ganzen M3E46 556KM

ganzen
Posty: 45
Rejestracja: czw paź 31, 2013 11:55
Auto: E46M3 E60M5
Lokalizacja: Radom

ganzen M3E46 556KM

Post autor: ganzen » czw maja 19, 2016 10:25

Przedstawiam swoją M3 z 2002r. po modyfikacjach.
Bywalcy bmw-sport pewnie ją znają.

Obrazek


Modyfikacje: http://galerie.tomson.com.pl/albums/BMW ... ?g2_page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

anglik
Posty: 143
Rejestracja: czw sie 02, 2012 14:37
Lokalizacja: POLSKA

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: anglik » czw maja 19, 2016 11:18

Ale to musi latać :grin:
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza ;)

katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?

ganzen
Posty: 45
Rejestracja: czw paź 31, 2013 11:55
Auto: E46M3 E60M5
Lokalizacja: Radom

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: ganzen » czw maja 19, 2016 11:45

anglik pisze:Ale to musi latać :grin:
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza ;)

katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?
katy są założone sportowe 100cpsi jeśli dobrze pamiętam

Awatar użytkownika
Koko
Posty: 160
Rejestracja: sob maja 02, 2015 19:18
Auto: e39 M5
Lokalizacja: Radom

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: Koko » sob maja 21, 2016 09:11

To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: Foinix » sob maja 21, 2016 18:27

Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: Oleg » pn maja 23, 2016 07:11

Temat posprzątałem. Skończcie się wzajemnie nakręcać, wymianę tego typu komentarzy zostawcie sobie na pw, albo przy spotkaniu na żywo.

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

ganzen
Posty: 45
Rejestracja: czw paź 31, 2013 11:55
Auto: E46M3 E60M5
Lokalizacja: Radom

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: ganzen » pn maja 23, 2016 09:21

Koko pisze:To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....
Teraz na miasto to ona się średnio nadaje :D
Foinix pisze:Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???
Kute tłoki JE Pistons
Korbowody kute Carrillo
Nowy wał korbowy
Szpilki silnika i głowicy ARP
Obróbka głowicy
Panewki Vac Motorsport
Zestaw kompresora VF Engineering 570
Wtryski Bosch 850 ccm
Uszczelka pod głowicę Cometic
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Większa chłodnica oleju silnikowego
Lekkie koło TTV Racing
Sprzęgło z mocniejszym dociskiem Clutch Masters
Układ wydechowy TOMSON Motorsport + bandaże na wydechu wzdłuż skrzyni biegów (wiadomo dlaczego :D )
Zmodyfikowana płyta osłonowa pod skrzynią biegów z nawiewami (wiadomo dlaczego :D )
Układ hamulcowy przód Stoptech
Gąbki w baku paliwa
Zawieszenie Ohlins Road and Track
556KM 532Nm

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: Foinix » śr maja 25, 2016 18:06

Pełen szacun. Projekt gruby, nawet bardzo chodź osobiście, bardziej jarało by mnie N/A zdłubane na 400+

ganzen pisze:Gąbki w baku paliwa
Myślałem że stosuje się to tylko w motocyklach :P
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: ganzen M3E46 556KM

Post autor: --==maly==---- » czw maja 26, 2016 00:01

Przy N/A i s54 400km to jest granica prawie nie do złamania a sens takich modyfikacji jest zerowy. Kosztowo podobnie do powyższego projektu dużo wolniej a dodatkowo brak biegu jałowego i ogólnie tragiczna charakterystyka pracy silnika i brak elastyczności za to kompresor to mega elastyczność. Lubie N/A ale granica żeby auto zachowało sensowną pracę i charakterystykę silnika to moim zdaniem ok 360km.

ODPOWIEDZ