BMW M3 E36 Compact 3.2
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Trochę (dużo) fotek z Rajdowego WOŚP w Makowie Podhalańskim i drzwi przy okazji
No i film
http://www.youtube.com/watch?v=3LK7i4-HNvs
No i film
http://www.youtube.com/watch?v=3LK7i4-HNvs
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Bardzo ładnie ogarniasz.
Wielki plus za pomoc dla Dzieciaków!
Wielki plus za pomoc dla Dzieciaków!
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Trochę fot z zimowego upalania
No i filmy
http://www.youtube.com/watch?v=qMJjHwkJ ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=Wf-RciWb ... re=related
No i filmy
http://www.youtube.com/watch?v=qMJjHwkJ ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=Wf-RciWb ... re=related
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Nie jeździliśmy na czas Woziliśmy tylko mechaników Darmy.
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Dzisiaj u mnie po sąsiedzku w Zebrzydowicach odbyła się II runda supersprintu o puchar AC.
Byłem popatrzeć i muszę powiedzieć że autko naprawdę daje rade, kierowca oczywiście też
Oprócz przejazdu tego em jeszcze jeden był ciekawy, fiata 126... z silnikiem Hondy CBR, pięknie to wymiatało
Pozdro.
Byłem popatrzeć i muszę powiedzieć że autko naprawdę daje rade, kierowca oczywiście też
Oprócz przejazdu tego em jeszcze jeden był ciekawy, fiata 126... z silnikiem Hondy CBR, pięknie to wymiatało
Pozdro.
M3 e92 Competition Dkg Edc Mdm ///MPerformance Gts Akrapović Vorsteiner Tecnocraft Seibon Eibach
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Hehe Miło było poznać, nie wiedziałem, że mas taką sztuke eM Fakt, maluch robił maras
Filmik z imprezy:
http://www.youtube.com/watch?v=-GqtulJJnVs
Filmik z imprezy:
http://www.youtube.com/watch?v=-GqtulJJnVs
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Do mnie tez doszły słuchy, że maluch fajnie jeździł. podobno jest na sprzedaż za nieduże pieniądze
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Daj na PW info ile za to chcą.Venom pisze:Do mnie tez doszły słuchy, że maluch fajnie jeździł. podobno jest na sprzedaż za nieduże pieniądze
Podobno teraz budują seicento z silnikiem hayabusy !!!
M3 e92 Competition Dkg Edc Mdm ///MPerformance Gts Akrapović Vorsteiner Tecnocraft Seibon Eibach
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
No, dzisiaj skończyłem działać z zawiasem i przygotowałem finalnie bryczkę do sobotniego wyjazdu do Warszawy Wleciał gwint MTS, kupiony na szybciora żeby było co twardziej, nowe tarcze na tyłek, tuleje poliuretanowe na drążki stabilizatora przód i tył oraz górne mocowania przednich amorków z M3.
Pewnie pare os zaciekawi porównanie gwintu AP do MTS'a, otóż, ku mojemu zdziwieniu, chociaż ciężko mi jeszcze oceniać, ale wszystko wskazuje na to, że gwint MTS jest twardszy od AP, jest to moje pierwsze wrażenie po przejechaniu zaledwie 8km, AP sprzedałem przed sezonem zimowym, dotychczas latałem na tapczanie więc może mi się wydawać, że jest mega twardo hehe W każdym razie, AP napewno łatwiej się regulowało, MTS ma drobny zwój gwintu i ciężko się nim kręci, AP dało się w rękach regulować np. na amatorkach jak trzebabyło dźwignąć to tylko koła out i regulacja w rękach, MTS'a musiałem kręcić już kluczem od połowy wysokości którą chciałem uzyskać. Poza tym, AP miałem z tyłu mocno rozkręcone, czyli gwint wykręcony aby się samochód dźwignął, w MTS'ie mam gwint opuszczony na sam dół, to pewnie przez lekki tyłek no ale o świadczy to też o tym, że sprężyny MTS'a muszą być grubsze i twardsze bo samochód tak nie opadł, dla mnie bomba z tego względu że gwint mam odkręcony na maxa, co za tym idzie sprężyny nie są takie ściśnięte jak w AP, że leżał zwój na zwoju no i praca zawiechy będzie bardziej liniowa. No ale co do tego to się jeszcze wypowiem po pierwszych, poważniejszych testach
Tak wygląda autko na dzień dzisiejszy
Pewnie pare os zaciekawi porównanie gwintu AP do MTS'a, otóż, ku mojemu zdziwieniu, chociaż ciężko mi jeszcze oceniać, ale wszystko wskazuje na to, że gwint MTS jest twardszy od AP, jest to moje pierwsze wrażenie po przejechaniu zaledwie 8km, AP sprzedałem przed sezonem zimowym, dotychczas latałem na tapczanie więc może mi się wydawać, że jest mega twardo hehe W każdym razie, AP napewno łatwiej się regulowało, MTS ma drobny zwój gwintu i ciężko się nim kręci, AP dało się w rękach regulować np. na amatorkach jak trzebabyło dźwignąć to tylko koła out i regulacja w rękach, MTS'a musiałem kręcić już kluczem od połowy wysokości którą chciałem uzyskać. Poza tym, AP miałem z tyłu mocno rozkręcone, czyli gwint wykręcony aby się samochód dźwignął, w MTS'ie mam gwint opuszczony na sam dół, to pewnie przez lekki tyłek no ale o świadczy to też o tym, że sprężyny MTS'a muszą być grubsze i twardsze bo samochód tak nie opadł, dla mnie bomba z tego względu że gwint mam odkręcony na maxa, co za tym idzie sprężyny nie są takie ściśnięte jak w AP, że leżał zwój na zwoju no i praca zawiechy będzie bardziej liniowa. No ale co do tego to się jeszcze wypowiem po pierwszych, poważniejszych testach
Tak wygląda autko na dzień dzisiejszy
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: BMW M3 E36 Compact 3.2
Zasyp fotek z imprezy dla Inter-Cars
A na początek filmik-zapowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=IFos3NZR-tY
A na początek filmik-zapowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=IFos3NZR-tY