Post
autor: allcar » czw gru 04, 2008 02:52
W takim razie sprawdź czujnik temperatury, czy jest podłączony a jak tak, to jego oporność na zimnym silniku a następnie na silniku rozgrzanym do temperatury pracy, jam masz jakiegoś Carsoft'a czy coś podobnego to wsiadaj do auta, podłączaj, odpal silnik i sprawdzaj jaką informację dostaje ECU z czujnika tj. jaka temperaturę.
Generalnie ten czujniczek jak źle działa i informuje ECU o temp. poniżej 35stC to jak silnik będzie ciepły to może go przylewać i będą właśnie takie objawy.
W czujniku są dwa obwody, pierwszy na deskę, do wskaźnika, drugi dla ECU,
-
Załączniki
-

- czujTM3.jpg (9.83 KiB) Przejrzano 4695 razy
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.