y0p5 ---> BMW M3 E92 20"
y0p5 ---> BMW M3 E92 20"
Witam. Chciałbym przedstawic moje M3. Pojazd sprowadzony ze szwajcarii. Uszkodzony zderzak, maska, błotnik lampa.
Troche faktów:
-M3 E92
-2008
-4.0 V8
-przebieg 190tys
-DKG
-EDC
Co zostało zrobione:
-panewki
-lampy tył LCI
-wydech Eisenmann
-lotka tył carbon
-spręzyny H&R
-felgi 20x9 i 20x10,5
-opony 255/30 20 oraz 295/25 20
Co mam w planach:
-splitery carbon
-hamulce
-usuniecie precatow
-mapa silnika oraz soft skrzyni GTS
-kierownic alcantara
O czym myśle:
-fotele kubełkowe
-zmiana koloru
-kompresor
Troche faktów:
-M3 E92
-2008
-4.0 V8
-przebieg 190tys
-DKG
-EDC
Co zostało zrobione:
-panewki
-lampy tył LCI
-wydech Eisenmann
-lotka tył carbon
-spręzyny H&R
-felgi 20x9 i 20x10,5
-opony 255/30 20 oraz 295/25 20
Co mam w planach:
-splitery carbon
-hamulce
-usuniecie precatow
-mapa silnika oraz soft skrzyni GTS
-kierownic alcantara
O czym myśle:
-fotele kubełkowe
-zmiana koloru
-kompresor
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Troche duzy przebieg, ale wizualnie mega! Dobre mody i dobre plany. Kubly Recaro Sportster CS?
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Wygląda super mody i plany idealne.
Lekko maska wygląda na niespasowaną od prawej strony albo nie domknięta na zdjęciach a tak to super.
Przebieg niby duży ale ja jestem zdania,że wiele M3 ma podobny lub większy tylko każdy cofa bo potem ciężko sprzedać.
Lekko maska wygląda na niespasowaną od prawej strony albo nie domknięta na zdjęciach a tak to super.
Przebieg niby duży ale ja jestem zdania,że wiele M3 ma podobny lub większy tylko każdy cofa bo potem ciężko sprzedać.
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Super auto, carbon zrobi tutaj robotę więc działaj!
Co do koloru - moim zdaniem ten jest jednym z ciekawszych w m3, nie wiem jaki inny chodzi Ci po głowie jeśli miałby być lepszym
190 tys. to normalny przebieg dla 10cio letniego auta.
Choć prawdą jest że każdy szuka 100-120 tys. km i chce wierzyć w to, że auto tyle ma niż kupić udokumentowane 190..
Pozdrawiam!
Co do koloru - moim zdaniem ten jest jednym z ciekawszych w m3, nie wiem jaki inny chodzi Ci po głowie jeśli miałby być lepszym
190 tys. to normalny przebieg dla 10cio letniego auta.
Choć prawdą jest że każdy szuka 100-120 tys. km i chce wierzyć w to, że auto tyle ma niż kupić udokumentowane 190..
Pozdrawiam!
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Zajebista! Widzę, że jesteś z okolic Trójmiasta. Może coś polatamy latem? Przemek?
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Jakie średnice kół, iakie rozmiary opon i marka?
Sprzedam: Splitery carbon do m3 e9x
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Czytamy a nie oglądamy obrazki
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Patrzę na ten karton i tak przypomina mi się moja przygoda z Gpowerem... Nawet nie wyjąłem zawartości, gdyż jak usłyszałem jaka to pracuje u kolegi to od razu postanowiłem go sprzedać
Nawet kupiliśmy w tym samym miejscu w Bielsku
Osiągi mega, ale dźwięk spłuczki z WC nie do zaakceptowania przeze mnie.
Życzę z zadowolenia z jazdy
Nawet kupiliśmy w tym samym miejscu w Bielsku
Osiągi mega, ale dźwięk spłuczki z WC nie do zaakceptowania przeze mnie.
Życzę z zadowolenia z jazdy
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
fajna sprawa! z ciekawosci czemu nie wybrales ESS ?ma lepsze opinie od G-powera
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Dokladnie. Tez bym tego nie zalozyl wlasnie przez ten podly dzwiek.LINKIN pisze:Patrzę na ten karton i tak przypomina mi się moja przygoda z Gpowerem... Nawet nie wyjąłem zawartości, gdyż jak usłyszałem jaka to pracuje u kolegi to od razu postanowiłem go sprzedać
Nawet kupiliśmy w tym samym miejscu w Bielsku
Osiągi mega, ale dźwięk spłuczki z WC nie do zaakceptowania przeze mnie.
Życzę z zadowolenia z jazdy
Do tego ma on tez inne wady, duzo pali na trasie, oraz olej sie grzeje gdy sie pare razy poodkreca. MKA troche traci swoja funkcjonalnosc, ktora ja akurat bardzo lubie.
Mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony.
20 calowe kola to troche zly pomysl na nasze drogi - prowadzenie napewno bedzie gorsze.
