JC35608 w pigułce

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Maros » śr mar 28, 2012 14:14

SyTy pisze:Wrzuciłbyś wykresy 100-200 ze swojej, Osa i Piotrka nałożone na siebie?
Obrazek

Chyba wiadomo kto jest kto. Dodałem jeszcze do wykresu wysokość i odległość.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » śr mar 28, 2012 15:47

Piotr, gdybyś bieg wrzucił szybciej, to by było spokojnie 6.7 jak nie 6.6!

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: piotr e38 » śr mar 28, 2012 20:36

Bardzo możliwe, poza wolną zmianą biegu, trzeci bieg jest niedokręcony do końca (może by się jeszcze deczko urwało), bo nie mogę się przyzwyczaić do max obrotów 6800 jakie daje JZ-et (w S50B32 miałem 7400 obr/min) i zapobiegawczo żeby nie iść w odcinkę trochę za wcześnie zmieniam biegi. Na trzecim biegu mam odcinkę z tego co pamiętam ok 155Km/h

Muszę nad tym popracować. :mrgreen:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Marcin_Os » śr mar 28, 2012 22:27

Da się jakoś z tego wyliczyć w miarę dokładnie czas zmiany biegu?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: piotr e38 » śr mar 28, 2012 22:47

Przecież widać czas zmiany biegu na wykresie, mój jest najgorszy

Marcin 0,15 sek
Rypik 0,25 sek
Mój ponad 0,3 sek

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Maros » czw mar 29, 2012 00:13

Da się tylko z tego co jest na wykresie.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Venom » czw mar 29, 2012 11:44

Bardzo fajne porównanie, fajnie się to ogląda.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Marcin_Os » czw mar 29, 2012 20:14

piotr e38 pisze:Przecież widać czas zmiany biegu na wykresie, mój jest najgorszy

Marcin 0,15 sek
Rypik 0,25 sek
Mój ponad 0,3 sek
hehe leszcze :)
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » wt kwie 17, 2012 14:03

Różne drobne zmiany, opis wkróce, ale mnie cieszy:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Rekin
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 19:10
Lokalizacja: wawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Rekin » wt kwie 17, 2012 20:50

Wklej lepiej wykres ;)

Ja bym poszedł w czerwone boki i czarny środek w tej lotce z tyłu.

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: tomb32 » wt kwie 17, 2012 22:48

ori czy laminat?

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » wt kwie 17, 2012 22:57

Ori niski, ale do charakterności całokształtu bardziej widzi mi się węglowy.
Żadne tam paskudne laminaty ;-)

Obrazek

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Camil » wt kwie 17, 2012 23:08

Paskudna to jest ta rura wydechowa :roll:

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: tomb32 » śr kwie 18, 2012 08:13

chodzilo mi o ten z podwyzszeniami.mam na sprzedanie ori z m3 evo ale juz masz hehe

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: SyTy » śr kwie 18, 2012 12:45

Camil pisze:Paskudna to jest ta rura wydechowa :roll:
hehe, powtarzam to za każdym razem ;) tyle że nie ma jak tego sensownie zrobić żeby to wyglądało blisko "oem look"
No Fear - No Fun!

ODPOWIEDZ