E36 M3 coupe
Re: E36 M3 coupe
No to może ja spróbuje koledze wyjaśnić, może mi się uda
E36 M3 następca E30, deklasuje swojego poprzednika pod kątem osiągów, mocy i technologii. Niby normalne, tylko porównajmy sobie jak wielka różnica jest między e30 a e36, a e46 względem e36 już takim gigantycznym skokiem już nie jest, mówię o wersji s50b32. Takie E36 spokojnie może stawać do walki z e46, a e30 z e36 już nie. Sam osobiście sprawdzałem osiągi z kolegi Flanel e46 m3 i auta jeżdżą bardzo podobnie. Odczucia w środku są lepsze w e36, a wygląd wnętrza i technologia na plus dla e46. Co kto lubi, ale na bank e36 nic nie brakuje.
Zwróć uwagę ile mocy przybywało w kolejnych modelach E30-> E36 E46->E90. Najmniejszy skok był właśnie między e36 a e46, dlatego Twoje teorie są lekko mówiąc z dupy.
Jeżeli chodzi o kwestie wizualne, to oczywiście rzecz gustu, ale jak koledzy wspominają e34 i e39 również niewiele różni się od wersji seryjnych.
Zadam teraz pytanie ratujące, czy kiedyś jeździłeś e36 m3 3.2?
E36 M3 następca E30, deklasuje swojego poprzednika pod kątem osiągów, mocy i technologii. Niby normalne, tylko porównajmy sobie jak wielka różnica jest między e30 a e36, a e46 względem e36 już takim gigantycznym skokiem już nie jest, mówię o wersji s50b32. Takie E36 spokojnie może stawać do walki z e46, a e30 z e36 już nie. Sam osobiście sprawdzałem osiągi z kolegi Flanel e46 m3 i auta jeżdżą bardzo podobnie. Odczucia w środku są lepsze w e36, a wygląd wnętrza i technologia na plus dla e46. Co kto lubi, ale na bank e36 nic nie brakuje.
Zwróć uwagę ile mocy przybywało w kolejnych modelach E30-> E36 E46->E90. Najmniejszy skok był właśnie między e36 a e46, dlatego Twoje teorie są lekko mówiąc z dupy.
Jeżeli chodzi o kwestie wizualne, to oczywiście rzecz gustu, ale jak koledzy wspominają e34 i e39 również niewiele różni się od wersji seryjnych.
Zadam teraz pytanie ratujące, czy kiedyś jeździłeś e36 m3 3.2?
Re: E36 M3 coupe
Tu masz racje. Z przyrostem mocy w e46 sie nie popisali, ale patrząc na wyniki testów przyspieszen to mimo to e46 jest znacznie szybsze. Jezeli chodzi o m3 to jechałem tylko e46. Domyślam się ze e36 będzie nieco bardziej surowe i może dać więcej frajdy jak e46. Żadne z tych aut jednak nie przebije e30 pod tym względem...
palantini3
Re: E36 M3 coupe
Frajda z jazdy na pewno jest wieksza w E46, bo E36 to jednak juz stary woz, bardziej material na klasyka niz woz do wyglupow.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: E36 M3 coupe
Starsze bmw z zasady dają więcej frajdy z jazdy. Dlaczego z emkami miałoby być inaczej?
palantini3
Re: E36 M3 coupe
Chyba inaczej rozumujesz frajde z jazdy, dla mnie trzeszczace plastiki, czy slabe zawieszenia to nie jest frajda z jazdy.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: E36 M3 coupe
No jak jeździłeś jedynie wytłuczonymi rumplami to faktycznie. Ja jednak mówiłem o zadbanych autach, a tutaj moje skromne doświadczenie również wskazuje, że jeżeli chodzi o plastiki to w starszych było lepiej.
Co do zawieszenia to wiadomo - nowsze, bardziej skomplikowane, pozwalają na szybszą jazdę generalnie. Zwłaszcza w zakrętach, co na pewno jakoś się przekłada na frajdę. Co do ogólnej frajdy to jednak nie ulega wątpliwości, że E30>E36>E46 przy podobnej mocy.
Co do zawieszenia to wiadomo - nowsze, bardziej skomplikowane, pozwalają na szybszą jazdę generalnie. Zwłaszcza w zakrętach, co na pewno jakoś się przekłada na frajdę. Co do ogólnej frajdy to jednak nie ulega wątpliwości, że E30>E36>E46 przy podobnej mocy.
palantini3
Re: E36 M3 coupe
Ten koleś jest rzeźnikiem
Re: E36 M3 coupe
Witamy czereśniaka z e30 na forum ;-) Na sporcie już kariera zakończona?jiGsaw pisze:Nie oszukujmy się, m3 e36 to takie niedorobione m3 e46, które dopiero bylo tym czym e36 powinno być. Do fenomenu e30 m3 to się ma nijak i nie wróżę tutaj absolutnie takiego drastycznego wzrostu na wartości. 40 tys to absolutnie gorna granica jak za bardzo ładne coupe 3.2. Za więcej lepiej juz dolozyc do e46.
Re: E36 M3 coupe
O I jest moj ulubieniec. Nastepny wywleka brudy z innego forum, z ktorego zostal wywalony swoja droga...
Ps. Panowie nie mieszajcie w to zadnego M5, no to jednak inne auto innej klasy niz M3.
