M3 Competition
Re: M3 Competition
Uwlaczajace czy nie, z twojego tematu widac ze wracasz tam jak bumerang wiec... Tak czy siak bardzo fajna antyreklama dla serwisu. Ciekawe czy ktoś od nich śledzi tu twoj temat.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M3 Competition
W takim razie ewidentnie źle umiejscowiłeś wydarzenia na osi czasu 
Serwisowaliśmy w Inschape gdyż mieliśmy zaufanie do kierownika. Wszelakie problemu tłumaczył w miarę sensownie. Często były to problemy z BMW Polska, ich (BMW Inshape) brak wiedzy i doświadczenia, więc brzmiało to wiarygodnie, a że pokazywał chęci i dobrą wolę to owa współpraca była kontynuowana. W pewnym momencie miarka się przebrała. eMka wiecznie niesprawna, z nowym X5 też wiecznie problemy i na dodatek rozbiłem się w 7er przez usterkę której oni nie mogli usunąć przez rok, a naprawił ją blacharz. Ekspertyza, dokładne sprawdzenie faktur i reklamacja do BMW Polska i BMW AG. W tym momencie powychodziło dużo rzeczy i niestety podczas dłubania przy samochodzie cały czas różne kwiatki wychodzą. Jak jakiś wyskakuje to umieszczam na forum gdyż gnojkom tego nie zapomnę i chciałbym żeby społeczność BMW również nie zapomniała.

Serwisowaliśmy w Inschape gdyż mieliśmy zaufanie do kierownika. Wszelakie problemu tłumaczył w miarę sensownie. Często były to problemy z BMW Polska, ich (BMW Inshape) brak wiedzy i doświadczenia, więc brzmiało to wiarygodnie, a że pokazywał chęci i dobrą wolę to owa współpraca była kontynuowana. W pewnym momencie miarka się przebrała. eMka wiecznie niesprawna, z nowym X5 też wiecznie problemy i na dodatek rozbiłem się w 7er przez usterkę której oni nie mogli usunąć przez rok, a naprawił ją blacharz. Ekspertyza, dokładne sprawdzenie faktur i reklamacja do BMW Polska i BMW AG. W tym momencie powychodziło dużo rzeczy i niestety podczas dłubania przy samochodzie cały czas różne kwiatki wychodzą. Jak jakiś wyskakuje to umieszczam na forum gdyż gnojkom tego nie zapomnę i chciałbym żeby społeczność BMW również nie zapomniała.
Re: M3 Competition
Jak tam wczoraj Ulez? Zawias/opona?
Re: M3 Competition
Ułęż ogólnie rzecz biorąc słabo. Dojechałem z lekki bólem głowy i uświadomiłem sobie że nie wziąłem ze sobą proszków. Mój motocyklowy kask kompletnie nie dawał rady gdyż seryjny fotel w M3 nie jest najniżej, ja do niskich osób nie należę i sam kask też jest dosyć rozbudowany w górę. Normalnie siedząc dotykałem kaskiem podsufitki. Przy jakimkolwiek podbiciu kark dostawał trochę w kość i głowa rozbolała mnie bardziej. Po długiej dyskusji z organizatorami, ze względu na specyficzny problem pozwolono mi ten jeden raz jeździć bez kasku (oczywiście po podpisaniu stosownego oświadczenia). Później jeździło się w miarę OK. Jeździłem na Federalach 595RS-R i zawieszeniu AST. Zawieszenie wciąż nie poprawione. Największym problemem jest fakt iż dostałem sprężynę na amortyzator, a zamawiałem pod wahacz. Po włożeniu sprężyny na wahacz jest ona miększa i nie pracuje prawidłowo z amorem. W Koszalinie na długich szybkich łukach samochód wykazywał nagłą i mocną nadsterowność. W Ułężu nie ma takich łuków więc owy problem z tyłem nie był tak mocno odczuwalny.
