BMW E36 M3 3.0 Avusblau Sedan
Re: BMW E36 M3 3.0 Avusblau Sedan
Dzięki za info, dopiero teraz skumałem ze na ori listwach było ///M3 a na m-pakietowych samo ///M
Re: BMW E36 M3 3.0 Avusblau Sedan
Samw wpiny w listwy spokojnie mozna dostac takze nie ma z tym problemu
Re: BMW E36 M3 3.0 Avusblau Sedan
Witam po długiej przerwie. W końcu się wziąłem za aktualizację tematu
Zdjęcia kiedyś wrzucone szlak trafił, więc wklejam link https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
do dysku google. Będzie tam wszystko
od momentu zakupu, może nie po kolei, ale wole tak niż miałyby znów zniknąć z forum.
-Zacznijmy od wpinek do listw bocznych, kupiłem nowe takie jak mają być czyli ///M3.
-W środku zamiast gałki sparco wlatuje ori, tylko mam problem ją zamontować, ponieważ kiedyś ktoś
upitolił lewarek (patrz zdj).
-wysypało się kilka tulejek, więc postanowiłem od razu się zabezpieczyć na przyszłość i wpadł komplet
poliuretanów z olkusza przód/tył. Po tym zabiegu wycieczka ustawić geometrie i zbieżność. Auto musiałem
zostawić na cały dzien, przez prace. Przebieg urósł o ponad 30 km co mnie lekko wkurzyło.
Rozumiem przejażdżkę w celu sprawdzenia, ale nie tak długą! Przynajmniej juz wiem gdzie nie wracać.
-Nerki odświeżyłem ponownie na czarno, ale muszę zmienić metodę bo lakier znów zaczyna odłazić.
-Wpadły również nowe ori świece, dzięki Broder
-swojego czasu kierownica przestała odbijać po zakrętach, przekładnia zregenerowana i wszystko
chodzi jak trzeba.
-Na jakiś czas włożyłem pomarańczowe kierunki zobaczyć jakby to wyglądało i póki co zostały.
W przyszłości chciałbym białe trochę przyciemnić, żeby nie odstawały tak od lamp.
-Długo się biłem z myślami czy kupować znaczek ///M3 na tył, bo jednak oryginalnie emka wyszła
z fabryki bez niego. Jednak po wyliczeniu przez kolegę ile to już rzeczy mam niezgodnych
z vinem; vadery, wydech, front itd, zdecydowałem zamówić ori z Niemiec i już pięknie zdobi tylną klapę.
Nie miałem pojęcia jak to nakleić w dobrym miejscu, dlatego pojechałem na serwis do Bawaria Motors
w Katowicach. Emke umyli, znaczek nakleili wg szablonu i posprawdzali przy okazji parę rzeczy.
Niezły widok zobaczyć swój 22 letni samochód pośród samych nowych BMW.
Mała ciekawostka może dla niektórych, znaczek został dobrany do wersji nadwozia i podobno jest z 94r.
W serwisie poprosili jeszcze o nr vin. Twierdzili, że nie nakleili by znaczka na nie emke
Za jakiś czas będę chciał oddać vanos do regenearcji. Jak myślicie, gdzie uderzyć? Czytałem, że Lato z Krk
jest w tym temacie naprawdę dobry
Powoli szukam też jakiegoś ciekawego zestawu hamulcowego. Seria mnie nie zadowala w pełni.
Poleciałem z tą aktualizacją, postaram się teraz ogarniać i pisać na bieżąco.
Pozdrawiam.
Zdjęcia kiedyś wrzucone szlak trafił, więc wklejam link https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
do dysku google. Będzie tam wszystko
od momentu zakupu, może nie po kolei, ale wole tak niż miałyby znów zniknąć z forum.
-Zacznijmy od wpinek do listw bocznych, kupiłem nowe takie jak mają być czyli ///M3.
-W środku zamiast gałki sparco wlatuje ori, tylko mam problem ją zamontować, ponieważ kiedyś ktoś
upitolił lewarek (patrz zdj).
-wysypało się kilka tulejek, więc postanowiłem od razu się zabezpieczyć na przyszłość i wpadł komplet
poliuretanów z olkusza przód/tył. Po tym zabiegu wycieczka ustawić geometrie i zbieżność. Auto musiałem
zostawić na cały dzien, przez prace. Przebieg urósł o ponad 30 km co mnie lekko wkurzyło.
Rozumiem przejażdżkę w celu sprawdzenia, ale nie tak długą! Przynajmniej juz wiem gdzie nie wracać.
-Nerki odświeżyłem ponownie na czarno, ale muszę zmienić metodę bo lakier znów zaczyna odłazić.
-Wpadły również nowe ori świece, dzięki Broder
-swojego czasu kierownica przestała odbijać po zakrętach, przekładnia zregenerowana i wszystko
chodzi jak trzeba.
-Na jakiś czas włożyłem pomarańczowe kierunki zobaczyć jakby to wyglądało i póki co zostały.
W przyszłości chciałbym białe trochę przyciemnić, żeby nie odstawały tak od lamp.
-Długo się biłem z myślami czy kupować znaczek ///M3 na tył, bo jednak oryginalnie emka wyszła
z fabryki bez niego. Jednak po wyliczeniu przez kolegę ile to już rzeczy mam niezgodnych
z vinem; vadery, wydech, front itd, zdecydowałem zamówić ori z Niemiec i już pięknie zdobi tylną klapę.
Nie miałem pojęcia jak to nakleić w dobrym miejscu, dlatego pojechałem na serwis do Bawaria Motors
w Katowicach. Emke umyli, znaczek nakleili wg szablonu i posprawdzali przy okazji parę rzeczy.
Niezły widok zobaczyć swój 22 letni samochód pośród samych nowych BMW.
Mała ciekawostka może dla niektórych, znaczek został dobrany do wersji nadwozia i podobno jest z 94r.
W serwisie poprosili jeszcze o nr vin. Twierdzili, że nie nakleili by znaczka na nie emke
Za jakiś czas będę chciał oddać vanos do regenearcji. Jak myślicie, gdzie uderzyć? Czytałem, że Lato z Krk
jest w tym temacie naprawdę dobry
Powoli szukam też jakiegoś ciekawego zestawu hamulcowego. Seria mnie nie zadowala w pełni.
Poleciałem z tą aktualizacją, postaram się teraz ogarniać i pisać na bieżąco.
Pozdrawiam.