bandai ---> M3 E92 Interlagos
bandai ---> M3 E92 Interlagos
BMW M3 w pięknym i moim zdaniem rzadko spotykanym kolorze Interlagos, modelu e92 z silnikiem V8, o mocy 445 koni mechanicznych.
M3 został wyprodukowany w 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010. Samochód przeszedł spory mechaniczny serwis wymienione są:
=panewki w okolicy 98 000 km
- nastawnik przepustnic
- olej w dyfrze
- olej silnikowy
- filtry
- uszczelniacz
Auto w moich rękach krótko ale znacznie odżyło względem dnia zakupu.
dobrze wyposażony:
- Dach węglowy
- Dźwięk LOGIC7
- Przekładnia DKG z softem GTS
- Zawieszenie EDC
-nawet roletka z tyłu jest
na montaż czekają springi od HR
-spoiler Performance carbon
- Wnętrze skóra carbon
- Dyfuzor Hamman - niestety nie ori ale pokryty włóknem montaż na dniach to będzie można ocenić spasowanie
- przednie splittery carbon
Ostatnio samochód został poddany profesjonalnemu tuningowi na TC-Performance.eu, samochód ma zmodyfikowany układ wydechowy i dolot, seryjne 420 KM odzyskałem po usunięciu precatów, teraz ma 445, wykres wrzucam przed zmianą filtra, z racji zmiany i niższej temperatury, wykres nieco się poprawił
Samochód miał ponownie malowaną maskę, zderzak i przednie błotniki, obecnie jest chroniony przez powłokę ceramiczną 4nano. M3 nie używam w zimie, roczny przebieg nie większy niż 7000 km.
Wiem, że części z Was nie podpasuj podjebki 359 ale to tylko koło przejściowe, na ORI nie mogłem patrzeć...
M3 został wyprodukowany w 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010. Samochód przeszedł spory mechaniczny serwis wymienione są:
=panewki w okolicy 98 000 km
- nastawnik przepustnic
- olej w dyfrze
- olej silnikowy
- filtry
- uszczelniacz
Auto w moich rękach krótko ale znacznie odżyło względem dnia zakupu.
dobrze wyposażony:
- Dach węglowy
- Dźwięk LOGIC7
- Przekładnia DKG z softem GTS
- Zawieszenie EDC
-nawet roletka z tyłu jest
na montaż czekają springi od HR
-spoiler Performance carbon
- Wnętrze skóra carbon
- Dyfuzor Hamman - niestety nie ori ale pokryty włóknem montaż na dniach to będzie można ocenić spasowanie
- przednie splittery carbon
Ostatnio samochód został poddany profesjonalnemu tuningowi na TC-Performance.eu, samochód ma zmodyfikowany układ wydechowy i dolot, seryjne 420 KM odzyskałem po usunięciu precatów, teraz ma 445, wykres wrzucam przed zmianą filtra, z racji zmiany i niższej temperatury, wykres nieco się poprawił
Samochód miał ponownie malowaną maskę, zderzak i przednie błotniki, obecnie jest chroniony przez powłokę ceramiczną 4nano. M3 nie używam w zimie, roczny przebieg nie większy niż 7000 km.
Wiem, że części z Was nie podpasuj podjebki 359 ale to tylko koło przejściowe, na ORI nie mogłem patrzeć...
Re: e92 M3 Interlagos
Piękne m3, obserwuje temat na sporcie, twoje byłe 335d też typowo w moim stylu, widać że dbasz o swoje autka.
Sam przymierzam się do m3, ciągle się waham gdyż aktualnie mam mocno pomodzone 335d 400+ i nie wiem czy jest sens zmiany..
Btw jestem z okolic Zwolenia, do Łodzi niedaleko, może jakiś mały sparing przy sprzyjającej aurze? pozdrawiam!
Sam przymierzam się do m3, ciągle się waham gdyż aktualnie mam mocno pomodzone 335d 400+ i nie wiem czy jest sens zmiany..
Btw jestem z okolic Zwolenia, do Łodzi niedaleko, może jakiś mały sparing przy sprzyjającej aurze? pozdrawiam!
