M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 20:29

Ta, opony...

dzisiaj je jeszcze miałem, znowu do wymiany :twisted: .


Było bardzo fajnie, pogoda git, mieliśmy dzisiaj pełen przekrój warunków pogodowych na torze, no i pączki były dobre :wink: .
Tor fajny i szybki tylko niestety szybko wykańcza opony.

Napewno trzeba tam jeszcze pojechać.


Ile okrążeń zrobiliśmy? Ze 40 na głowę?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

M5
Posty: 8
Rejestracja: sob cze 09, 2007 14:34
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: M5 » ndz cze 10, 2007 20:32

Brawa dla mateusha za boki :wink:

[ Dodano: Nie Cze 10, 2007 20:38 ]
No i dla Os za jaranie gumy na koniec Mtracka :mrgreen:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 20:41

Szczep, czy mógłbyś wrzućić jakąś fotke z mojego odjazdu z toru ?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Szczep » ndz cze 10, 2007 20:45

:) MTrack jak najbardziej udany, foteczki własnie zgrywam na dysk.

..jeszcze gdyby nie ten korek do Wawy.. na całej długosci :P

a co do zjarki opon OSa - wszystko uwieczniłem :D dym na całym kadrze.
mam nadzieje, że szybko ogarnę cos fajnego i wrzucę tu pare zdjęć z wypadu.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 20:49

Szczep pisze: a co do zjarki opon OSa - wszystko uwieczniłem :D dym na całym kadrze.
hehe
super.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Adamu
Posty: 185
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Adamu » ndz cze 10, 2007 20:56

Szkoda że końcówki nie mogłem być bo z tego co czytam było ciekawie. Widziałem za to zmasowane wypadki w F1 Dobrze że my dzisiaj nadwyraz spokojnie ;). Ja się bałem z początku tego toru. :wink:
P.S. Kubica ma złamaną nogę więc pewnie szybko nie pojeździ. :mad:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 21:03

Adamu pisze:Szkoda że końcówki nie mogłem być bo widzę że było ciekawie. Widziałem za to zmasowane wypadki w F1 Dobrze że my dzisiaj nadwyraz spokojnie ;). Ja się bałem z początku tego toru. :wink:
Jakbyś się bał to byś takich czasów nie robił :grin: .
Adamu pisze:P.S. Kubica ma złamaną nogę więc pewnie szybko nie pojeździ. :mad:
e tam, przerobią mu skrzynkę na cudowne SMG i będzie mu noga wogóle niepotrzebna :wink:


P.S.
Po dzisiejszym dniu patrząc na Adamu i brata Marosa wiem jedno - moc nie ważna, zawieszenie i opony są najważniejsze.

[ Dodano: Nie Cze 10, 2007 21:05 ]
P.S. 2
No i wydech, musi być rasowo, no nie Pablo :mrgreen:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Szczep » ndz cze 10, 2007 21:08

P.S. 2
No i wydech, musi być rasowo, no nie Pablo :mrgreen:
..brzmienie, które jeszcze pod koniec demonstrował w korku pod Wawa :D

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Pablo » ndz cze 10, 2007 21:11

No a jak! Rasowe przegazówki to podstawa:-). Końcówka była ekstra. Chociaz wszyscy na dosć zmęczonych wyglądali.
17.01.11

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Maros » ndz cze 10, 2007 21:16

Super wypad, aż za dużo tego jeżdżenia było :smile: Podziękowania dla: Bombla za organizacje toru, Os_owi za rywalizacje do końca, dziewczynie Os_a za pączki, Szczepowi za zdjęcia, Pablo za przygazówki, Mateushowi za przejażdżke i pokazy driftów itp itd :mrgreen:

Widzeliśmy ze Szczepem jak się Kubica roztrzaskał jak w korku staliśmy, masakra i dobrze, że tylko noga

Adamu
Posty: 185
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Adamu » ndz cze 10, 2007 21:22

Moc też ważna. Ja cały czas tylko 1,2,3,2,3,2,3, itd (tą są mojej zmiany biegów na jednym kółku :roll: - nie wiem ile to znaczy w czasie lecz nie ułatwia. Łatwiej też o błąd...)

