów :mrgreen:

raptownym3
Posty: 182
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Spiek w m3

Post autor: raptownym3 » czw sty 14, 2010 02:17

Ja mialem ten sam problem wzmacnialem tylne uchwyty do mocowania dyfra,jestem za wzmacnianiem docisku i ori tarcza.Na spieku nie bardzo daje sie startowac na pol sprzegle przy wyscigach ulicznych troche mi to przeszkadzalo po dwoch miesiacach zdematowalem spieka i strasznie zuzyty byl docisk i kolo zamachowe wrocilem do ori tarczy. :-)
Raptowny M-Performance

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Spiek w m3

Post autor: Pawel_M3GT » ndz kwie 11, 2010 13:34

SebaK pisze:Czy ktoś ma spieka w swojej m3? Czy były jakies problemy?
U mnie 2 miesiące po zmianie ori sprzegła na 4 łopatkowego spieka urwały sie mocowania dyfra... czy spiek może byc przyczyna tych problemów???
tarcza miala tlumiki?

Taffarel
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 03:39
Auto: m6 e63
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Spiek w m3

Post autor: Taffarel » pn kwie 19, 2010 14:28

sprezyny w tarczy maja zminimalizowac szybkosc zakleszczania sie spiekow na kole zamachowym. jesli ich nie ma, to wał dostaje ostro po dupie.
e63 M6 lci

ODPOWIEDZ