Ps. Panowie nie mieszajcie w to zadnego M5, no to jednak inne auto innej klasy niz M3.
palantini3
- listek
- Posty: 459
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: E36 M3 coupe
panowie, temat zaczyna przechodzić na inny tor
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
Re: E36 M3 coupe
Co do jakości materiałów między e36 i e46 też bym polemizował. Może i w e46 są one jakieś miłe w dotyku itp ale trzeba je bardzo delikatnie dotykać bo się cholernie szybko niszczą. Z kolei w e36 materiał był bardziej "surowy" ale po dziś dzieć nie licząc kierownic to nie wiem co tam się wyciera lub zurzywa. I nie mam najmniejszych obaw do auta wsiadać z brudnymi łąpami czy zapierniczyć czymkolwiek co może mi ubrudzić tu i tam bo wytrę i po sprawie. Jedynie niekiedy welurowe tapicerki w naprawde zaniedbanych autach są strane. Gdzie w e46 to plastiki uchwyty skóra itp są naprawde średniej wytrzymałości.
Wracając do tematu ceny e36 to też uważam że cenę przedewszystkim na dzień dzisiejszy dyktuje ilość tych aut w dobrym stanie dostępna na rynku. Jak dla mnie to więcej frajdy z jazdy jest w 36 M3.
Wracając do tematu ceny e36 to też uważam że cenę przedewszystkim na dzień dzisiejszy dyktuje ilość tych aut w dobrym stanie dostępna na rynku. Jak dla mnie to więcej frajdy z jazdy jest w 36 M3.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: E36 M3 coupe
E36 prawdopodobnie beda juz kupowac bogaci ludzie, ktorzy na codzien jezdza E92 M3, czy inna nowa Mka, a chca miec klasyka w garazu.
Kazda nowsza emka ogolnie na to patrzac jest lepsza i tu nie ma co porownywac i dyskutowac. ( na E92 konczac, bo to ostatnie prawdziwe M3 )
Moja milosc to E36 , co nie znaczy, ze chce tym autem jezdzic na codzien. Niedawno mialem E46 M3 i wybralbym ja do jazdy bez wahania , bo wedlug mnie jest mocniejsza i lepiej sie prowadzi, ma duzo lepsze audio - w e36 gra jakby ktos mlotkiem w karton walil ( niby pierdola w aucie sportowym, a jednak bardzo umila zycie)
Mialem okazje jezdzic E92 i jest to dla mnie najlepsze M3 oraz moj absolutny ideal. Wlasnie jestem na etapie odkladania na takowa.
E36 M3 stoi w garazu, bo kocham ten model i darze duzym sentymentem.
Kazda nowsza emka ogolnie na to patrzac jest lepsza i tu nie ma co porownywac i dyskutowac. ( na E92 konczac, bo to ostatnie prawdziwe M3 )
Moja milosc to E36 , co nie znaczy, ze chce tym autem jezdzic na codzien. Niedawno mialem E46 M3 i wybralbym ja do jazdy bez wahania , bo wedlug mnie jest mocniejsza i lepiej sie prowadzi, ma duzo lepsze audio - w e36 gra jakby ktos mlotkiem w karton walil ( niby pierdola w aucie sportowym, a jednak bardzo umila zycie)
Mialem okazje jezdzic E92 i jest to dla mnie najlepsze M3 oraz moj absolutny ideal. Wlasnie jestem na etapie odkladania na takowa.
E36 M3 stoi w garazu, bo kocham ten model i darze duzym sentymentem.
Re: E36 M3 coupe
Dino - zgadzam się w pełni. Podobne smaczki też wychodzą przy porównaniu E36 do E30. Mądrego to i miło poczytać. W końcu jakieś sensowne wypowiedzi.
palantini3
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E36 M3 coupe
JiGsaw akurat Bombel jeździł pewnie ok 100szt M3 więc wie co pisze.
E36 nadaje się na klasyka ale prowadzenie jest dużo gorsze niż w e46 technologia idzie do przodu i to widać w każdej kolejnej generacji M3.
W pełni zgadzam się z tym co pisze Paweł. E92 m3 to dla mnie najlepsze m3 jakim jeździłem a miałem i e36 m3 którym zrobiłem ok 40tyś km jeździłem kilkoma innymi oraz e46 których miałem kilka a jeździłem kilkunastoma i na pewno zrobiłem min 100tyś km tymi autami.
Bardzo jestem ciekawy M4 zwłaszcza po negatywnym wrażeniu jakie robią na mnie wszystkie F z serii 3 i 4 głównie pod kątem wykończenia i downsizingu.
E36 nadaje się na klasyka ale prowadzenie jest dużo gorsze niż w e46 technologia idzie do przodu i to widać w każdej kolejnej generacji M3.
W pełni zgadzam się z tym co pisze Paweł. E92 m3 to dla mnie najlepsze m3 jakim jeździłem a miałem i e36 m3 którym zrobiłem ok 40tyś km jeździłem kilkoma innymi oraz e46 których miałem kilka a jeździłem kilkunastoma i na pewno zrobiłem min 100tyś km tymi autami.
Bardzo jestem ciekawy M4 zwłaszcza po negatywnym wrażeniu jakie robią na mnie wszystkie F z serii 3 i 4 głównie pod kątem wykończenia i downsizingu.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: E36 M3 coupe
Najgorsze jest to, ze ma silnik doladowany. Mki byly niezwykle poniewaz mialy wysokoobrotowe "wyscigowe" silniki--==maly==---- pisze: Bardzo jestem ciekawy M4 zwłaszcza po negatywnym wrażeniu jakie robią na mnie wszystkie F z serii 3 i 4 głównie pod kątem wykończenia i downsizingu.
Chociaz M3 mogli zostawic wolnossace, ewentualnie kompresor aby zachowac charakterystyke silnika wolnossacego. Wielu fanow modelu, napewno sie od niego odwroci, w tym ja. Dzwiek kosiarki i beczacej krowy.. charakterystyka mocnego disla patologia..