
M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
hehehe, jak widac nie wszycsy wlasciciele seryjnych m3 to rozumieja, wiekszosc jest jak Hondziarze 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
A właściciele nie seryjnych najwyraźniej uważają że ich eMki dzieli większa przepaść od serii niż jest w rzeczywistości i wszelaką wątpliwość nawet nie bardzo tyczącą się osiągów traktują wręcz jako osobistą napaść.kosiniak pisze:jak widac nie wszycsy wlasciciele seryjnych m3 to rozumieja, wiekszosc jest jak Hondziarze
Panowie, powtarzam że nikt nie ma wątpliwości że między M5 e60, M6 e63 i M3 e46 z kompresorem a seryjnym M3 e46 jest przepaść w realnych czasach 100-200. Wszyscy wiemy że zegary w M3 e46 mają bardzo duże przekłamanie i jeżeli komuś nie pasują różnicę w przyśpieszaniu 100-200 według zegarów to duży błąd pomiarowy będzie tu chyba najlepszym wyjaśnieniem. Jeżeli dalej macie wątpliwości to zmierzcie to w miarę wiarygodny sposób i przedstawcie wyniki. Wówczas wątpię żeby ktokolwiek to powtarzał.
Ja mam na razie seryjne M3 e46, a nawet ze względu na hamulce i opony trochę wolniejsze jeżeli chodzi o 100-200, i wiem że wszystkie samochody które opisałem powyżej są szybsze i naprawdę mnie to nie boli. Wręcz przeciwnie jak dostane baty to będę miał banana na twarzy

Myślę że cały problem powstał dlatego że wszyscy porównywali przyśpieszenie według zegarów z pustą eMką + tylko kierowca, a u kosiniaka jechały 3 osoby i jakiś niezbyt lekki bagaż. Sprawa została wyjaśniona i ja osobiście nie widzę problemu.
PS. Z dostępnych danych wynika że realny czas 100-200 w seryjnej M3 e46 powinien wynosić ok 13s, a to 11-12 to tylko kwestia przekłamań zegarów.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
nie no ziom, bez przesady, pisalem pół zbiornika paliwa, 2osoby ok 200kg plus ok 20-30kg bagazukostek_ja pisze:Myślę że cały problem powstał dlatego że wszyscy porównywali przyśpieszenie według zegarów z pustą eMką + tylko kierowca, a u kosiniaka jechały 3 osoby i jakiś niezbyt lekki bagaż

napisalem nie wszyscy jak zauwazyleskostek_ja pisze:kosiniak napisał/a:
jak widac nie wszycsy wlasciciele seryjnych m3 to rozumieja, wiekszosc jest jak Hondziarze
A właściciele nie seryjnych najwyraźniej uważają że ich eMki dzieli większa przepaść od serii niż jest w rzeczywistości i wszelaką wątpliwość nawet nie bardzo tyczącą się osiągów traktują wręcz jako osobistą napaść.

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
W ogole dla mnie to smieszne sa te obliczenia przyspieszen na podstawie filmikow z youtube, te ocenianie ktore jest szybsze bez konfrontacji. Kreska i fotokomorki zweryfikuja wszystko. Nie wszyscy jednak maja odwage ustac, tak samo jak nie wszyscy maja odwage jechac na hamownie, wkleic wykres czy on boarda i taka jest niestety przykra prawda 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
No ja niestety nie mam odwagi jechać na hamownię, bo boję się was wszystkich zawstydzić, hahakosiniak pisze:nie wszyscy maja odwage jechac na hamownie,


http://www.youtube.com/watch?v=O3PaQ6d4qj0
Ps. Mam nadzieję że choć trochę się uśmialiście i rozluźniliscie po obejrzenieu tego debilizmu