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: e92 M3 Interlagos
To kompletnie inne auta, nawet nie ma co porównywać.Ko$i pisze:Sam przymierzam się do m3, ciągle się waham gdyż aktualnie mam mocno pomodzone 335d 400+ i nie wiem czy jest sens zmiany..
Re: e92 M3 Interlagos
Dlatego też chciałbym się spotkać i porównać jak mocno nakoksowane 335d odstaje od zdrowej m3
Re: e92 M3 Interlagos
Ko$i pisze:Piękne m3, obserwuje temat na sporcie, twoje byłe 335d też typowo w moim stylu, widać że dbasz o swoje autka.
Sam przymierzam się do m3, ciągle się waham gdyż aktualnie mam mocno pomodzone 335d 400+ i nie wiem czy jest sens zmiany..
Btw jestem z okolic Zwolenia, do Łodzi niedaleko, może jakiś mały sparing przy sprzyjającej aurze? pozdrawiam!
Chętnie, daj namiary na siebie na PW, ogarniemy jakieś spotkanie
Re: e92 M3 Interlagos
Co masz zmodyfikowane w dolocie? jakies foto ?
Re: e92 M3 Interlagos
ARTIX - skromnie, wymieniłem filtr, śledziłem kiedyś temat w którym był cały carbonowy dolot za gruby hajs, względem wkładki nic to nie dało.
Re: e92 M3 Interlagos zdjęcia, dźwięk
Wiem, że trochę poddaje się pod lincz dodając te zdjęcia, no ale cóż... zabijcie mnie kupiłem fake'owe końcówki wydechu, dlaczego ? Dlatego, że zwyczajnie bardzo mi się podobają, a zaoszczędzone pieniądze (względem oryginalnego) zamierzam spieniężyć w raptowny'garage
Oprócz tego w aucie zrobione :
- renowacja wnętrza
-springi SWIFT spec-r
-4x dystanse 15mm
-tylny dyfuozr
-końcówki wydech 4 x aTrapović
-2x przepustnice w wydechu, na otwartym precat delete + catback = głośno
-odświeżenie ceramiki
https://www.youtube.com/watch?v=sXuf_D6IZ_c tak to gada
Oprócz tego w aucie zrobione :
- renowacja wnętrza
-springi SWIFT spec-r
-4x dystanse 15mm
-tylny dyfuozr
-końcówki wydech 4 x aTrapović
-2x przepustnice w wydechu, na otwartym precat delete + catback = głośno
-odświeżenie ceramiki
https://www.youtube.com/watch?v=sXuf_D6IZ_c tak to gada
Re: e92 M3 Interlagos
Fajne. Kolor bomba. Ale to kolo mi psuje troche efekt. Wyglada jak RH NBU.
Re: e92 M3 Interlagos
Jak spasowanie tego dyfuzora? Bo poznaję, że to chyba z ebay/aliexpress.
Ja u siebie widzę w przyszłości Vorsteiner Type 2 (sama środkowa część), zastanawiam się jak mogą leżeć te nieoryginalne części
Ile cm masz wypuszczone te końcówki?
Ja u siebie widzę w przyszłości Vorsteiner Type 2 (sama środkowa część), zastanawiam się jak mogą leżeć te nieoryginalne części
Ile cm masz wypuszczone te końcówki?
Re: e92 M3 Interlagos
Dyfuzor PL, firma łódzka, pasuje idealnie, moge podać namiary.
Wypuszczone tak zeby zgrabnie wyglądały.
Całość spełnia moje wymagania wizualne.
Wypuszczone tak zeby zgrabnie wyglądały.
Całość spełnia moje wymagania wizualne.
Re: e92 M3 Interlagos
Podeślij na pw razem z ceną, będę miał na przyszłość.
O końcówki pytam, bo swoje chcę mocniej wypuścić. Nie są regulowane, także modyfikacja będzie raczej trwała - ciężko mi ocenić na oko ile cm więcej, a w warsztacie muszę podać dość konkretnie
O końcówki pytam, bo swoje chcę mocniej wypuścić. Nie są regulowane, także modyfikacja będzie raczej trwała - ciężko mi ocenić na oko ile cm więcej, a w warsztacie muszę podać dość konkretnie
Re: bandai ---> M3 E92 Interlagos
fajna była, teraz chyba m4 latasz prawda ?