BMW E36 M3 / S65 V8
BMW E36 M3 / S65 V8
Witam wszystkich,
Auto bylo w posiadaniu kilku użytkowników tego forum wiec jest dość dobrze znane i zadbane.
hamulce - klocki ferodo ds2500
zawieszenie - gwint D2 racing
kola - Yokohama Advan Neova AD08
wydech - supersprint
środek i silnik narazie ori bez modów
hamownia - 300Km/321Nm
Zapraszam na mój kanał
http://www.youtube.com/watch?v=g7EZwnlvPfY" onclick="window.open(this.href);return false;
Tor Poznań - 2:02
Moja pierwsza impreza tego typu z pomiarem czasowym tak więc jest dużo do poprawienia. Napewno będę wstawiał klatkę z fotelami. Silnik pewnie pójdzie do generalnego remontu. może w tym sezonie. Nowe zawieszenie Billstein, może B8 i tarcze hamulcowe. Wydechu i opon narazie nie mam zamiaru zmieniać bo sa zejebiste.
Auto bylo w posiadaniu kilku użytkowników tego forum wiec jest dość dobrze znane i zadbane.
hamulce - klocki ferodo ds2500
zawieszenie - gwint D2 racing
kola - Yokohama Advan Neova AD08
wydech - supersprint
środek i silnik narazie ori bez modów
hamownia - 300Km/321Nm
Zapraszam na mój kanał
http://www.youtube.com/watch?v=g7EZwnlvPfY" onclick="window.open(this.href);return false;
Tor Poznań - 2:02
Moja pierwsza impreza tego typu z pomiarem czasowym tak więc jest dużo do poprawienia. Napewno będę wstawiał klatkę z fotelami. Silnik pewnie pójdzie do generalnego remontu. może w tym sezonie. Nowe zawieszenie Billstein, może B8 i tarcze hamulcowe. Wydechu i opon narazie nie mam zamiaru zmieniać bo sa zejebiste.
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2014 22:14 przez Tomak, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: BMW M3 3.2 1998
Nie ufam D2 racing do końca. Raz miałem incydent na trasie do Zakopca. Amorek mi się wyrwał z gwintu podczas jazdy po łatach. Musiałem go skrecić i przewiercić śróbą. Dobrze że akurat wolno jechałem. Jak narazie drugi jeszcze się trzyma ale cholera wie kiedy może wyskoczyć. Gwint jest niestety z aluminium więc na nasze drogi to chyba kiepskie rozwiązanie. Ale chce też przetestować Billsteina z czystej ciekawości. NIe wiem jeszcze co będe kupował, nie interesowałem sie tym tak bardzo. MOj sasiad ma B8 w swojej rajdówce więc zobaczymy.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW M3 3.2 1998
Bardzo ładna sztuka. Widzę, że idziesz w kierunku, który zapoczątkował użytkownik Tygrysio, a mianowicie auta robionego typowo na pojeżdżawki. Powodzenia w realizacji planów
Co do opon, masz porównanie tych Yoko np. do PS2??
Co do opon, masz porównanie tych Yoko np. do PS2??
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: BMW M3 3.2 1998
Widzialem ten samochod jedynie kilkadziesiat sekund na skrzyzowaniu i wygladal znakomicie! Licze ze w najblizszym czasie bede mogl sie dokladniej przyjzec i utwierdzic w pierwotnym przekonaniu
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))
Re: BMW M3 3.2 1998
ciężko porównywac semi-slick do opony drogowejOleg pisze:Co do opon, masz porównanie tych Yoko np. do PS2??
tu raczej trzeba by porównać Yoko do Toyo R888
Re: BMW M3 3.2 1998
Sprawdzałem jak się ma Yoko AD08 do Toyo R1R no i zdecydowałem sie ponownie na AD08. Właśnie zarzuciłem tydzień temu nowy zestaw na tył. Po zrobieniu 20tyś został mi 1mm bieżnika przy dość ogresywnej jeżdzie ale tylko po ulicy. Z tego co wyczytałem to lepszych opon na rynku obecnie niema które wypełniaja luke pomiedzy torem a ulicą.
Na torze Poznań wykręcałem 150km/h na ostanim zakrecie na wyjściu na prostą, jak na mnie zrobiły ogromne wrażenie i wydaje mi się że można jeszcze szybciej. Trzymaja się jak cholera. Probowałem pare razy pójść bokiem ale udało mi sie może jeden raz i to musiałem się zdrowo napocić. Po ulicy można fajnego drifta zapodać jak są opony mniej rozgrzane co mi się podoba. Na deszczu też dają radę ale jak jest oberwanie chmury no to już gorzej jest z hamowaniem z dużych prędkości. Powiem więcej że się przebujałem na nich przez całą zimę i testowałem w temp ujemnej. Do -5 stopni można spokojnie jeszcze poszaleć chyba że jest 100% wilgotności no to się zaczyna robić problem z trakcją ale na trzecim biegu ciągnie i tak ładnie.
