Jakiej konkretnie?Krystian pisze:w sobotę na drogowej oponie zrobiłem 1,56.282
Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Michał PSS
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
moglby ktos udzielic info jaki jest koszt wjazdu, jak to wyglada i w ktore dni jest tor czynny?
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
cloud wszystko masz na tptd.pl
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Nie ząbkują/rwą płatów zbytnio??Krystian pisze:Michał PSS
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Na chwile obecna nie.
Acz to pierwsza ich wizyta na torze.
W zeszłym sezonie jeździłem na Conti SportContact 2 i miałem po 2 pobytach powyrywane kawałki bieznika dość znacznie. Najbardziej bieznikowi szkodzą oczywiście cięcia po tarkach na rozgrzanej oponie, a bez tego się nie obejdzie chcąc zrobić czas "bez wstydu"
Oczywiście najlepiej latać na slicku, ale po wypadku w maju wprowadzono zakaz jazdy na slickach bez klatki, co mnie martwi, bo nie mam ochoty psuć wnętrza
Acz to pierwsza ich wizyta na torze.
W zeszłym sezonie jeździłem na Conti SportContact 2 i miałem po 2 pobytach powyrywane kawałki bieznika dość znacznie. Najbardziej bieznikowi szkodzą oczywiście cięcia po tarkach na rozgrzanej oponie, a bez tego się nie obejdzie chcąc zrobić czas "bez wstydu"
Oczywiście najlepiej latać na slicku, ale po wypadku w maju wprowadzono zakaz jazdy na slickach bez klatki, co mnie martwi, bo nie mam ochoty psuć wnętrza
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
kiedy nastepnt track day?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
rypik pisze:cloud wszystko masz na tptd.pl
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Dlaczego w takim razie nie zakładasz semislicków?Krystian pisze:Oczywiście najlepiej latać na slicku, ale po wypadku w maju wprowadzono zakaz jazdy na slickach bez klatki, co mnie martwi, bo nie mam ochoty psuć wnętrza
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
bo raz że dopiero co wydałem konkretną kwotę (przynajmniej dla mnie) na nowe Michały i zrobiłem to zanim wprowadzono zmianę dotyczącą slicków (zamysł był taki że na tor mam slick na 18, a na droge Michały)
dwa że mało firm robi semi na 19'', a jesli już to ceny lekko odstraszają
dwa że mało firm robi semi na 19'', a jesli już to ceny lekko odstraszają
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Właśnie dziwił mnie fakt że jeździsz po torze na bardzo drogich oponach (ja z tyłu tej klasy oponę zakładam tylko jak jadę w trasę), a nie są to semislicki które droższe nie są.
Mógłbyś zdradzić w jakich pieniądzach, stanie i rozmiarze kupiłeś slicki? Jak jakiś czas temu patrzyłem to nie była to opłacalna sprawa nawet na 18.
Fajną oponą która prawie od slicka nie odstaje to federla fz-201. Tylko nie mam pojęcia jak to dostało homologację, bo wody raczej za dobrze nie odprowadza
Tylko za tania też nie jest.
Najlepszą budżetowo opcją jest federal 595RS-R. Ze względu na stosunkowo niską cenę i dużą żywotność, żadne inne rozwiązanie nie jest tańsze, a opona trzyma lepiej niż jakakolwiek opona drogowa.
Z przodu po 3 track dayach w tym 2 w Ułężu zeszło mi ok 1-1,2mm. Tylko bieżnik trochę niższy niż podaje producent. Podają 6,5, a realnie jest 5,4-5,7 w zależności od miejsca.
Przypominam że ja po torze robię dużo kilometrów. W poznaniu na ALTcie zrobiłem 67 okrążeń w deszczu. Drugi po mnie pod kątem ilości okrążeń miał ich 45
Tylko jakby nie patrzeć to każde rozwiązanie w miarę sensowne finansowo jest na 18tki. Slicki zużyjesz na jakieś innej imprezie, chociażby w Koszalinie
Mógłbyś zdradzić w jakich pieniądzach, stanie i rozmiarze kupiłeś slicki? Jak jakiś czas temu patrzyłem to nie była to opłacalna sprawa nawet na 18.
Fajną oponą która prawie od slicka nie odstaje to federla fz-201. Tylko nie mam pojęcia jak to dostało homologację, bo wody raczej za dobrze nie odprowadza
Tylko za tania też nie jest.
