Strona 1 z 1

ganzen M3E46 556KM

: czw maja 19, 2016 10:25
autor: ganzen
Przedstawiam swoją M3 z 2002r. po modyfikacjach.
Bywalcy bmw-sport pewnie ją znają.

Obrazek


Modyfikacje: http://galerie.tomson.com.pl/albums/BMW ... ?g2_page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ganzen M3E46 556KM

: czw maja 19, 2016 11:18
autor: anglik
Ale to musi latać :grin:
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza ;)

katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?

Re: ganzen M3E46 556KM

: czw maja 19, 2016 11:45
autor: ganzen
anglik pisze:Ale to musi latać :grin:
jedna z najszybszych m3 pewnie w kraju jak nie najszybsza ;)

katy zostały ? nie myślałeś żeby je wywalić czy nie ma potrzeby ?
katy są założone sportowe 100cpsi jeśli dobrze pamiętam

Re: ganzen M3E46 556KM

: sob maja 21, 2016 09:11
autor: Koko
To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....

Re: ganzen M3E46 556KM

: sob maja 21, 2016 18:27
autor: Foinix
Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???

Re: ganzen M3E46 556KM

: pn maja 23, 2016 07:11
autor: Oleg
Temat posprzątałem. Skończcie się wzajemnie nakręcać, wymianę tego typu komentarzy zostawcie sobie na pw, albo przy spotkaniu na żywo.

Re: ganzen M3E46 556KM

: pn maja 23, 2016 09:21
autor: ganzen
Koko pisze:To tak ją porobiłeś? Nie widuje Cie ostatnio na miescie....
Teraz na miasto to ona się średnio nadaje :D
Foinix pisze:Ale czy oprócz linka do galerii właściciel mógłbym dodać jakiś dokładniejszy opis ???
Kute tłoki JE Pistons
Korbowody kute Carrillo
Nowy wał korbowy
Szpilki silnika i głowicy ARP
Obróbka głowicy
Panewki Vac Motorsport
Zestaw kompresora VF Engineering 570
Wtryski Bosch 850 ccm
Uszczelka pod głowicę Cometic
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Większa chłodnica oleju silnikowego
Lekkie koło TTV Racing
Sprzęgło z mocniejszym dociskiem Clutch Masters
Układ wydechowy TOMSON Motorsport + bandaże na wydechu wzdłuż skrzyni biegów (wiadomo dlaczego :D )
Zmodyfikowana płyta osłonowa pod skrzynią biegów z nawiewami (wiadomo dlaczego :D )
Układ hamulcowy przód Stoptech
Gąbki w baku paliwa
Zawieszenie Ohlins Road and Track
556KM 532Nm

Re: ganzen M3E46 556KM

: śr maja 25, 2016 18:06
autor: Foinix
Pełen szacun. Projekt gruby, nawet bardzo chodź osobiście, bardziej jarało by mnie N/A zdłubane na 400+

ganzen pisze:Gąbki w baku paliwa
Myślałem że stosuje się to tylko w motocyklach :P

Re: ganzen M3E46 556KM

: czw maja 26, 2016 00:01
autor: --==maly==----
Przy N/A i s54 400km to jest granica prawie nie do złamania a sens takich modyfikacji jest zerowy. Kosztowo podobnie do powyższego projektu dużo wolniej a dodatkowo brak biegu jałowego i ogólnie tragiczna charakterystyka pracy silnika i brak elastyczności za to kompresor to mega elastyczność. Lubie N/A ale granica żeby auto zachowało sensowną pracę i charakterystykę silnika to moim zdaniem ok 360km.