Moje średnie samopoczucie w połączeniu z w sumie niedokończana spranym samochodem zaowocowało czasem 3:08:76. Raz wykręciłem 3:08:78 ale ostatnie 15-20s jechałem za Tico które dogoniłem. Myślę że wysokie 3:06 było realne, ale koło 13tej miałem usterkę z którą wolałem już nie jeździć i zadzwoniłem po lawetę. W międzyczasie ból głowy się już porządnie rozkręcił. Z lawetą problem bo samochód niski. I wracając okazało się że w tym konkretnym Iveco nie można wyłączyć zamkniętego obiegu powietrza (tylko włączony i auto),przy którym się źle czuje, co już mnie niemalże dobiło. Po powrocie jak najszybciej wziąłem prochy, jak najszybciej się rozliczyłem i poszedłem spać.
Odchorowywałem ten Ułęż jeszcze cały kolejny dzień, więc muszę stwierdzić że był to chyba najgorszy track day na jakim byłem.
Nie mniej jednak bardzo mocno zastanawiam się nad slickiem. Dalej główną oponą do jazdy po torze będzie 595RS-R gdyż jazda torowa na niej wychodzi najtaniej, ale drugi komplet z nowymi slickami żeby na koniec zrobić wynik zaczyna mi wyglądać na sensowną koncepcję.
Moje średnie samopoczucie w połączeniu z w sumie niedokończana spranym samochodem zaowocowało czasem 3:08:76. Raz wykręciłem 3:08:78 ale ostatnie 15-20s jechałem za Tico które dogoniłem. Myślę że wysokie 3:06 było realne, ale koło 13tej miałem usterkę z którą wolałem już nie jeździć i zadzwoniłem po lawetę. W międzyczasie ból głowy się już porządnie rozkręcił. Z lawetą problem bo samochód niski. I wracając okazało się że w tym konkretnym Iveco nie można wyłączyć zamkniętego obiegu powietrza (tylko włączony i auto),przy którym się źle czuje, co już mnie niemalże dobiło. Po powrocie jak najszybciej wziąłem prochy, jak najszybciej się rozliczyłem i poszedłem spać.
Odchorowywałem ten Ułęż jeszcze cały kolejny dzień, więc muszę stwierdzić że był to chyba najgorszy track day na jakim byłem.
Nie mniej jednak bardzo mocno zastanawiam się nad slickiem. Dalej główną oponą do jazdy po torze będzie 595RS-R gdyż jazda torowa na niej wychodzi najtaniej, ale drugi komplet z nowymi slickami żeby na koniec zrobić wynik zaczyna mi wyglądać na sensowną koncepcję.
Re: M3 Competition
Witam, mam pytanie poza tematem czy silnik płukałeś przed wymiana oleju ...
Millers Oils Engine Flush 250ml ?
Millers Oils Engine Flush 250ml ?
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Ja płukałem i polecam.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 Competition
Płukałem, wygląda na to że faktycznie zbiera syf, gdyż po zastosowaniu preparatu olej który zlatuje jest po prostu czarny. Do mnie to przemawia.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Zdejmij chociażby dekiel po płukaniu tą płukanką, wtedy masz jak na talerzu dlaczego warto to zrobić?kostek_ja pisze:Płukałem, wygląda na to że faktycznie zbiera syf, gdyż po zastosowaniu preparatu olej który zlatuje jest po prostu czarny. Do mnie to przemawia.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 Competition
Mój silnik za dużo nalatane nie ma i góra jest i była zawsze czyściutka, więc mi ciężko zobaczyć różnice.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M3 Competition
Mój miał 95kkm, i silnik również optycznie czysty, ale jak się przekonałem może być jeszcze czystszy.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: M3 Competition
Wielkie dzięki za informacje Panowie
W takim razie zastosuje płukankę w swoim silniku .

W takim razie zastosuje płukankę w swoim silniku .