M3 3.0

Awatar użytkownika
Makinen
Posty: 34
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 23:00
Lokalizacja: Wawa-WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Makinen » pn lis 12, 2007 00:00

Aha. Zastanawiałem się ponieważ u mnie trocher inaczej to wygląda - mniej "męsko" ale jest coś w podobie.
Z4 the Land Shark
E85 M54B306S3 mit SG

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » czw lis 15, 2007 22:43

Wydech już w domu, prawdopodobnie jutro go zamontuję. Wygląda bardzo solidnie, końcówki są troche większe niż seryjne i dobrze :grin: .
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob lis 17, 2007 00:28

No to zamontowany, montaż Plug&Play, dźwięk świetny, jest głośny ale bardzo kulturalny i stonowany - jak mi się uda to coś nagram. Brakuje mu jeszcze trochę "kosmetyki" i będzie bajka.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz lis 18, 2007 02:33

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: MP » ndz lis 18, 2007 12:05

W końcu słychać że to ///M :)
Na żywo na pewno jeszcze lepiej..

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » ndz lis 18, 2007 22:45

Nareszcie brzmi jak na dresowóz przystało ;)

Super jest dzwięk przy odcince, miód malina poprostu :smile:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz lis 18, 2007 23:40

Nawet jakoś tak szybciej jeździ, tak jakby ją troche odetkało :roll: . Muszę sprawdzić.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Bombel » pn lis 19, 2007 00:29

Marcin_Os pisze:Nawet jakoś tak szybciej jeździ, tak jakby ją troche odetkało :roll: . Muszę sprawdzić.
Zawsze glosniejsze auto wydaje sie szybsze ;) Wydech brzmi tak jak powinien :)
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » pn lis 19, 2007 00:59

Teoretycznie ze 2 konie mogły dojść, ale jest to raczej niesprawdzalne na dupohamowni

Awatar użytkownika
macpis
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: macpis » pn lis 19, 2007 15:31

A jak tam powerflexy? Masz juz zalozone?

Cos malo elementow na tym zdjeciu co wstawiles, zamowiles tylko niektore elementy czy caly kit? Moglbys zrobic zdjecie wachacza z tymy powerflexami.
PeAcE, LovE and ///M

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Pawel » pn lis 19, 2007 19:16

Pieknie gra, zwlaszcza w okolicach odcinki.

Dosc glosny, a jeszcze sie wypali. :twisted:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn lis 19, 2007 19:37

macpis pisze:A jak tam powerflexy? Masz juz zalozone?

Cos malo elementow na tym zdjeciu co wstawiles, zamowiles tylko niektore elementy czy caly kit? Moglbys zrobic zdjecie wachacza z tymy powerflexami.
PF'y jak narazie mam założone tylko na wachacze z przodu i z tyłu. Jakoś w zimę założe jeszcze na mocowania tylnego zawieszenia. Na stabilizatory nie zakładałem bo w planach mam założyć grubsze.

Ogólnie samochód zrobił się sztywniejszy, lepiej czuć zachowanie zawieszenia i to po czym sie jedzie.
Pawel pisze:
Pieknie gra, zwlaszcza w okolicach odcinki.

Dosc glosny, a jeszcze sie wypali. :twisted:
Wypalony to on już jest, jest generalnie głośny, a jak sie dobrze dogrzeje po dłuższej lub ostrzejszej jeździe to ... :wink:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2066
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 3.0

Post autor: Pawel_M3GT » sob gru 29, 2007 22:57

Nie wiem czy jest sens zakladac Power Flexy do tylnego wozka do jazdy ulicznej, oryginalne tuleje sa PELNE i i dosc twarde. Generalnie najwazniejsze sa tuleje tylnych wahaczy glownych oraz przod.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob gru 29, 2007 23:16

Pawel_M3GT pisze:Nie wiem czy jest sens zakladac Power Flexy do tylnego wozka do jazdy ulicznej, oryginalne tuleje sa PELNE i i dosc twarde. Generalnie najwazniejsze sa tuleje tylnych wahaczy glownych oraz przod.
Masz pewnie rację. Jednak mam zamiar je zmienić z racji tego, że dosyć mocno używam auta, więc raczej zmienie na PowerFlexy.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob sty 05, 2008 18:44

Nowe felgi na zimę, obecne będą spełniać rolę torowych.
Idą do renowacji, jak wrócą to pokażę efekt końcowy.
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