M3 ///Mike

Awatar użytkownika
///Mike
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Post autor: ///Mike » pt mar 14, 2008 11:46

idzik pisze:Widzieliśmy Cie Mike dziś rano o 7.50 na B. Czecha -> Siekierkowska , 2 auta za Tobą, jak skręciłeś. Pięknie się prezentuje eMka na drodze :smile:

kostek_ja pisze:Nie jechałeś przypadkiem dzisiaj o 8 rano wałem, a potem Poniatowskim??
Więc to chyba był Mike ;)
Witam witam- więc razem się zmagaliśmy z porannymi korkami. Miałem tego dnia trase do Torunia,- dokonałem podrodze małą próbę prędkości eMki :)
Kiedy następny trackDay???
///M3 4.0 V8 Jerez Black

Awatar użytkownika
///Mike
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Post autor: ///Mike » wt kwie 29, 2008 20:39

Kosh, zamontowałeś wkońcu jakiś inny tłumik??
Ja dzis odebrałem moją, ze świeżutkim Eisenmann'em- ufff :evil:
Różnica duża, wkońcu trochę buuuczy- ale tak delikatnie, bez przesady. Tylko że cholera do małej poprawki-- krzywo zamontowali :neutral:
///M3 4.0 V8 Jerez Black

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Post autor: Marcin_Os » wt kwie 29, 2008 20:41

Mike, który to jest "stopień" buczenia? Tak na ucho jest całkiem znośny i dużo fajniejszy niż w serii.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
///Mike
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 29, 2008 22:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Post autor: ///Mike » wt kwie 29, 2008 21:00

Marcin_Os pisze:Mike, który to jest "stopień" buczenia? Tak na ucho jest całkiem znośny i dużo fajniejszy niż w serii.

hm- mi proponowano dwa stopnie- buczenie lub mega buczenie :) Oficjalne nazwy: Fast Road i Race. Podobno ci co montują Race dosyć szybko go ściągają!

Duuuużo więcej niskich tonów, głównie w zakresie 0-4000 obrotów- a przy wyższych zaczyna grać całość- bym był 100% zachwycony gdyby nie lekko krzywy montaż!! Jutro dzwonie do Panów w BMW B-M żeby się szykowali do proprawki i będzie git.

...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:
///M3 4.0 V8 Jerez Black

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 ///Mike

Post autor: Bombel » wt kwie 29, 2008 21:36

///Mike pisze:...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:
Sadze, ze bylo to kwestia otoczenia. Na placu konstytucji sie duzo odbija. Ja sie wlasnie wczoraj zdziwilem jak glosno moja chodzi w takim lekko zabudowanym terenie, bo jak Pablo mi ja katowal w modlinie to niemal seria...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M3 ///Mike

Post autor: Pablo » wt kwie 29, 2008 23:40

Bombel pisze: Ja sie wlasnie wczoraj zdziwilem jak glosno moja chodzi w takim lekko zabudowanym terenie, bo jak Pablo mi ja katowal w modlinie to niemal seria...
Od razu tam katowałem - docierałem... :cool:
17.01.11

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 ///Mike

Post autor: Marcin_Os » śr kwie 30, 2008 08:01

///Mike pisze: ...czy mi się wydawało, czy twoja była bardziej wyciszona w Modlinie w porównaniu do spotkania na Pl Konstytucji, kiedy was po raz pierwszy spotkałem?? tam buuuczało :mrgreen:
Nic nie robiłem. W Modlinie było wolna przestrzeń i dźwięk się poprostu rozchodził. W mieście między blokami, nie ma alarmu który by się nie wlączył :twisted: . A jak się dogrzeje po jakimś katowanku to już wogóle...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 ///Mike

Post autor: kostek_ja » sob cze 07, 2008 02:05

Już dawno miałem tutaj coś napisać :grin:

Z zewnątrz przepiękna. Podoba mi się nawet bardzie od e46 (tzn. uważam że mają inny styl i z przodu podobają mi się tak samo, ale z tyłu e46 nie zachwyca w przeciwieństwie do e92). Mam nadzieję że wróciłeś do seryjnych nerek ;)

Wnętrze bardzo dobrej jakości i w ogóle fajnie wykonane, ale jakoś ten nowy styl BMW do mnie nie przemawia i raczej wolę wnętrze e46.

Wrażenia z jazdy:

Plusy w porównaniu do e46:
- szybsza
- ma lepszy dół
- zawieszenie w ustawieniu sport jest sztywniejsze

Minusy:
- nie wiem dlaczego ale miałem wrażenie że jest wolniejsza (chociaż sprawdziliśmy że nie jest :mrgreen: )
- Za cicha, a raczej była, tylko że nowego wydechu nie słyszałem :sad:
- ma strasznie wrażliwy drążek zmiany biegów :mrgreen:

Podsumowanie:
Zdecydowanie lepsza od e46, a ja musiałem się doszukać jakiś braków ;)

Ogólnie samochód jest wspaniały jak każda eMka, ale też jak każda eMka ma swój indywidualny charakter. Po raz kolejny gratuluję auta.

ODPOWIEDZ