Pare pytan M3 S50B30

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Broder » śr sty 27, 2010 22:24

Na wstepie witam sie ze wszystkimi :mrgreen: czesc osob moze mnie kojarzyc z innych for o tematyce BMW
Mam za soba juz M50, teraz M52, ale apetyt rosnie... :twisted:

Jako ze przebywam za granica mysle o zakupie M3 angola, tu jezdzic nim a po powrocie przekladka. Znajomy ma na sprzedaz jeden egzemplarz, jest to turas :D ale nie zaden handlarz czy kat, moj dobry znajomy. Auto kupil przed czterema miesiacami od angola ktory ponoc serwisowal ja do konca. Turas przez te 4 mieiace zrobil moze 1000 mil, bez katowania. Jak to bywa z turasami, o serwisie to oni w tv moze kiedys slyszeli.... wiec zapytalem czy sprawdzal poziom oleju, bo mowie ze M moze łykać. Oczywiscie zrobil wielkie oczy, wiec poszedlem sprawdzic stan i co? Oleju jest grubo ponad MAX!!

I teraz pytanie odnosnie pracy silnika - chodzi ladnie, wkreca sie szybko i mega szybko reaguje na pedal gazu, ale na wolnych co jakis czas nim rzuci, czuc na calej budzie. Czy to moze byc wina starego oleju lub zbyt duzej jego ilosci? Kompletnie nie znam sie na S50, widze ze jeden element sie okopcil (nie cieknie, jest tylko jak by nagar?), co to takiego?

Przebieg 108 tysiecy mil, '94 , wnetrze w miare zadbane, ponoc bezwypadkowe jedynie obtarty (lekko pukniety w kamien?) naroznik tylnego zderzaka. Ostatnio zlapal kapcia dlatego jest na zapasowym motorsporcie ale ma dokupic nowa opone ;) Ostateczna cena to 2,500 funtow, ocencie czy warto sie w to pakowac. Z gory dzieki za wszelkie sugestie

Link do galerii

Obrazek
Obrazek

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Dino444 » śr sty 27, 2010 22:49

Ten okopcony element to pokrywa vanosa chyba cos tam wycieka bo nie powinno to tak wygladac. Co do falujacych obrotow to jak zwykle stawiam na silniczek krokowy czesta przypadlosc nalezy tylko wyczyscic i bedzie ok. Sprawdz filtr powietrza jak jest stary to i jego przydaloby sie wymienic. Zasyfiony moze tez powoduje takie falowania.
Piekny kolor auta. Gdzie dokladnie mieszkasz?
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Broder » śr sty 27, 2010 22:58

siedze na wyspie Man (Isle of Man) , w Douglas.
Czy to okopcenie/wyciek/nagar czy jak zwal tak zwal, moze byc spowodowane tym ze w silniku jest oleju ponad max? I czy to powazna usterka?
Obrazek

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Bombel » śr sty 27, 2010 23:00

Na wyspie Man to chyba emka idealne wyjście co?? ;)
Jak ta emka faktycznie taka zdrowizna to i cena niezła. Ja bym brał w ciemno.

Awatar użytkownika
porutaaaa
Posty: 186
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 08:02
Auto: M3
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: porutaaaa » śr sty 27, 2010 23:17

W tej cenie i tak nie ma duzego wyboru a ze zdjec wyglada na ladna ;) bierz i sie ciesz
Obrazek

http://www.bmw-motorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Dino444 » śr sty 27, 2010 23:17

Broder pisze:Czy to okopcenie/wyciek/nagar czy jak zwal tak zwal, moze byc spowodowane tym ze w silniku jest oleju ponad max? I czy to powazna usterka?
A tego to juz niestety nie wiem. Jesli silnik chodzi ok to tak jak Bombel pisze bierz w ciemno i sie ciesz z okazji:)
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Marcin_Os » śr sty 27, 2010 23:36

Broder pisze:Auto kupil przed czterema miesiacami od angola ktory ponoc serwisowal ja do konca. Turas przez te 4 mieiace zrobil moze 1000 mil, bez katowania.
Broder pisze:siedze na wyspie Man (Isle of Man) , w Douglas.
Coś mi tu nie pasuje :lol: .


Samochód wygląda ze zdjęć łądnie i równo. No i cena całkiem przyjemna.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
porutaaaa
Posty: 186
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 08:02
Auto: M3
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: porutaaaa » czw sty 28, 2010 00:02

Marcin_Os pisze:
Broder pisze:Auto kupil przed czterema miesiacami od angola ktory ponoc serwisowal ja do konca. Turas przez te 4 mieiace zrobil moze 1000 mil, bez katowania.
Broder pisze:siedze na wyspie Man (Isle of Man) , w Douglas.
Coś mi tu nie pasuje :lol: .


Turek ktory by nie katowal :cool: Szybko mu sie znudzila
Obrazek

http://www.bmw-motorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Broder » czw sty 28, 2010 00:29

hehe wszyscy zapewne maja na mysli "no speed limit" :D ale z tym to tak nie dokonca jest tutaj. Limit predkosci oczywiscie nie obowiazuje za znakiem, a te sa czasami na takich drogach ze nawet w polsce ustawiaja na nich znaki "uwaga uszkodzona nawierzchnia" ;) poza tym policja dziala tu zupelnie inaczej, po zgloszeniu wykroczenia (lub ktos sie wystradszy i w jego opini stwarzamy zagrozenie) mijaja max 2 minuty i sa minimum 3-4 radiowozy ;) Slawna Mountain Road zdaje sie nie ma limitow, ale kolezka przed praca przegonil troche swoje Audi TT , troche wyprzedzania itd. po czym pojechal do pracy... Panowie tam juz na niego czekali ;) co prawda dostal jedynie ostrzezenie, ale sam sie przekonal ze ten no speed limit to taka troche sciema ;) Do tego wszedzie CCTV jak np TUTAJ przypadek chcial ze ustawili na rondzie :mrgreen:

Ktos kto pracuje i mieszka w douglas, nie ma poterzby wyjezdzania poza ta miejscowosc (poza douglas nic sie nie dzieje, w douglas zreszta tez ;) ), a ta z kolei nie jest duza, stad male przebiegi w dosc dlugim okresie czasu.

Wracajac do auta bo o tym temat :D dowiedzialem sie wlasnie ze byl dzisiaj na warsztacie i upuscil oleju. Czy to prawda czy typowy dla turasow chwyt marketingowy :D bede wiedzial w najblizszym czasie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: Pare pytan M3 S50B30

Post autor: Broder » wt lut 16, 2010 07:00

Ostatecznie BMW kupilem bo dluzszych bojach . Ogolnie wszystko fajnie, tylko caly osprzet chodzi dosyc glosno, co mnie bardzo denerwuje. Wszystko szumi, wydaje mi sie ze to rolki i pompa wody. Generalnie zadowolony ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