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Powiem tak:
jak się umieszcza filmik to trzeba się liczyć z komentarzami na jego temat. I nie ma potrzeby odbierania takich komentarzy jako osobistych ataków... takie wrażnie odniosłem w tym temacie.
Przyjżałem się na spokojnie dokładniej filmikom wklejonym przez Kosiniaka i moja ocena to 100-200 ~10s. Biorąc pod uwagę, że auto było trochę dociążone to jednak jedzie jak trzeba. Cofam to co pisałem wcześniej.
Powód dla którego nie wklejałem filmu był prosty: chciałem nagrać auto w pełni skończone. Niestety przedłużało się to a potem jak wszyscy wiedzą było bum...
To jest jedyny filmik który mam: www.mforum.com.pl/pliki/maros/m3.mpg (prawym i zapisz jako)
To było na setupie 13 psi zaraz po przyjeździe z Danii. Na racelogicu wychodziło 100-200 powtarzalne 7s. Raz się udało zrobić 6.8s na prawie pustym baku.
Mam wogóle bardzo dużo zapisów z Racelogica na wszyskich setupach które miałem (7,5psi, 9psi i 13 psi). Wyniki to ~9s (8,7 najlepszy), ~8s (7,8), ~7s (6,8).
Mierzyłem też ostatnio M5 Touring i 100-200 wychodzi 10s.
Nie mierzyłem za to nigdy seryjnej M3, ale tak dla jasności i ogólnego poszerzenia wiedzy, moglibyśmy kiedyś się ustawić w jak najwięcej różnych eMek (i nie tylko) i porównać czasy. Myślę że byłby to fajny i przede wszystkim miarodajny test.
jak się umieszcza filmik to trzeba się liczyć z komentarzami na jego temat. I nie ma potrzeby odbierania takich komentarzy jako osobistych ataków... takie wrażnie odniosłem w tym temacie.
Przyjżałem się na spokojnie dokładniej filmikom wklejonym przez Kosiniaka i moja ocena to 100-200 ~10s. Biorąc pod uwagę, że auto było trochę dociążone to jednak jedzie jak trzeba. Cofam to co pisałem wcześniej.
takie teksty sobie daruj dobrze?PAKO pisze:a teraz pytanie do marosa dlaczego mimo wielu pytan kiedy wkleisz film o twoim przyspieszaniu jakos tego nie robisz ciekawe w warszawie nie ma nigdzie z górki
Powód dla którego nie wklejałem filmu był prosty: chciałem nagrać auto w pełni skończone. Niestety przedłużało się to a potem jak wszyscy wiedzą było bum...
To jest jedyny filmik który mam: www.mforum.com.pl/pliki/maros/m3.mpg (prawym i zapisz jako)
To było na setupie 13 psi zaraz po przyjeździe z Danii. Na racelogicu wychodziło 100-200 powtarzalne 7s. Raz się udało zrobić 6.8s na prawie pustym baku.
Mam wogóle bardzo dużo zapisów z Racelogica na wszyskich setupach które miałem (7,5psi, 9psi i 13 psi). Wyniki to ~9s (8,7 najlepszy), ~8s (7,8), ~7s (6,8).
Mierzyłem też ostatnio M5 Touring i 100-200 wychodzi 10s.
Nie mierzyłem za to nigdy seryjnej M3, ale tak dla jasności i ogólnego poszerzenia wiedzy, moglibyśmy kiedyś się ustawić w jak najwięcej różnych eMek (i nie tylko) i porównać czasy. Myślę że byłby to fajny i przede wszystkim miarodajny test.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
my juz z Kostkiem wstepnie ustawieni w ten wekend, co by rozwiac watpliwosci 

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Ja jestem zaMaRoS pisze:moglibyśmy kiedyś się ustawić w jak najwięcej różnych eMek (i nie tylko) i porównać czasy. Myślę że byłby to fajny i przede wszystkim miarodajny test.

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
No i super nagrajcie jakieś filmiki najlepiej zapakować do każdego auta pasażera z kamerą i zobaczymy różnicę. Ja szczerze mówiąc nie stawiam na więcej jak 2-3 długości auta od 0 do 200km/h a najlepszy będzie wyścig z rolki od 50km/h lub 100km/h żeby nie było różnic wynikających ze startu tylko porównanie czystej mocy aut i początek wyścigu na 3 klakson wtedy jest idealne porównanie.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
takie teksty sobie daruj dobrze?PAKO pisze:a teraz pytanie do marosa dlaczego mimo wielu pytan kiedy wkleisz film o twoim przyspieszaniu jakos tego nie robisz ciekawe w warszawie nie ma nigdzie z górki
Powód dla którego nie wklejałem filmu był prosty: chciałem nagrać auto w pełni skończone. Niestety przedłużało się to a potem jak wszyscy wiedzą było bum...
No fakt może odebrałeś to jako atak na twoją osobe przepraszam cie za to.......ale nie wiedziałem jak cie sprowokować abyś w koncu wkleił jakiś filmik


Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
MaRoS pisze:To było na setupie 13 psi zaraz po przyjeździe z Danii. Na racelogicu wychodziło 100-200 powtarzalne 7s. Raz się udało zrobić 6.8s na prawie pustym baku.


Takie czasy to masakra po prostu.....
100-200 w 11s robi e39, mysle ze te wysokie 9s dla 470 kunia w e46 kompresor jest ok
Pozdrówka!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Mówisz o aucie Kosiniaka i seryjnej eMce? Jechałem zaraz po zamontowaniu kompresora z rolki z autem Mateusha, po dwie osoby w każdym aucie. Długości było sporo więcej niż 3...--==maly==---- pisze:Ja szczerze mówiąc nie stawiam na więcej jak 2-3 długości auta od 0 do 200km/h a najlepszy będzie wyścig z rolki od 50km/h lub 100km/h żeby nie było różnic wynikających ze startu tylko porównanie czystej mocy aut i początek wyścigu na 3 klakson wtedy jest idealne porównanie.

Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
--==maly==---- pisze:No i super nagrajcie jakieś filmiki najlepiej zapakować do każdego auta pasażera z kamerą i zobaczymy różnicę. Ja szczerze mówiąc nie stawiam na więcej jak 2-3 długości auta od 0 do 200km/h a najlepszy będzie wyścig z rolki od 50km/h lub 100km/h żeby nie było różnic wynikających ze startu tylko porównanie czystej mocy aut i początek wyścigu na 3 klakson wtedy jest idealne porównanie.
spokojnie, nagramy wszystko z wiaduktu, wezme operatora specjalnie na ta okazje


Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
Dobra zapytam i tu bo już niebawem będę dla siebie budował takie auto.
Dlaczego mamy tak drastyczny spadek mocy powyżej 7200obr?
P.S Auto zasuwa jak trzeba żeby było jasne
Dlaczego mamy tak drastyczny spadek mocy powyżej 7200obr?
P.S Auto zasuwa jak trzeba żeby było jasne

Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: M3 E46 Supercharged ASA TM-20 ESS
a skad nam to wiedziec? jak widac we wszytskich 3 przypadkach jest tak samo(Maros, Poznanska i moja), czemu? ja nie wiem.........