A ogólnie opony i zawias to klucz (ewentualnie inaczej patrząc waga auta...) ja mam zawias serię bez pakietu i 205/R16. Brat Marosa tak jak i ja miał IMO genialne opony Eagle F1 tylko że szersze i na 17''+ chyba fajniejszy zawias. Ja tych czasów już znacząco urywać nie umiem. Na mokrym miałem bardzo optymalne przejazdy, a na suchym myślę że czas Marosa i Oza są całkowicie poza możliwościami mojego auta. :smile:
Naprawdę wielkie gratki Marosowi bo gdy tor robił się suchy i dodatkowo jechałem na siedzeniu pasażera to faktycznie respect Maros. :-D

Oz następnym razem muszę się z Tobą wybrać na bocznym fotelu ;)
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 21:24

Nie wyobrażam sobie jakbyśmy wyglądali po prawdziwym wyścigu, np. 40 okrążeń non-stop. Albo w wyścigach 20-30 lat temu jak oni nawet wspomagania kierwonicy nie mieli. Jak Ci kolesie dają radę???
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Adamu
Posty: 185
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Adamu » ndz cze 10, 2007 21:27

EEEE nie wymyślać!!! Jeszcze 2-3 dni no max tydzień i pewnie trzeba MTrack Day 4 zakładać ;) :056:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Marcin_Os » ndz cze 10, 2007 21:30

Adamu pisze:Moc też ważna. Ja cały czas tylko 1,2,3,2,3,2,3, itd (tą są mojej zmiany biegów na jednym kółku :roll: - nie wiem ile to znaczy w czasie lecz nie ułatwia. Łatwiej też o błąd...)

A ogólnie opony i zawias to klucz (ewentualnie inaczej patrząc waga auta...) ja mam zawias serię bez pakietu i 205/R16. Brat Marosa tak jak i ja miał IMO genialne opony Eagle F1 tylko że szersze i na 17''+ chyba fajniejszy zawias. Ja tych czasów już znacząco urywać nie umiem. Na mokrym miałem bardzo optymalne przejazdy, a na suchym myślę że czas Marosa i Oza są całkowicie poza możliwościami mojego auta. :smile:
Naprawdę wielkie gratki Marosowi bo gdy tor robił się suchy i dodatkowo jechałem na siedzeniu pasażera to faktycznie respect Maros. :-D

Oz następnym razem muszę się z Tobą wybrać na bocznym fotelu ;)
Ja też MIAŁEM F1 z tyłu.
Muszę coś pokombinować z tym zawieszeniem, gumki itd. zobaczymy

Adamu, ja Os następnym razem zapraszam serdecznie na pokład :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #3, Tor Radom, 10.06.2007 (niedziela)

Post autor: Maros » ndz cze 10, 2007 21:39

Adamu pisze:Moc też ważna. Ja cały czas tylko 1,2,3,2,3,2,3, itd (tą są mojej zmiany biegów na jednym kółku :roll: - nie wiem ile to znaczy w czasie lecz nie ułatwia. Łatwiej też o błąd...)

A ogólnie opony i zawias to klucz (ewentualnie inaczej patrząc waga auta...) ja mam zawias serię bez pakietu i 205/R16. Brat Marosa tak jak i ja miał IMO genialne opony Eagle F1 tylko że szersze i na 17''+ chyba fajniejszy zawias. Ja tych czasów już znacząco urywać nie umiem. Na mokrym miałem bardzo optymalne przejazdy, a na suchym myślę że czas Marosa i Oza są całkowicie poza możliwościami mojego auta. :smile:
Naprawdę wielkie gratki Marosowi bo gdy tor robił się suchy i dodatkowo jechałem na siedzeniu pasażera to faktycznie respect Maros. :-D

Oz następnym razem muszę się z Tobą wybrać na bocznym fotelu ;)
dzięki Adam, staram się jak moge :grin:

Trzeba zwrócić honor Os_owi... obiektywnie rzecz biorąc chyba lepiej sobie radzi jako kierowca na torze, ma słabsze zawieszoniowo i mocowo auto a czasy bardzo niewiele gorsze niż ja kręci :smile:

ODPOWIEDZ