Na you tubie jest ciekawy filmik na temat tych opon
http://www.youtube.com/watch?v=-QawxMjQZ58
Co do Michelin Pilot Sport PS2 to nie wiem nigdy nie testowałem ale z tego co widzę po opiniach to bardzo chwalą sobie te opony jako jedne z lepszych na ulice. Na tor jednak to chyba nie ma co ich porównywać tak jak Krystian napisał.
Na torze Poznań wykręcałem 150km/h na ostanim zakrecie na wyjściu na prostą, jak na mnie zrobiły ogromne wrażenie i wydaje mi się że można jeszcze szybciej. Trzymaja się jak cholera. Probowałem pare razy pójść bokiem ale udało mi sie może jeden raz i to musiałem się zdrowo napocić. Po ulicy można fajnego drifta zapodać jak są opony mniej rozgrzane co mi się podoba. Na deszczu też dają radę ale jak jest oberwanie chmury no to już gorzej jest z hamowaniem z dużych prędkości. Powiem więcej że się przebujałem na nich przez całą zimę i testowałem w temp ujemnej. Do -5 stopni można spokojnie jeszcze poszaleć chyba że jest 100% wilgotności no to się zaczyna robić problem z trakcją ale na trzecim biegu ciągnie i tak ładnie.
Na you tubie jest ciekawy filmik na temat tych opon
http://www.youtube.com/watch?v=-QawxMjQZ58
Co do Michelin Pilot Sport PS2 to nie wiem nigdy nie testowałem ale z tego co widzę po opiniach to bardzo chwalą sobie te opony jako jedne z lepszych na ulice. Na tor jednak to chyba nie ma co ich porównywać tak jak Krystian napisał.
Re: BMW M3 3.2 1998
jak to mówią, to zakręt na odwagę i na semi-slicku myślę że jest szansa na więcejTomak pisze: Na torze Poznań wykręcałem 150km/h na ostanim zakrecie na wyjściu na prostą, jak na mnie zrobiły ogromne wrażenie i wydaje mi się że można jeszcze szybciej.
na drogowej oponie (słabej już) robiłem tak 140-145km/h
zobaczymy ile zrobię na slicku w nadchodzący weekend
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW M3 3.2 1998
Faktycznie mój błąd nie wiedziałem,że to semi slick. Myślałem, że to jakaś cywilna dobra opona.Krystian pisze:ciężko porównywac semi-slick do opony drogowejOleg pisze:Co do opon, masz porównanie tych Yoko np. do PS2??
tu raczej trzeba by porównać Yoko do Toyo R888
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: BMW M3 3.2 1998
Oleg, to bardziej cywilna opona jak SS. Do R888 jej brakuje, do RSR595 też. Ale jest twarda, i ewidetnie nadaje się do cięższych samochodów, albo do cywilnego używania bo wolno schodzi.
Czy jest lepsza od PS2/PS3 też w sumie nie wiadomo. Ale alternatywa na codzień to jest dobra
Czy jest lepsza od PS2/PS3 też w sumie nie wiadomo. Ale alternatywa na codzień to jest dobra
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW M3 3.2 1998
Więc jednak moje pytanie nie było tak bezzasadne jak mi sie wydawało. Dzięki rypik za rzeczową i pomocną w wyborze odpowiedźrypik pisze:Oleg, to bardziej cywilna opona jak SS. Do R888 jej brakuje, do RSR595 też. Ale jest twarda, i ewidetnie nadaje się do cięższych samochodów, albo do cywilnego używania bo wolno schodzi.
Czy jest lepsza od PS2/PS3 też w sumie nie wiadomo. Ale alternatywa na codzień to jest dobra
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: BMW M3 3.2 1998
mam teraz PSS na aucie i patrząc nawet na rzeźbę bieżnika to jest zdecydowanie bardziej "pocięta" niż ta Yoko AD08rypik pisze:Oleg, to bardziej cywilna opona jak SS
z resztą przymierzałem się do R888 albo właśnie AD08, ale z pierwszych nie ma dostępnych od długiego czasu rozmiarów na przód w 19'', a drugich zabija cena
Re: BMW M3 3.2 1998
Krystek a ja na jednych i drugich jechałem, po TP nawet na AD08 i uważam, że PSS może nie być wcale gorszy.
Re: BMW M3 3.2 1998
Ty rypik to akurat nie jesteś reprezentatywny bo na full slicku robiłeś gorsze czasy niż na semi
Ostatnio zmieniony pn maja 07, 2012 21:17 przez Krystian, łącznie zmieniany 1 raz.