Moje M3 3,2 Coupe
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Auto odebrane, co prawda jechałem tylko jako pasażer, ale żeby nie przeklinać to napiszę tylko tak............
JEEDZIE NAPRAWDĘ JEEEEEDZIE
JEEDZIE NAPRAWDĘ JEEEEEDZIE
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Ja chce zobaczyć film
Koniecznie coś nakręć jestem straszliwie ciekawy.
Koniecznie coś nakręć jestem straszliwie ciekawy.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Bardzo ciekawy i kontrowersyjny projekt
Wynik mówi sam czy słuszną droge obrałeś
Prosimy o jakiś filmik jak auto się rozpędza
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Wynik mówi sam czy słuszną droge obrałeś
Prosimy o jakiś filmik jak auto się rozpędza
Pozdrawiam i życzę powodzenia
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Co do filmiku, to jak ręka mi się zregeneruje i pogoda pozwoli, bo jedną ręką się nie odważę.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Zregenerowała się już ręka
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Owszem, ino zepsuła się pogoda, i dopóki na termometrze nie zrobi się przynajmniej 8-10 stopni na plusie, to nawet nie ma sensu wyjeżdżać i cały czas walczyć z trakcją, przynajmniej na tych oponach które posiadam.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje M3 3,2 Coupe
No to czekamy na poprawę pogody strasznie ciekawy jestem jak to jeździ.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Piotr. Spedaliłeś markę bawarkę koncertowo, zaszczepiłeś jakieś przepocone japonki, ale na koniec dnia przymykam oko
Gratuluję! To chyba najszybsze forumowe o ile nie polskie E36 M... no własnie nie M
Auto zapierdala jak kot!
Gratuluję! To chyba najszybsze forumowe o ile nie polskie E36 M... no własnie nie M
Auto zapierdala jak kot!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Wreszcie ktoś zaczął mierzyć te auta porządnie. Piotr, gratuluję wyniku.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moje M3 3,2 Coupe
FILM MIAŁ BYĆ FILM!!
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Myślicie, że z trzęsącymi się z wrażenia rękami to łatwo coś nakręcić , jak się trochę w auto w jeżdżę to coś nakręcimy.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
6,8 grubo...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Moje M3 3,2 Coupe
A w środku wcale tego nie czuć nie, sam Marcinie po przejażdżce mówiłeś że bardzo "grzeczne" auto.
Re: Moje M3 3,2 Coupe
to fakt, nie czuć, że to tak szybko przyspiesza, taki normalny, cywilizowany samochód.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Moje M3 3,2 Coupe
Nadszedł czas na małe modyfikacje auta, a ponieważ mocowo auto wypada nieźle na obecnym setupie, więc tu narazie nic nie grzebię, ale zamierzam zrzucić parę kilogramów z wagi, to na pewno nie zaszkodzi
Założenie jest takie, aby auto w dalszym ciągu było zbliżone do zwykłego, użytkowego auta ulicznego.
Planowany harmonogram odchudzania i zdobyte elementy:
- lekka maska przednia ok 7.5Kg vs 18Kg zysk 10,5Kg (zakupiona)
- aluminiowe drzwi ok 9,4Kg vs 17Kg zysk 15,2Kg (zakupione, czekają na lakier)
- fotele Recaro Speed ok 15Kg vs 30Kg(el.Vadery) zysk 30Kg (zakupione, czekają na tapicera)
- wywalenie szyberdachu zysk ok 15Kg
- klima itp.. wywalona już dawno, więc nie doliczam do obecnych korzyści zysk ok 17Kg.
Zysk łączny ok 70Kg zdjęte z przedniej i środkowej części auta, odchudzania tyłu nie przewiduję, bo wydaje się być niekorzystne.
Wszelkie pytania i sugestie mile widziane.
Założenie jest takie, aby auto w dalszym ciągu było zbliżone do zwykłego, użytkowego auta ulicznego.
Planowany harmonogram odchudzania i zdobyte elementy:
- lekka maska przednia ok 7.5Kg vs 18Kg zysk 10,5Kg (zakupiona)
- aluminiowe drzwi ok 9,4Kg vs 17Kg zysk 15,2Kg (zakupione, czekają na lakier)
- fotele Recaro Speed ok 15Kg vs 30Kg(el.Vadery) zysk 30Kg (zakupione, czekają na tapicera)
- wywalenie szyberdachu zysk ok 15Kg
- klima itp.. wywalona już dawno, więc nie doliczam do obecnych korzyści zysk ok 17Kg.
Zysk łączny ok 70Kg zdjęte z przedniej i środkowej części auta, odchudzania tyłu nie przewiduję, bo wydaje się być niekorzystne.
Wszelkie pytania i sugestie mile widziane.