Najlepszą budżetowo opcją jest federal 595RS-R. Ze względu na stosunkowo niską cenę i dużą żywotność, żadne inne rozwiązanie nie jest tańsze, a opona trzyma lepiej niż jakakolwiek opona drogowa.
Z przodu po 3 track dayach w tym 2 w Ułężu zeszło mi ok 1-1,2mm. Tylko bieżnik trochę niższy niż podaje producent. Podają 6,5, a realnie jest 5,4-5,7 w zależności od miejsca.
Przypominam że ja po torze robię dużo kilometrów. W poznaniu na ALTcie zrobiłem 67 okrążeń w deszczu. Drugi po mnie pod kątem ilości okrążeń miał ich 45
Tylko jakby nie patrzeć to każde rozwiązanie w miarę sensowne finansowo jest na 18tki. Slicki zużyjesz na jakieś innej imprezie, chociażby w Koszalinie
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Kostek, czasami mam wrażenie za czytasz bez zrozumienia.
Napisałem jasno ze chciałem Michały, czyli dobre opony w 19'' na drogę, a na tor przeznaczalem slicki na 18''.
Federale które tak na każdym kroku chwalisz, są dobre, ale podkreśle po raz kolejny, ze NIE WYSTĘPUJĄ W 19'' !!!, a nie uważałem za sensowne kupować drogowych dobrych opon plus semi w 18'' na tor.
Uznałem ze lepiej kupić używane slicki twarde, które wystarczają na 3 poznanie i kosztują 1000 zeta za komplet i trzymają najlepiej.
Poza tym mówisz ze po 3 track day'ach ubyło ci 1mm. Po takiej samej ilości Poznania na sucho zapewne już na 4 edycje byś na nich nie pojechał, więc nie porownujmy Uleza do toru Poznań, gdzie tarki niszczą rozgrzana opone, a bez cięcia po tarkach to w sumie można sobie na spacer krajoznawczy jechać a nie robić dobre czasy.
Mam nadzieje ze teraz zrozumiałes mój zamysl i rozczarowanie z powodu wymogu klatki na slicku
Napisałem jasno ze chciałem Michały, czyli dobre opony w 19'' na drogę, a na tor przeznaczalem slicki na 18''.
Federale które tak na każdym kroku chwalisz, są dobre, ale podkreśle po raz kolejny, ze NIE WYSTĘPUJĄ W 19'' !!!, a nie uważałem za sensowne kupować drogowych dobrych opon plus semi w 18'' na tor.
Uznałem ze lepiej kupić używane slicki twarde, które wystarczają na 3 poznanie i kosztują 1000 zeta za komplet i trzymają najlepiej.
Poza tym mówisz ze po 3 track day'ach ubyło ci 1mm. Po takiej samej ilości Poznania na sucho zapewne już na 4 edycje byś na nich nie pojechał, więc nie porownujmy Uleza do toru Poznań, gdzie tarki niszczą rozgrzana opone, a bez cięcia po tarkach to w sumie można sobie na spacer krajoznawczy jechać a nie robić dobre czasy.
Mam nadzieje ze teraz zrozumiałes mój zamysl i rozczarowanie z powodu wymogu klatki na slicku
Re: Tor Poznań - dyskusje, filmiki
Krystian, od początku rozumiałem twój zamysł i dlaczego cię owy zakaz nurtuję, ale chyba ty nie zrozumiałeś mojej koncepcji. Teraz fakty są takie że slicka i tak nie możesz założyć na poznań, a felgi 18tki posiadasz. Więc jedyną opcją aktualnie na poznań są semislicki na owe 18tki.
A teraz to które to już zależy od ciebie. Federale RS-R które proponuję po prostu wychodzą tanio, gdyż wolno schodzą a trzymają dużo lepiej niż PSS, ale faktycznie nie wiem na ile im tarki szkodzą.
A teraz to które to już zależy od ciebie. Federale RS-R które proponuję po prostu wychodzą tanio, gdyż wolno schodzą a trzymają dużo lepiej niż PSS, ale faktycznie nie wiem na ile im tarki szkodzą.
Mógłbyś zdradzić gdzie je nabyłeś i z jaką ilością mięsa?Krystian pisze:używane slicki twarde, które wystarczają na 3 poznanie i kosztują 1000 zeta za komplet i trzymają najlepiej.