///M3 3.0 Coupe
Re: ///M3 3.0 Coupe
To jest inna
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 21:01 przez rutek, łącznie zmieniany 1 raz.
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ///M3 3.0 Coupe
Prawy kielich jest w połysku czy tylko zdjęcie takie
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Drugi też by tak wyglądał, ale przeszkadzał mi czujnik przepływu powietrza i airbox żeby go wyczyścić.--==maly==---- pisze:Prawy kielich jest w połysku czy tylko zdjęcie takie
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ///M3 3.0 Coupe
Oryginalnie na kielichach nie ma bezbarwnego lakieru są one w macie!
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Auto miało malowaną prawą stronę i część komory silnika, być może dlatego jest połysk na prawym kielichu.--==maly==---- pisze:Oryginalnie na kielichach nie ma bezbarwnego lakieru są one w macie!
Re: ///M3 3.0 Coupe
bardzo ladna ema ciekawy kolorek..widze kolega z nie tak daleka odemnie moze jakas wspolna sesyja? pozdro
BMW nie tylko auto PASJA!!
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Witam
Dawno nic nie pisałem co było robione w aucie, więc teraz to zrobię
Zdecydowałem się na zmianę radia na takie, które bardziej pasowałoby do wnętrza, a takrze dobrze by grało.
Po długich poszukiwaniach odpowiedniego modelu wybór padł na BMW Traffic Pro.
Wymieniłem nerki z chomowanymi żeberkami na oryginalne poliftowe.
Zmieniłem starą trochę już zniszczoną drewnianą gałkę zmiany biegów na skórzaną z podświetleniem.
Zakupione zostały przewody w oplocie stalowym firmy Goodridge i płyn hamulcowy Motul RBF660.
Wymienione także zostało podszybie.
Najlepsze oczywiście zostawiłem na koniec.
Na razie jedno zdjęcie na zachęte do dalszego śledzenia tematu
Dawno nic nie pisałem co było robione w aucie, więc teraz to zrobię
Zdecydowałem się na zmianę radia na takie, które bardziej pasowałoby do wnętrza, a takrze dobrze by grało.
Po długich poszukiwaniach odpowiedniego modelu wybór padł na BMW Traffic Pro.
Wymieniłem nerki z chomowanymi żeberkami na oryginalne poliftowe.
Zmieniłem starą trochę już zniszczoną drewnianą gałkę zmiany biegów na skórzaną z podświetleniem.
Zakupione zostały przewody w oplocie stalowym firmy Goodridge i płyn hamulcowy Motul RBF660.
Wymienione także zostało podszybie.
Najlepsze oczywiście zostawiłem na koniec.
Na razie jedno zdjęcie na zachęte do dalszego śledzenia tematu
Re: ///M3 3.0 Coupe
Widze,ze ladnie dzialasz w temacie oby tak dalej....
Gdyby Ci sie znudziala daj znac na Pw
Gdyby Ci sie znudziala daj znac na Pw
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Pora naisać coś o zawieszeniu które dostała eMka. Chyba niewiele M3 E36 ma takie.
Po wielu dniach poszukiwań odpowiedniego zawieszenia, a także opiniach znajomych mniej lub bardziej związanych z motorsportem wybór padł na gwint KW Clubsport z mocowaniami górnymi.
Na zawieszenie musiałem trochę czekać, jak się okazało trafiłem na szczyt zamówień, ale się opłaciło i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony.
Wykonanie jak i działanie na najwyższym poziomie. Pozostaje jeszcze kupić stabilizatory KW
Małe porównanie tylnego amortyzatora i sprężyny seria vs. KW Clubsport
To jeszcze nie koniec zmian
Po wielu dniach poszukiwań odpowiedniego zawieszenia, a także opiniach znajomych mniej lub bardziej związanych z motorsportem wybór padł na gwint KW Clubsport z mocowaniami górnymi.
Na zawieszenie musiałem trochę czekać, jak się okazało trafiłem na szczyt zamówień, ale się opłaciło i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony.
Wykonanie jak i działanie na najwyższym poziomie. Pozostaje jeszcze kupić stabilizatory KW
Małe porównanie tylnego amortyzatora i sprężyny seria vs. KW Clubsport
To jeszcze nie koniec zmian
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ///M3 3.0 Coupe
Pokaż na aucie jak tył usiadł
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Niestety nie pokażę, ponieważ nie mam foty którą mógłbym wkleić na forum. Mogę napisać jakie są odległości od środka piasty do krawędzi nadkola:
przód 325mm
tył 310mm
Jak zrobię ładne zdjęcie to napewno wkleje.
przód 325mm
tył 310mm
Jak zrobię ładne zdjęcie to napewno wkleje.
Re: ///M3 3.0 Coupe
Bardzo ładne M3 ,Gratulacje !! Po fantach jakie wkładasz widzę że podejście też masz dobre i auto będzie się rozwijać w słusznym kierunku , teraz do lewarka brakuje tylko kierownicy "serducha" i będzie pięknie ! Gratuluje raz jeszcze i czekam na rozwój tematu .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
-
- Posty: 163
- Rejestracja: śr kwie 15, 2009 15:48
- Auto: ///M3 E36 Coupe
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: ///M3 3.0 Coupe
Dzięki za słowa uznania. "Serducho" pewnie w przyszłości się pojawi obszyte alcantarą i jeszcze kilka drobiazgów
W planach na przyszły rok jest Carbon Airbox i Alpha-N
W planach na przyszły rok jest Carbon Airbox i Alpha-N