Silnik dziala jak trzeba, ale ze na razie jezdze bez wygluszen mam okazje wsluchac sie w dzialanie ukladu przenoszacego moc na kola.
Jest problem przy szybkiej zmianie biegow przy maksymalnych obrotach - przy szybkim wysprzegleniu slychac zgrzyt, widac nawet na obrotomierzu jak silnik zatrzymuje sie na chwile na ok 6500 podczas schodzenia z obrotow.
Poza tym skrzynia wydaje przy zmianie biegow odglosy, jakby mechanik zostawil w niej przez zapomnienie jakas butelke

Generalnie skrzynia chodzi dosyc topornie, jezdze tym autem na zmiane z E36 328i i w porownaniu do tego musze uzyc 2-3 x wiekszej sily do zmiany biegow.
ZTCW byl problem z silownikiem sprzegla, mial byc wymieniany ale w koncu zostal stary - czy to moze byc powod tych odglosow i problemow, czy to raczej cos powazniejszego?
Pozdrawiam
P.S. Czy slyszalne popychacz(e) moga za soba pociagnac jakies dalsze awarie i trzeba je szybko wymieniac ? - mam wrazenie ze stukaja jeden max dwa sadzac po malej czestotliwosci stukania. Silnik mial w-g licznika 160 tys km. Vanosa nie slychac
