ganzen M3E46 556KM
ganzen M3E46 556KM
Przedstawiam swoją M3 z 2002r. po modyfikacjach.
Bywalcy bmw-sport pewnie ją znają.
Modyfikacje: http://galerie.tomson.com.pl/albums/BMW ... ?g2_page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Bywalcy bmw-sport pewnie ją znają.
Modyfikacje: http://galerie.tomson.com.pl/albums/BMW ... ?g2_page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ganzen M3E46 556KM
Ale to musi latać
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza
katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza
katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?
Re: ganzen M3E46 556KM
katy są założone sportowe 100cpsi jeśli dobrze pamiętamanglik pisze:Ale to musi latać
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza
katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?
Re: ganzen M3E46 556KM
To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: ganzen M3E46 556KM
Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: ganzen M3E46 556KM
Temat posprzątałem. Skończcie się wzajemnie nakręcać, wymianę tego typu komentarzy zostawcie sobie na pw, albo przy spotkaniu na żywo.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: ganzen M3E46 556KM
Teraz na miasto to ona się średnio nadajeKoko pisze:To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....
Kute tłoki JE PistonsFoinix pisze:Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???
Korbowody kute Carrillo
Nowy wał korbowy
Szpilki silnika i głowicy ARP
Obróbka głowicy
Panewki Vac Motorsport
Zestaw kompresora VF Engineering 570
Wtryski Bosch 850 ccm
Uszczelka pod głowicę Cometic
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Większa chłodnica oleju silnikowego
Lekkie koło TTV Racing
Sprzęgło z mocniejszym dociskiem Clutch Masters
Układ wydechowy TOMSON Motorsport + bandaże na wydechu wzdłuż skrzyni biegów (wiadomo dlaczego )
Zmodyfikowana płyta osłonowa pod skrzynią biegów z nawiewami (wiadomo dlaczego )
Układ hamulcowy przód Stoptech
Gąbki w baku paliwa
Zawieszenie Ohlins Road and Track
556KM 532Nm
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: ganzen M3E46 556KM
Pełen szacun. Projekt gruby, nawet bardzo chodź osobiście, bardziej jarało by mnie N/A zdłubane na 400+
Myślałem że stosuje się to tylko w motocyklachganzen pisze:Gąbki w baku paliwa
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ganzen M3E46 556KM
Przy N/A i s54 400km to jest granica prawie nie do złamania a sens takich modyfikacji jest zerowy. Kosztowo podobnie do powyższego projektu dużo wolniej a dodatkowo brak biegu jałowego i ogólnie tragiczna charakterystyka pracy silnika i brak elastyczności za to kompresor to mega elastyczność. Lubie N/A ale granica żeby auto zachowało sensowną pracę i charakterystykę silnika to moim zdaniem ok 360km.