Ogolnie fajna emka
Nie ruszaj koloru, z czarnymi kolami wyglada calkiem dobrze. Jeslj jednak juz to tylko na czarny.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
E92 m3 doładowanego nie miałem ale E46 miałem i wszystko co Paweł napisałeś jest wręcz przeciwnie.
Doładowane m3 jest mega elastyczne czego seria nie ma przez co jest dużo dużo fajniejsze w codziennym użytkowaniu a w normalnej jeździe pali tyle samo lub mniej niż seria.
Przy bardzo ostrej jeździe +50% od serii. W trasie przy 120-140 spalanie będzie podobne do serii dopiero przy 160+ będzie większe. M3 w ogóle słabo nadaje się na trasy bo ma durnie krótkie ostatnie przełożenie i przy 140km/h ma już dużo za wysokie obroty chyba ok 4000obr/min jak dobrze pamiętam i męczy dobrze się jedzie 100-120km/h a to jednak mało.
Nie wiem jaki dokładnie dzwięk ma zawór w gpower ale w ess zawór upustowy brzmi fajnie.
Doładowane m3 jest mega elastyczne czego seria nie ma przez co jest dużo dużo fajniejsze w codziennym użytkowaniu a w normalnej jeździe pali tyle samo lub mniej niż seria.
Przy bardzo ostrej jeździe +50% od serii. W trasie przy 120-140 spalanie będzie podobne do serii dopiero przy 160+ będzie większe. M3 w ogóle słabo nadaje się na trasy bo ma durnie krótkie ostatnie przełożenie i przy 140km/h ma już dużo za wysokie obroty chyba ok 4000obr/min jak dobrze pamiętam i męczy dobrze się jedzie 100-120km/h a to jednak mało.
Nie wiem jaki dokładnie dzwięk ma zawór w gpower ale w ess zawór upustowy brzmi fajnie.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
W miescie moze pali podobnie, ale mi chodzilo o szybka trase, przynajmniej ta sztuka, ktora jezdzilem palila strasznie, i to jest zreszta logiczne, przeciez kompresor pompuje wtedy caly czas.--==maly==---- pisze:E92 m3 doładowanego nie miałem ale E46 miałem i wszystko co Paweł napisałeś jest wręcz przeciwnie.
Doładowane m3 jest mega elastyczne czego seria nie ma przez co jest dużo dużo fajniejsze w codziennym użytkowaniu a w normalnej jeździe pali tyle samo lub mniej niż seria.
Przy bardzo ostrej jeździe +50% od serii. W trasie przy 120-140 spalanie będzie podobne do serii dopiero przy 160+ będzie większe. M3 w ogóle słabo nadaje się na trasy bo ma durnie krótkie ostatnie przełożenie i przy 140km/h ma już dużo za wysokie obroty chyba ok 4000obr/min jak dobrze pamiętam i męczy dobrze się jedzie 100-120km/h a to jednak mało.
Nie wiem jaki dokładnie dzwięk ma zawór w gpower ale w ess zawór upustowy brzmi fajnie.
Olej grzal sie duzo szybciej niz w seryjnej i trzeba ja bylo co chwile przechlodzic, dla mnie to troche denerwujace bylo.
Te dwie wady mi akurat nie pasowaly, osobiscie wole seryjna m3, w ktorej brakuje dolu, ale nie musze sie ograniczac bo np. temp oleju idzie za wysoko i taka, ktora nie pozera ogromnych ilosci paliwa w trasie.
Nie bardzo rozumiem co jest przeciwne od tego co napisalem?
Powiem na tak: jesli ktos chce sie przejechac raz na jakis czas, weekendowo, to jak najbardziej, natomiast jesli chcemy emka troche pojezdzic i robic przebiegi to nie polecam.
Odnosnie 6 biegu , rzeczywiscie jest dziwnie krotki, ale to jest wysokoobrotowy motor i po prostu trzeba sie do tego przyzwyczaic.
Inzynierowie z BMW M raczej przewidzieli, ze auto bedzie latalo po autostradach z predkosciami wyzszymi niz 120 wiec mysle, ze to mu nie szkodzi.
Sorry za male odejscie od tematu.
Ciekawe jakie odczucia bedzie mial wlasciciel ?
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Gdybym myślał w podobnych kategoriach to w ogóle bym m3 nie kupował. To auto jest niewygodne, głośne, twarde i mało komfortowe...ale tu nie o to chodzi.
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M3 E92 20' by y0p5
Też tak twierdziłem dopóki nie przejechałem się 458 Italią
TO jest dopiero GŁOŚNE, TWARDE i niewygodne. M3 przy tym to auto do jazdy po bułki i do wożenia dzieci
ps. Kolor masz bardzo dobry. Ja bym nic z nim nie robił.
TO jest dopiero GŁOŚNE, TWARDE i niewygodne. M3 przy tym to auto do jazdy po bułki i do wożenia dzieci
ps. Kolor masz bardzo dobry. Ja bym nic z nim nie robił.